Kerrotte ääneen kun olette tulosssa
Kuinka moni ilmoittaa että on tulossa?
M45 ja vaimon kanssa tullaan 95% samaan aikaan. Itse ajoitan oman tuloni vaimon mukaan. Kun vaimosta näkyy että on lähellä niin itse ilmoitan että olen tulossa. Mites muut?
Kommentit (17)
Mä "varoitan" on että olen kohta tulossa ja jos vaimo sanoo niin hänkin niin sitten otan loppukiihdytyksen ja tullaan yhdessä. Jos taas vaimo ei ihan vielä ole tulossa hidastan ja pitkitän omaani kunnes saadaan samaan aikaan.
Usein miten sanotaan, se kiihottaa molempia.. Mä tuun miestä helpommin ja nopeammin, joten joskus mun pitää himmailla jos vaan pystyn, on kivempi tulla samaan aikaan. Jos mies ei ehdi mukaan, jatketaan suikkarilla loppuun tai otetaan uusiksi vähän ajan kuluttua.
Kyllähän sen jo aika hyvin huomaa näin lähes 25 v. kokemuksella milloin vaimon orkku on tulossa, ja samoin hän tietää minusta. Mutta yleensä kyllä myös ilmoitan että kohta täältä tullaan, ja kysyn rouvalta vastaavaa tilannetiedotusta, että vähän voi koordinoida ja säätää.
Tosin kyllä täytyy myös myöntää, että melko harvoin me tullaan samaan aikaan. Jos on kyseessä ihan vaan pikapano, niin yleensä minä saan mutta vaimo ei ehdi, vaikka miten yrittäisin hidastaa omaani. (En ole tästä mitenkään ylpeä, näin se nyt vaan valitettavasti on.) Puolestaan kun on menossa pidemmän kaavan sessio, niin vaimo saa ainakin pari kertaa ennen kuin minä laukean, ja jos hyvin käy niin hän tulee siinä meikäläisen loppukirin aikana vielä kerran. Ja sen päälle voidaan vielä jatkaa suulla, käsillä, vibralla, jne., eli hänellä tulee sarja, ja minun orkkuni sijoittuu sinne jonnekin sarjan keskelle mihin sattuu. Ja silloin tulee enemmänkin puhuttua/huudettua kuka on saamassa milloinkin. :)
Aika mielenkiintoisia kommentteja. Tuntuu vieraalta ajatus että pitäisi sanoa. Jos meidän pitkää naimahistoriaa katsoo taaksepäin, niin melkein kaikki naimorkut tulleet samaan aikaan. Enimmässä osassa orkkuja saatu molemmat aina naidessa. Silti meillä on käytetty vain sanantonta viestintää, molemmat tunteneet muutenkin milloin toinen tulee. Useimmiten mennyt varmaan niin, että jompi kumpi on kiihdyttänyt ja jännittynyt, jolloin toisenkin kiihoitus on silloin keittänyt yli. Molemmilta varmaan lähtenyt ääntä orkujen tullessa, mutta silloin varoittaminen olisi ollut jo myöhäistä. Olemma molemmat olleet vähän sellaisia kerran ja kunnolla laukeavia, eli orkun jälkeen kanttuvei. Ovat olleet niin kokonaisvaltaisia, henkisesti ja fyysisesti, ettei olla montaa kertaa eläissämme otettu uusintoja.
Mä toivon mieheltäni sanallista ilmoitusta, milloin hän on lähellä. Hänestä ei näe eikä huomaa mitään merkkejä. Ei edes 15 vuoden kokemuksella. Itse pystyn omaa tilaani aika hyvin kontrolloimaan, joten yritän ajoittaa omani pari sekuntia miehen jälkeen.
En itse sano koskaan olenko tulossa vai menossa, mutta mies sanoo. laukeamiseen aika vaihtelee silti aika paljon tai ainakin tuntuu siltä eli en ainakana osaisi siihen "tähdätä". Ja oma seksi ei ole orgasmikeskeistä. orkut on niin nopeita ja lyhyitä, nautin itse aktista enemmän ja tunteesta ennen laukeamista. Joskus saan kahdestikin seksin aikana, mutta ei se menoa hillitse.
Ärsyttävää sen sijaan on se jos kysytään onko tulossa tai sainko. Nautin ja piste.
