Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsinki-Vantaan lentoasemalta Tikkurilan juna-asemalle

Vierailija
26.01.2019 |

Jos ei lähijunaa halua käyttää, niin miten muuten pääsee Tikkurilan juna-asemalle? Paljonko taksi maksaa? Entä bussi ja mistä lähtee?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis minkä junien vaihtoaika? Ethän sä tiedä millä junalla menet?

No nyt minä taisin tajuta, mitä ap tarkoittaa. Se on ilmeisesti ostanut valmiiksi junalipun Lentoasema - Rovaniemi ja lippuun on merkattu joku tietty juna Lentoasema - Tikkurila -välille. Mutta ei huolta. Samalla lipulla voi mennä jo edelliseen lähijunaan, joten jää enemmän vaihtoaikaa Tikkurilassa.

Vierailija
22/23 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt minä taisin tajuta, mitä ap tarkoittaa. Se on ilmeisesti ostanut valmiiksi junalipun Lentoasema - Rovaniemi ja lippuun on merkattu joku tietty juna Lentoasema - Tikkurila -välille. Mutta ei huolta. Samalla lipulla voi mennä jo edelliseen lähijunaan, joten jää enemmän vaihtoaikaa Tikkurilassa.

Jep, kuulostaa loogiselta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ei muuten mainita siinä junalipussa jonka noin ostaa, itse ostin myös lipun etukäteen lentoasema-paikka x ja vaihto oli tikkurilassa. Siinä oli samalla tavalla vaihtoaika 5 min ja hikoilin jo asiaa etukäteen etten millään voi ehtiä, kun en ennen ollut lentoaseman junaa käyttänyt tai käynyt ylipäätänsä koko tikkurilan asemalla. Lähijunien käyttö ei ole millään tavalla tuttua kun pienellä paikkakunnalla asuu ja junalla tulee mentyä korkeintaan joskus todella harvoin helsingin pääasemalle. Joten otin itsekin taksin koska en tiennyt että voisin ottaa aikasemmankin junan tikkurilaan ja halusin päästä varmasti perille. Nyt siis olisin viisaampi jos tällainen tilanne tulisi eteen. Mutta sen voisi tosiaan siinä lipussa mainita, koska luulin että olen oikeutettu matkustamaan vain sillä junalla mikä lippuun oli merkitty silloin lähteväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi