”Halusin vaan testata, että ootko oikeasti niin huono sängyssä, kuin Matti sanoo..!”
Tästä nyt tunnistetaan, mutta eipä sillä mitään väliä enää.
Erosimme ”Matin” kanssa puoli vuotta sitten muutaman vuoden yhdessä asumisen jälkeen. Ero oli enemmän tai vähemmän riitaisa, kuten oli yhteiselomme loppuaikakin enimmäkseen Matin narsistisen käytöksen vuoksi. Viimeisen päätöksen tein kuitenkin minä, kun päätin pakata tavarani ja muuttaa pois.
Liittyin Tinderiin muutama kuukausi sitten, koska haluan jatkaa elämää. Sain aika paljon matcheja, ja päädyin treffeille erään miehen kanssa, joka halusi tavata uudestaankin. Mies oli hemmetin taitavaa treffiseuraa, ja päädyimme toisten treffien jälkeen sänkyyn.
Kyselin sitten pienoisissa ihastuksissani mieheltä pari päivää sitten, että nähdäänkö uudestaan. Siihen mies vastasi nauramalla, ja jatkoi: ”Halusin vaan testata, että ootko oikeasti niin huono sängyssä kuin Matti sanoo.”
Tämä deittailemani mies on siis exäni tuttu ilmeisestikin baarista, jossa mies levittää minusta tällaista tarinaa, ja ties mitä muuta. Olen niin häpeissäni, että voisin kaivautua maan alle ja jäädä sinne.
Haluaisin vähintäänkin muuttaa pois. Kuinkahan moni muu haluaa vain päästä ”testailemaan”, pitääkö tämä tarina minun taidoistani paikkansa?
Vai nostanko vaan pään pystyyn ja jatkan elämää kuin juorua ei olisikaan liikkeellä..? Mahdottomalta tuntuu.
Neuvoja?
Kommentit (39)
En osaa sinulle sanoa mitään.
Mutta just tuon takia en itse harrasta ihmissuhteita ollenkaan. Miehet on yleisesti hirveitä juoruilijoita. Moni keksii päästään ihan kipeitä juttuja ja levittelee niitä eteenpäin totuutena. Eikä sitä etukäteen mistään näe kenellä tällainen taipumus.
Vierailija kirjoitti:
Et kai sinä nyt tässä ole mitään väärää tehnyt. Eksä ja tämä "Matti" niitä törkimyksiä olivat. Pää pystyyn. Voimia!
Et väärää, mutta et mitään muutakaan, kun kerran kylän ukot haluu testaa, että ooksä niin huono kun puhutaan...
Poliisille rikosilmoitus kunnianloukkauksesta liittyen exän paskapuheisiin. Tinder-miehelle viesti, jossa kehotat kasvattamaan munat sen sijaan, että menee mukaan keskenkasvuisten kakaroiden juorupiireihin.
En ymmärrä miesten logiikkaa.. luulisi että hyväksi kehuttua halutaan testata mutta että myös huonoja..?
Joka tapauksessa exäsi on törppö, samoin tuo tinder match. Minkä ikäisistä miehistä puhutaan?
No oletko sä sitten huono sängyssä?
Miksi naiset antaa panomiehille? Jo toisien treffien jälkeen??
Vierailija kirjoitti:
En osaa sinulle sanoa mitään.
Mutta just tuon takia en itse harrasta ihmissuhteita ollenkaan. Miehet on yleisesti hirveitä juoruilijoita. Moni keksii päästään ihan kipeitä juttuja ja levittelee niitä eteenpäin totuutena. Eikä sitä etukäteen mistään näe kenellä tällainen taipumus.
Joo. Mut. Kyllä ne naisetkin.
No just. Jotenkin ymmärtäisin vielä, että ex on katkeruuksissaan jotain sanonut, mutta mikä ihmeen motiivi tällä miehellä oli tehdä ja sanoa sinulle noin törkeästi, vaikkei edes tuntenut sinua? Luulisi, että miehilläkin on jokin "sääntö", ettei exiin sekaannuta vaikka toinen kuinka exäänsä haukkuisi. Mitähän exäsi oikeasti on mieltä siitä, että kaverinsa kävi testaamassa sinun seksitaitojasi.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluttaa? Tai jos on itse panonainen? Ei törkeily ja huono käytös silti ole oletus, vaan se että ollaan molemminpuolin fiksuja ja kohteliaita.
Joojoo, vain huono nainen antaa, hyvä nainen ei, tiedän mielipiteenne enkä välitä siitä.
