Naiset. Rehellisiä vastauksia onko G piste olemassa
ja jos on niin miten sen löytää. Voisi yrittää yllättää rouvaa.
Kommentit (41)
Minulle g-pisteorgasmi on kivaa vaihtelua mutta ei mitään verrattuna klitorisorgasmiin.
G-pisteorgasmia varten minun täytyy olla todella kiihottunut, siis paikat litimärkinä ja turvoksissa. Sitten istun dildon päälle ja kallistan selkää taaksepäin.
Miehen kanssa en ole saanut koskaan muita kuin klitorisorgasmeja. En ehdi kiihottua tarpeeksi.
Mä saan g-pisteestä mielettömiä orkkuja, ejakuloin ja tuntuu, että putoan tajuttomuuteen.
G-pisteorkku edellyttää mulla, että olen todella kiihottunut ja myös rento, sekä luotan kumppaniin. Saan niitä yhdynnässä, miehen sormettaessa mua ja muutaman kerran olen ejaluloinut myös anaaliyhdynnässä.
Mä olen orgasmiherkkä, eli saan helposti yhdynnässä jopa 10 kertaa. Jos olen tullut kerrankin, ejakulointi helpottuu, olen siis rennompi.
EI muutakun lähdette yhdessä etsimään, naisen tulee olla aika hyvin rentoutunut sitten. Oman etsimiseen meni aika kauan, tavallaan se on niin herkkä alue ja pelkäsin viedä loppuun asti kun pelkäsin että sattuu kun tuntui todella voimakkaasti siinä, niin naurettavalta kuin se kuulostaakin. Itse siis olen etsinyt näin sinkkuna alueeni. Vaati totaalisen rentoutumisen ennen kuin opin saamaan orgasmin sitä kautta, lopuksi painan klitoristani peukalolla ja huhhuh. Kerran olen saanut jopa ejakuloitua ja se oli aika hauska ja uskomaton uusi juttu että ihan hämmennyin, mutta tuntui todella voimakkaalta se orgasmi! N22
Vierailija kirjoitti:
Eikun g-pisteen etsintään tänään, kiinnostaispa saada tuollainen orkku, jossa ihan ejakuloi!
Ei siinä välttämättä ejakuloi. Olen saanut mahtav ia g-pisteorgasmeja kohta kolmekymmentä vuotta, mutta koskaan en ole ejakuloinut. Aika kiinnostava juttu tuo naisten ejakulointi, mistä se neste oikein tulee ja miksei sitä tule kaikilta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikun g-pisteen etsintään tänään, kiinnostaispa saada tuollainen orkku, jossa ihan ejakuloi!
Ei siinä välttämättä ejakuloi. Olen saanut mahtav ia g-pisteorgasmeja kohta kolmekymmentä vuotta, mutta koskaan en ole ejakuloinut. Aika kiinnostava juttu tuo naisten ejakulointi, mistä se neste oikein tulee ja miksei sitä tule kaikilta?
Minä voin saada g-pisteestä orkun myös ilman ejakulointia. Mutta kun ejakuloin olen todella, todella rento ja erittäin kiihottunut. Yleensä ennen ejakulointia olen jo tullut muutamaan kertaa. Vähän viiniä rentouttaa myös. Seksikumppaniin täytyy voida luottaa täysin ja hänet täytyy tuntea. Hänen täytyy myös tuntea minut, olla halukas kokelemaan asioita ja olla myös kokenut. Mun kumppanini nykyään hakee tuota ejakulaatiota. Parhaimillaan olen illan aikana ejakuloinut neljästi.
En osaa sanoa, mistä neste tulee, eikä ole tullut kysyttyä kumppanilta. Pitäisi ehkä.
Mä oon nyt 48 ja ejakuloinut uuden kumppanin kanssa n. 1,5 vuoden ajan.
Tiedän missä ja miten ... se on tärkeää kädet mitä he tekevät;) Voin näyttää joku nainen, jos haluat olla onnellinen
Mieheni kyrpä hieroo parhaiten g pistettä kun ratsastan hänellä kasvot häneen päin,laukean 2-3krt liki aina,tykkään paljon enemmän emätinorgasmeista jotka pidempiä ja lempeämpiä kuin klitorisorgasmit jotka rajuja ja nopeita.
Vierailija kirjoitti:
Onnea etsintöihin vaan kaikille!
