Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vain alhaisen koulutuksen opiskellut henkilö elämänsä aikana voi laukaista tälläistä: Kerronpa esimerkin:

Vierailija
26.01.2019 |

"Terveet näyttelevät sairasta ja sairaat joutuvat näyttelemään tervettä".

Onnekseni mulla on ihan asiantuntijoiden dokumentoidut ja monin tavoin tutkitut ja kuvatut viat kehossani, vaikka niiden aiheuttamat oireilut ja haitat eivät ulkopuolisille aina esille näykkään.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon ilman esimerkkiäkin että olet vain alhaisen koulutuksen elämänsä aikana opiskellut henkilö.

Vierailija
2/14 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tälläistä po. tällaista

näykkään po. näykään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätänsä en käsitä, mitä hyötyä ihmiselle on siitä, että sairaana pitäisi näytellä tervettä muuta kuin että esim. jokin yksityisyrittäjä yrittää sinnitellä töissä, vaikka hän olisikin moninaisesti sairas. Onhan noita nähty.

Toisaalta tervettä on kyllä mahdotonta näytellä, jos on oikeasti sairas.

Terveen ihmisen näyttelysuoritusta sairaana kylläkin ihmettelen, sillä mitä hyötyä siitä ihmiselle itselleen on?

Feikkaaminen kyllä tulee aina esiin, viimeistään ruumiinavauksessa.

Vierailija
4/14 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon ilman esimerkkiäkin että olet vain alhaisen koulutuksen elämänsä aikana opiskellut henkilö.

Usko sinä mitä uskot minusta, et tunne minua ja minun koulutuksestani et tiedä hölkäsen pöläystä.

Minä taasen tiedän, että olen paremmin koulutettu ja sivistynyt kuin esimerkin laukaisijan. Minä en siihen tarvitse sinun luulojasi ja uskojasi.:D

Vierailija
5/14 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tälläistä po. tällaista

näykkään po. näykään

HAHHAHA; hei suomenkielen maisteri taasen vauhdissaan.

Vierailija
6/14 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usko sinä mitä uskot minusta, et tunne minua ja minun koulutuksestani et tiedä hölkäsen pöläystä.

Minä taasen tiedän, että olen paremmin koulutettu ja sivistynyt kuin esimerkin laukaisijan. Minä en siihen tarvitse sinun luulojasi ja uskojasi.:D

Anonyymillä palstalla ihminen on yhtä kuin kirjoituksensa. Sinussa ei mikään viittaa korkeaan koulutustasoon. Päinvastoin.

Jotenkin hassua, että se on asia, jolla kuitenkin yrität päteä.

Vierailija
7/14 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen sairaustilastoissa on erittäin paljon masennus-diagnoosinsa näyttelijäsuoritteita.

Työkyvyttömyyseläköityneissä näyttelevien osuus on huima, mitä tulee psyykkisistä syistä eläköityneisiin.

Niin ja tosiasiahan on, ettei Suomessa vakuutuslaitokset päästäkkään ihmistä työkyvyttömyyseläkkeelle, jos hänellä vielä nuppi toimii, vaikkei jalka enää nousisikaan.

Vierailija
8/14 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anonyymillä palstalla ihminen on yhtä kuin kirjoituksensa. Sinussa ei mikään viittaa korkeaan koulutustasoon. Päinvastoin.

Samalla uskon voimalla voinen mainita, ettet sinä ole minua korkeampi koulutettu myöskään. Näkeehän sen jo kirjoituksesi sisällöstä, joka kumisee tyhjyyttään ja typeryyttäsi huipussaan.

Vierailija
9/14 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertooko laajasta sivistyneisyydestä ja "vain alhaista" korkeammasta koulutuksesta omituinen tajunnanvirta, koukeroiset kielirakenteet ja lapselliset kirjoitusvirheet?

Vierailija
10/14 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samalla uskon voimalla voinen mainita, ettet sinä ole minua korkeampi koulutettu myöskään. Näkeehän sen jo kirjoituksesi sisällöstä, joka kumisee tyhjyyttään ja typeryyttäsi huipussaan.

Korkeampi koulutettu? Myöskään? Kirjoitit varmaan äidinkielestä laudaturin.

Vierailija
11/14 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINÄ OLEN KORKEAMPI KOULUTETTU KUIN YKSIKKÄÄN TIESTÄ!!!!!

Vierailija
12/14 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alhainen koulutus vaikuttaa aika tylyltä asialta. Onneksi minulla on ylhäinen koulutus!

Vierailija
13/14 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINÄ OLEN OPLASYTAN KORKEAMPI KOULUTUETTU HENKILÖ. TYPERYKSETY!!!!

Vierailija
14/14 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina vaan jaksa ymmärtää ihmistä, joka joskus esiintyy kuin enkeli, mutta silloin tällöin tuo esiin itsestään pirullistakin pirullisimman ihmishirviön.