Vierailija kirjoitti:
Tätä mäkin ihmettelen. Itse annat aihetta puheisiin, jos olet noin helppo nakki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä mäkin ihmettelen. Itse annat aihetta puheisiin, jos olet noin helppo nakki.
Tämä mieskö ei ollut helppo nakki? "Tiesi", että nainen on huono sängyssä, mutta silti lähti tämän naisen matkaan. Miten tyhmä ja helppo voi mies olla? :D
Miehiltä nyt voi odottaa mitä vain pskaa eron jälkeen :( tosi sairasta kyl! Jaa eipä niide miestenkään taidot rakastelussa olleet kummoiset tai strategiset mitat!
Että kuule näpäytä ihan kunnolla takasin! Esim.
Ei tuollaisten prinssinakkien kanssa nyt voi hyvää seksiä ollakaan tai ymmärrän, jos olette tottuneet vain miesten väliseen rakkauselämään, niin naisen kanssa ei välttämättä nii natsaa ;-D
Jatkakaa toki sitä miesten välistä rakkauttanne ihan jatkossa vaan keskenään ^^
Ja loppuun vielä kasvakaa aikuisiksi.
Ja samalla levitä exästä juttua, että halusi aina vaan peppua, kun olitte yhdessä, että varmaan on h.omo :")
Ei edes miehet oo noin tyhmiä. Ehkä pojat. Mutta edes törpöimmät miehet ei tee noin. Siksi tämä on provo.
Vierailija kirjoitti:
Poliisille rikosilmoitus kunnianloukkauksesta liittyen exän paskapuheisiin. Tinder-miehelle viesti, jossa kehotat kasvattamaan munat sen sijaan, että menee mukaan keskenkasvuisten kakaroiden juorupiireihin.
Miten tuosta saa kunnianloukkauksen.
Seksin huonous on subjektiivinen käsitys.
Todetaanko tuo todeksi tai vääräksi poliisin toimesta?
Vierailija kirjoitti:
Tästä nyt tunnistetaan, mutta eipä sillä mitään väliä enää.
Erosimme ”Matin” kanssa puoli vuotta sitten muutaman vuoden yhdessä asumisen jälkeen. Ero oli enemmän tai vähemmän riitaisa, kuten oli yhteiselomme loppuaikakin enimmäkseen Matin narsistisen käytöksen vuoksi. Viimeisen päätöksen tein kuitenkin minä, kun päätin pakata tavarani ja muuttaa pois.
Liittyin Tinderiin muutama kuukausi sitten, koska haluan jatkaa elämää. Sain aika paljon matcheja, ja päädyin treffeille erään miehen kanssa, joka halusi tavata uudestaankin. Mies oli hemmetin taitavaa treffiseuraa, ja päädyimme toisten treffien jälkeen sänkyyn.
Kyselin sitten pienoisissa ihastuksissani mieheltä pari päivää sitten, että nähdäänkö uudestaan. Siihen mies vastasi nauramalla, ja jatkoi: ”Halusin vaan testata, että ootko oikeasti niin huono sängyssä kuin Matti sanoo.”
Tämä deittailemani mies on siis exäni tuttu ilmeisestikin baarista, jossa mies levittää minusta tällaista tarinaa, ja ties mitä muuta. Olen niin häpeissäni, että voisin kaivautua maan alle ja jäädä sinne.
Haluaisin vähintäänkin muuttaa pois. Kuinkahan moni muu haluaa vain päästä ”testailemaan”, pitääkö tämä tarina minun taidoistani paikkansa?
Vai nostanko vaan pään pystyyn ja jatkan elämää kuin juorua ei olisikaan liikkeellä..? Mahdottomalta tuntuu.
Neuvoja?
Älä anna jo toisilla treffeillä
"no kyllä M oli x vuoden ajan tyytyväinen seksielämään kun minä taas en kun jätinkin hänet"
Juu, nämä juoruilevat ressukkamiehet oppii valitettavasti tunnistamaan vasta niihin törmättyään. Kuka tuollaista osaisi odottaa?
Ei kannata hirveesti välittää tuosta, mäkin olen joskus joutunut miesten juoruilun kohteeksi ja olihan siinä alkujärkytystä kun lähtökohtaisesti kuitenkin luotti ihmisten olevan hienotunteisia. Ei niiden juoruilla ole oikeasti väliä. Voithan pitää mahdollisessa seuranhaussa vähän matalampaa profiilia jonkun aikaa, niin mä tein.
Ainahan miehet haluaa päästä testailemaan. Jostain syystä tämä yksilö toi asian ilmi.
Et kai sinä nyt tässä ole mitään väärää tehnyt. Eksä ja tämä "Matti" niitä törkimyksiä olivat. Pää pystyyn. Voimia!