Kirjan kirjoittamiseen aiheita! Kaikki mukaan :)
Moi!
Olen 29v kolmen lapsen äiti ja asun kerrostalossa. Naimisissa ollaan. Maalta lähtöisin. Luonteeltani rehellinen, iloinen, lapsirakas ja avoin. Kaksi vanhinta lastani ovat erityislapsia. Joten siitä aiheesta on kokemusta omalla sarallani.
Olen tässä suunnittelemassa kirjan tekemistä. Se lähtis oikeastaan gallupin pohjalta liikkeelle. Pitää tässä vielä mietiskellä aiheita, joita siihen vois tulla, mutta pääsääntöisesti liittyy erimuotoisiin perheisiin ja mukaviin ja välillä kipeisiinkin asioihin. Anonyymiuteenhan kaikki perustuu, eli kenenkään kokonimiä ei julkaista, vaan ainostaan etunimi/nimimerkki, ikä ja paikkakunta. Minulle saa toki ehdottaa kysymyksiä joihin kirjassa olevat saavat vastata. Esimerkkikysymyksiä: Miten sinuun on suhtauduttu, kun olet aloittanut työelämän äitiysloman jälkeen? Miten piristät parisuhdetta? Mitkä ovat laps(i)esi suurimpia ilonaiheita? Miten olet kertonut lapsellesi kuolemasta ja kuinka se on otettu vastaan?
Ideana on, että mahdollisesti joku voi tunnistaa tarinoita omassa elämässä sattuneita tai ajankohtaisia asioita ja helpottuneena todeta ettei ole yksin. Aiheita saa olla ihan laidasta laitaan, mitä naisen elämään tai perhe-elämään tai lapsiin voi liittyä. Kaikki mukaan! Ja painotan vielä, että mitään kokonaisia nimiä ei julkaista, joista henkilö voitaisiin helposti tunnistaa. Viestiin kannattaa laittaa sähköpostiosoite, jotta tiedän tarvittaessa ottaa yhteyttä sähköpostilla, jos minulla tulee jotain kysyttävää.
Sähköpostiosoitteeni on:
anneli.kuusela@gmail.com
T: Anneli Kuusela