Ehkä hölmö kysymys mutta.....
Mistä noita sairaalakasseja ostaa? En ole nähnyt missään " tavallisissa" kaupoissa enkä ole kehdannut kysyäkään. Myykö synnytyssairaalat niitä, esimerkiksi Kätilö-opisto? Missä hintaluokassa nuo sairaalakassit kulkee ja mitä erikoisjuttuja niissä on, jos on?
Kiitos jo etukäteen,
Suzianna rv 36+5
Kommentit (4)
Enpä ole koskaan kuullut " virallisesta" sairaalakassista. Ihan tavalliseen kassiin pakkasin kotiutumisvaatteet molemmille ja muuta olennaista, mitä oletin tarvitsevani.
pakannut sinulle ja vauvalle sairaalassa tarvitsemasi vaatteet ja tarvikkeet. Kassissa on hyvä olla myös vaikka vauvan kotiutumisvaatteet, ellei isä tuo niitä sitten myöhemmin kotoa.
Kassi kannattaa pakata valmiiksi hyvissä ajoin ennen synnytystä, sillä koskaanhan ei tiedä, milloin lähtö tulee :)
Tämä oli niin suloinen viesti, mua alkoi kauheasti hymyilyttää :) Sairaalakassin kanssa en itse ole pähkäillyt, mutta monen monituisen muun raskaus- ja vauvanimikkeen kanssa kylläkin :)
Coe rv 17+1 (2. kierros)
joku kuva?sen saa matkaan kun olet synnyttänyt,eikä maksa mitään,mut itse jouduin sen ihan itse naulasta ottaa mukaan,kun kukaan ei sellaista tarjonnut!