Uskon, että osalla naisista on g-piste, osalla ei. Minulla se on tosi herkkä ja kaiken lisäksi turpoaa niin isoksi kun olen kiihottunut, että kukaan ei ole niin tampio, ettei tuollaista löytäisi. Tästä päättelen, että vain osalla on g-piste, koska jos se olisi kaikilla tällainen kuin minulla, kenenkään jolla on joskus ollut sormet pillussa ei tarvitsisi kysellä missä se on saati onko sitä olemassa.
N23
No sulla on nyt kyllä joku klitoriksen etiäinen siellä, jos niin iso on.
Onnellinen vaimo kirjoitti:
Mieheni kyrpä hieroo parhaiten g pistettä kun ratsastan hänellä kasvot häneen päin,laukean 2-3krt liki aina,tykkään paljon enemmän emätinorgasmeista jotka pidempiä ja lempeämpiä kuin klitorisorgasmit jotka rajuja ja nopeita.
Miehet ovat kiinnostuneet liikaa vain omasta orgasmistaan.Nainen saa tällöin emätinorgasmin vain jos Miehellä on kunnon terska(mutteri muheva),jotta se pääsee mouhimaan tavallaan mutkan takaa.Tuppikulleilta se ei onnistu ilman erityistekniikkaa,jos silloinkaan.
Vierailija kirjoitti:
kyllä on. Minä olen etsinyt sen ihan itse - näin olen myös jakanut tietoa siitä kumppaneille. saan siis orgasmeja klitorisärsykkeellä ja "panemalla".
minulla oli sellainen päästä sopivasti muotoiltu hieromasauva jolla etsiskelin sitä.. =)
pidän kyllä parhaimpina orkkuina yhdistelmää tästä, ehkä se nautittavin orkku tulee kun mies nuolee mua ja käyttää tekopenistä mun tyydytykseen. Saan tätä tosin aivan liian harvoin - tunnen itseni halujeni kanssa typeräksi, miehelleni riittää kerran viidessäviikossa peruspano, johon en aina edes kerkiä mukaan kun homman on ohi. Joudun siis järkkäilemään omat orgamini pääsääntöisesti ihan itse. ja joskus tuntuu että pää halkeaa - miksi juuri minulla on mies jota seksi ei kiinnosta. Miksi ?
En todellakaan ole ainoa nainen, jonka miestä ei seksi kiinnosta!
Minä en saa siitä yksistään mitään iloa. Tai no, joskus jopa orgasmi onnistuu, mutta ei se ole mitään verrattuna klitorisorgasmiin.
Näiden yhdistelmä sen sijaan on taivas. Istun miehen syliin niin, että mies vähän "röhnöttää". Sohvalla onnistuu parhaiten. Istun kasvot mieheen päin ja se tunne on jotain täysin erilaista kuin mikään muu.
Outoa jos miestä ei seksi kiinnosta!! Itselleni kävisi vaikka joka päivä.
On. Exä osui siihen aina taidokkaasti. Oli tosin iso ja paksu. En voinut olla voihkimatta niin että joskus muutkin kuuli. Punastelen nytkin. En osaa neuvoa missä kohtaa se tarkalleen on, mutta exä kosketteli isolla peniksellään joka puolelta ja täytti mut kokonaan. Yksi piste sitten sai aikaan orgasmimyrskyn.
Vierailija kirjoitti:
Minä en saa siitä yksistään mitään iloa. Tai no, joskus jopa orgasmi onnistuu, mutta ei se ole mitään verrattuna klitorisorgasmiin.
Näiden yhdistelmä sen sijaan on taivas. Istun miehen syliin niin, että mies vähän "röhnöttää". Sohvalla onnistuu parhaiten. Istun kasvot mieheen päin ja se tunne on jotain täysin erilaista kuin mikään muu.
Tämä. Sohvalla tai sängyn päätyä vasten. Yhden ainoan kanssa onnistunut, että sitä vaan tulee ja tulee. Tämä mies ei päästä irti, vaikka rimpuilen ja tärisen. Nesteet lentää, hiki valuu, sen kädet mun hiuksissa... V*ittu kun on ikävä :(
Parikin niitä on, uudelta vaimolta löysin. Sormilla löytyy pi***n etuseinämästä suurinpiirtein klitoriksen"alapuolella" ja toinen siellä ihan takaseinässä, perällä. Oma naiseni haluaa aina että painan "ihan pohjaan asti", exä taas valitti että se sattuu.
Exä nyt oli muutenkin perseestä. Välitti vain omasta nautinnostaan.