Juu, sitä ei saa hokea ja kysyä joko joko joko on tulossa mutta musta on hienoa että vaino sanoo multa tulee kohta. Samalla viimeistään oma nalli palaa.
Juu, sitä ei saa hokea ja kysyä joko joko joko on tulossa mutta musta on hienoa että vaino sanoo multa tulee kohta. Samalla viimeistään oma nalli palaa.
Pitkän lämmittelyn jälkeen kun päästään panemaan, niin vaimo useimmiten alkaa tulla muutaman työnnön jälkeen, ja tulee sitten niin monta kertaa kuin jaksaa. Sitten kun ei enää kestä enempää, niin vauhdittaa minut orgasmiin. Eipä siinä tarvitse kenenkään tulemisiaan suuremmin ilmoitella, menisi turhaksi pulinaksi koko pano 😄
M49 kirjoitti:
Eipä siinä tarvitse kenenkään tulemisiaan suuremmin ilmoitella, menisi turhaksi pulinaksi koko pano 😄
Niinku pohjalta 'tässä ollaan nussimassa eikä paskaa jauhamassa', ko? ;)
Vierailija kirjoitti:
M49 kirjoitti:
Eipä siinä tarvitse kenenkään tulemisiaan suuremmin ilmoitella, menisi turhaksi pulinaksi koko pano 😄
Menisi homma ihan lörpöttelyksi, jos vaimon pitäisi joka kerran julistaa, että taas mä tuun...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M49 kirjoitti:
Menisi homma ihan lörpöttelyksi, jos vaimon pitäisi joka kerran julistaa, että taas mä tuun...
OK, fair enough. :))
ROTFLMAO
Eipä tuo ole kai useimmilla kyllä mitään ”varoittamista” tai lörpöttelyä kuten täällä halutaan kärjistää, vaan ihan semmosta kiihottavaa kommunikointia jonka pohjimmainen viesti on: tunnut tosi hyvältä.
Osa tykkää olla ihan hiljaa sängyssä, me tykätään joskus vähän puhuakin. Saatetaan pyytää jotain tai tosiaan kertoa kun on laukeamassa - tottahan sen tietää toinen muutenkin mutta sen kuuleminen on joskus tosi kiihottavaa ja itsekin laukeaa pian siitä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Osa tykkää olla ihan hiljaa sängyssä, me tykätään joskus vähän puhuakin.
Tuosta tuli mieleen vanha vitsi. Kaveri kysyi seksineuvojalta, että voiko vaimon kanssa puhua kun nai. Vastaus: 'voi, jos vaimo sattuu olemaan siinä puhe-etäisyydellä'.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies kiihdyttää äärimmilleen, tulee esin päälle ja painautuu kiinni, jo siitä tietää että kohta hän saa, taivuttaa mun kädet mun pään yläpuolelle ja pitää kiinni yhdellä kädellään. ja sitten just ennen laukeamista voihkaisee/murahtaa mun nimen, siinä mäkin saan usein aivan yhtäaikaa, kun kaikki ne eleet kiihottaa mua niin paljon<3
Olispa mullakin tuollaista seksiä 😢
Jos ei muulloin ehdi jutella ku sängyssä niin parempi olla hiljaa kokonaan. Kyllä seksin aikana ääntä voi pitää mutta ei sen syvällisempää. Huokailu ja sana jolla ohjaa tai kertoo fiilistä; aah, hmmm, siitä, alempaa, kovempaa, nopeempaa on ok. vaikka tykkään olla hoidettavana ja keskittyä omana nautintooni ilman ihmeellisiä sivujuonteita. Tullaan samoihin aikoihin, jos tuun ensin niin loppu seksi tuntuu tosi hyvälle ja jos en niin ei haittaa kun kivaa oli kuitenkin.
Mun mies kiihdyttää äärimmilleen, tulee esin päälle ja painautuu kiinni, jo siitä tietää että kohta hän saa, taivuttaa mun kädet mun pään yläpuolelle ja pitää kiinni yhdellä kädellään. ja sitten just ennen laukeamista voihkaisee/murahtaa mun nimen, siinä mäkin saan usein aivan yhtäaikaa, kun kaikki ne eleet kiihottaa mua niin paljon<3