Miksi nainen ei tee mitään vaikka on korviaan myöten ihastunut?
Kommentit (156)
Varattu, perheellinen, joku tarttuva tauti, köyhä, velkainen, ongelmainen tai ehkä ei vaan diggaa sua?
Ei tämä kysymys ole edes mikään kompa.
Ap
Miesten kuuluu tehdä aloitteet. Nainen haluaa aina nähdä, minkä verran mies on valmis tekemään naisen vuoksi. Siis onko tosissaan. Se on evoluutiobiologiaa. T. feministi
Vierailija kirjoitti:
Miesten kuuluu tehdä aloitteet. Nainen haluaa aina nähdä, minkä verran mies on valmis tekemään naisen vuoksi. Siis onko tosissaan. Se on evoluutiobiologiaa. T. feministi
Sillä nimen omaan ei ole mitään tekemistä evoluution ja biologian kanssa.
Naiset on yleisesti ottaen pelkureita ja huonolla itsetunnolla varustettuja joten eivät uskalla riskeerata pakkien saamista.
Itse olen myös tehnyt havainnon, että nainen suostuu tekemään aloitteen vasta jos mies on tarpeeksi parempitasoinen naiseen verrattuna. Joku nainen kerran sanoikin että "miksi tekisin aloitteen omantasoiselle miehelle, minä odotan että he tekevät aloitteen minulle".
Siksipä niin moni naisen tekemä aloite epäonnistuu, koska tavoitellaan liian korkeatasoista miestä.
Ujostuttaa. Pelkää ettei kelpaa. Itsevarmuus nollassa, ehä edellisen suhteen henkisen väkivallan vuoksi. Häpeää itseään.
Monta mahdollisuutta.
Oletko varattu?
Oletko joskus antanut ymmärtää ettei kiinnosta? Onko naisella tilaisuutta osoittaa kiinnostusta? Jne.
Koska lapset on toisen (ihan hyvän) miehen kanssa. - been there, still am
Vierailija kirjoitti:
Ujostuttaa. Pelkää ettei kelpaa. Itsevarmuus nollassa, ehä edellisen suhteen henkisen väkivallan vuoksi. Häpeää itseään.
Miksi ihmeessä, kun siihen ei ole pienintäkään syytä? Voiko olla noin huono itsetunto?
Ap
Itse en ole viehättävä, ja olen varattu. En siis edes haluaisi kertoa jos olen ihastunut.
Monella naisella on sisäksi omituinen harhaluulo siitä, että olisi jotenkin negatiivista jos nainen tekee aloitteen.
Tämä harhaluulo on saanut alkunsa siten, että nainen on tehnyt aloitteita tasokkaimmille miehille ja saanut pakit. Tämän jälkeen vetänyt johtopäätöksen, että minun ei varmaankaan kannata olla aloitteellinen.
Väärin. Naisen aloite on tervetullut jos hän tavoittelee omantasoista miestä.
Kärjistettynä jos olet pullava niin et lähestyä timmiä miestä.
Ja sinä ap et myöskään laita tikkua ristiin? Okei. Sitten vaan jatkatte tuijotuskilpailuanne.
Todennäköisesti ajattelee ettet kuitenkaan ole kiinnostunut hänestä eikä halua turhaan nolata iteään.
Saanut niin pahasti henkisesti turpaan joltain jota rakastanut aiemmin, että luvannut itselleen ettei ikinä enää.
Pelkään torjuntaa. On kahviteltu ja istuttu iltaa, mutta aina, kun kuljen liian läheltä tai ojentaessani jotain kosketan häntä sattumalta kämmensyrjälläni, hän jäätyy. Kerran hänen niskansa oli kipeytynyt ja minä ehdotin, että voisin nopeasti hieroa sen kuntoon, kun kerran osaan. Hän jähmettyi hetkeksi ja tuijotti lasittunein silmin seinää, kunnes vaihdoin äkkiä puheenaihetta. Olen tuosta päätellyt sen, että hän ei pidä minua fyysisesti miellyttävänä. (Kumpikaan meistä ei ole mallin mitoissa.)
Toinen syy on se, että kun tutustuimme, tulin hyvin toimeen, mutta nyt olen työtön ja köyhtynyt. Olisi epäreilua tyrkyttäytyä hänelle tällaisessa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Monta mahdollisuutta.
Oletko varattu?
Oletko joskus antanut ymmärtää ettei kiinnosta? Onko naisella tilaisuutta osoittaa kiinnostusta? Jne.
Tämä. Mainitsit vaimosi ihan tarpeeksi monta kertaa. Ymmärsin olla osoittamatta enempää kiinnostusta.
Nähnyt kuinka muille naisille tehdään aloitteita, jos miehellä vain on kiinnostusta.
No kun se ihana mies oli 20v mua nuorempi.
Mies oli varattu, kolmen pienen lapsen isä, 8v nuorempi ja tein, etsin uuden työpaikan.
Loppu oli onnellinen, uusi työpaikka oli paremmin palkattu, työ mukavampaa ja työkaveritkin mukavia.
Miten niin ei tee?