Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka oikeasti sekstaillut hierojan tai vaikkapa sairaanhoitajan kaa?

Asiakas
26.01.2019 |

Itse yksityisellä klinikalla sairaanhoitajan kaa. Tilanne tuli eteen molemmille niin yllättäen että kun pikaseksimme oli ohitse purskahdimme hallitsemattomaan nauruun.Kumpikin tahoillamme naimisissa, ja oli ensimmäinen ja samalla viimeinen tapaamisemme. Hierojakoulun opiskelijanaista tulii vempattua.Muilla kokemuksia?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fysioterapeutti kirjoitti:

Misteri_ kirjoitti:

Hierojan kanssa kymmeniä kertoja ellei satoja :) Aikanaan siis seurustelin fysioterapeutin kanssa joten ihan luonnollista. Ex. Työpaikan työterveyshoitajan kanssa taas vähän vähemmin viattomasti muutaman kerran firman juhlien jatkoilla.

Fysioterapeutti ei ole hieroja.

Toimivat myös hierojina.

Voihan kirvesmieskin olla koulutukseltaan insinööri!

Vierailija
22/33 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit sinä erittäin seksikäs. Ajattelin vaan seksiä sinun kanssa koko ajan. Olit vastapäätä lähellä mutta väärässä paikassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja sairaalassa töissä, monesti olen työpäivän aikana paneskellut esim. arkistossa ja pukkarin suihkutilassa talon sairaanhoitajia ja sihteereitä. Kiva varmaan mennä töistä kaikkensa antaneena oman miehensä viereen

Ja sitten heräsit kesken kaiken kun äiti huusi Keijo, tuu syömään tillilihaa.

Vierailija
24/33 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan nautin sairaalassa olosta. Hyvää ruokaa, lepoa, lehtiä, kirjoja ja televisio, oma huone. Silloin tällöin joku lääkäri käy kandien kanssa harjoittelemassa milloin mitäkin. Sydänäänten kuuntelua, korvien tutkimista ja nivelten kääntelyä. Myös paketissa olevaa kättäni tutkaillaan ja röntgenkuvia katsellaan.

Olen ollut monta viikkoa ilman seksiä ja ovulaatio lähestyy. Olo alkaa olla sen mukainen. Päätän kiusata seuraavaa tutkimaan tulevaa porukkaa ja riisun rintaliivit pois. Reilun tunnin päästä tulee lääkäri ja neljä opiskelijaa, jotka haluavat kuunnella sydäntäni ja keuhkojani. Riisun sairaalapaidan, jonka alla ei ole mitään. Tuijotusta.

Vierailija
25/33 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fysioterapeutti kirjoitti:

Misteri_ kirjoitti:

Hierojan kanssa kymmeniä kertoja ellei satoja :) Aikanaan siis seurustelin fysioterapeutin kanssa joten ihan luonnollista. Ex. Työpaikan työterveyshoitajan kanssa taas vähän vähemmin viattomasti muutaman kerran firman juhlien jatkoilla.

Fysioterapeutti ei ole hieroja.

Eikä hieroja sairaanhoitaja.

Vierailija
26/33 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän noissa ole mitään. Toista se on ottaa nutturapäinen hoikka luokanopettaja takaapäin.

Vierailija
27/33 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onko kukaan painanut sorvaria työaikana

Tai paaluttajaa...

tai keinosiementäjää

Vierailija
28/33 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitsua vapaalla, olen saanut hänen kotonaan tanssien saatilla. Naislekuriakin, tai oikeastaan patologia treffien päätteeksi.

Hierojaa kotonani. Tuttu naishieroja tuli käymään kotikäynnillä vapaa-ajallaan. En ole käynyt hänen työpaikalla koskaan. Hän hieroi, saunottiin, otettiin pari saunakaljaa ja naitiin sen päälle.

Ainoa työpaikkaseksi mitä on kohdalle sattunut oli omaa muijaa omassa yrityksessä, sulkemisajan jälkeen.

Vierailija
29/33 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenhoitajaa olen pannut ja saattanut hänet jopa raskaaksi.

Vierailija
30/33 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Monta kertaa viikossa. Mieheni on sairaanhoitaja.

Vierailija
31/33 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hfdss

Vierailija
32/33 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoani Annelia lihatiskin takana kaupassa.

Vierailija
33/33 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja sairaalassa töissä, monesti olen työpäivän aikana paneskellut esim. arkistossa ja pukkarin suihkutilassa talon sairaanhoitajia ja sihteereitä. Kiva varmaan mennä töistä kaikkensa antaneena oman miehensä viereen

Ja sitten heräsit kesken kaiken kun äiti huusi Keijo, tuu syömään tillilihaa.

Vaikka Keijo tuossa aiempana ehkä unta nähnyt onkin, tosiasiassa tiedän että eräässäkin sairaalassa tuollaista paineidenpurkua työaikana harrastetaan henkilökunnan kesken

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän