Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiira Korpi opiskelee new age -hömppätutkintoa Nykissä: "luistelu-urasta jäi rahaa"

Vierailija
26.01.2019 |

Onko mulla mennyt jotain ohi, kun yleensä taitoluistelijat huipullakin valittaa, että rahaa menee enemmän kuin tulee? Nyt yhtäkkiä Korvella on säästössä 30 000 euroa "psykologian" opintoihin, johon kuuluu mm. buddhismin opettelua (hesari).

Muutenkin jotenkin epäsuhtainen pari tuo "pukeudun sunnuntaisinkin pukuun", aika pinnallisen oloinen ja urakeskeinen Borges ja kympin tytön syndroomasta eroon pyrkivä Kiira. Suostuukohan tuommoinen mies edes lasten hankintaan.

Kiira olisi varmaan onnellisempi pieruverkkareissa Tampereella yliopisto-opiskelijana. Plus että lisäksi siitä tutkinnnosta voisi oikeasti olla jotain hyötyä tulevaisuudessa.

Kommentit (487)

Vierailija
201/487 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiamoes kirjoitti:

Toi Kiira on aina vaikuttanut vähän epätasopainoiselta, vaikka yrittää muuta väittää.

- venäläinen sugerdaddy

- netistä itse ahdisteli tuon miehensä

- ei löydä paikkaansa maailmassa - syytti kirjassaan yhtäkkiä isäänsä alkoholismista - joka ei pitänyt paikkaansa jne.

- ja nyt tämä höpöhöpö tutkinto jenkeissä.

jotenkin epäaito ihminen

Ota asioista selvä ennen kuin luettelet noita faktoja. Ei ole ahdistellut miestään netissä, tuskin ketään muutakaan. Miten paikkansa löytäminen maailmassa liittyy siihen, että Kiiran isä oli käyttänyt jossain välissä alkoholia niin paljon, että lapsetkin sen huomasi? 

Kiira on lopettanut urheilu-uransa muutama vuosi sitten, joten totta kai sitä on sen jälkeen vähän hukassa että mitä tekis ja missä. Pikku hiljaa se normaaliarki kasataan ja hyvinhän tuolla näkyy nyt menevän. Ei se Kiira tyhmä ole ja ihan varmasti tietää mitä tekee. 

Vierailija
202/487 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Kiiran kirjasta käy ilmi miten polttaa sillat takanaan suomalaiseen luisteluvalmennukseen. Siksikin oli mielenkiintoista nähdä että Horttanan johdolla Viveca pärjäsi kuitenkin. Kiira vaikuttaa minusta katkeralta suomalaisen valmennuksen tyyliin mutta on vaan mun tulkintani. Julkisuudessa nämä kaikki näyttäytyivät ylimpinä ystävina ja varmaan edelleenkin , mutta alla kuohuu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/487 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nää kiira fanit vetää tänne keskusteluun mukaan Parson's School of Designiä? Eihän se siellä opiskele joten mitä välii onko arvostettu.

Ja jos on joku bachelor of arts ohjelma niin yleensä noi kestää 4.5v eli lukukausimaksut olisivat silloin yhteensä 189 tuhatta dollaria.

Ei kyllä ihan joka av mammalla olisi mahdollista maksaa tuollaista, saati sitten jostakin papereista millä ei edes tienaa hyvin.

Kyllä kiiralla on ihan erilainen elämänlaatu kuin mammoilla jotka asuvat pikku kerrostalokämpissään ja syövät sitä halvinta paskaa lidelistä.

Vierailija
204/487 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsytti se jonkun naisen liverrys siitä miten "Kiira on fiksu. Hän ymmärtää miten tässä maailmassa kannattaa toimia"

Tämä lausunto ei ole kyllä Kiiran vika mutta tuosta lausunnosta oikein uhkuu sellainen eliitin pehmeä manipuloiva tapa edetä joka tilanteessa itsellee eduksi vaikka muuten kritiikin aihetta niihin omiin  tekemisiin olisikin.

Vierailija
205/487 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiiran haukkumat valmentajat piti Kiiran näkemyksiä naurettavina, mutta totesivat että "viisaampi vaikenee". Kiira yritti aina esittää, että on tosi ahkera ja kunnanhimoinen blaa blaa, mutta todellisuudessa diivailikin sen minkä ehti, sitten kun oli noussut menestys ja lehtien huomio hattuun.

Vierailija
206/487 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Kiiran kirjasta käy ilmi miten polttaa sillat takanaan suomalaiseen luisteluvalmennukseen. Siksikin oli mielenkiintoista nähdä että Horttanan johdolla Viveca pärjäsi kuitenkin. Kiira vaikuttaa minusta katkeralta suomalaisen valmennuksen tyyliin mutta on vaan mun tulkintani. Julkisuudessa nämä kaikki näyttäytyivät ylimpinä ystävina ja varmaan edelleenkin , mutta alla kuohuu!

Kirjasta käy rivien välistä tunnelma että Kiira halusi kovasti päästä sinne maailman parhaaksi luistelijaksi mutta valmennuksessa ei ymmärretty miten kanssaan olisi pitänyt sen saavuttamiseksi menetellä- eli suomivalmennus ryssi kohdallaan mahdollisuudet. Onhan sekin mahdollista mutta syyttelemisen motiivi lie tuo?

Vierailija
207/487 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsytti se jonkun naisen liverrys siitä miten "Kiira on fiksu. Hän ymmärtää miten tässä maailmassa kannattaa toimia"

Tämä lausunto ei ole kyllä Kiiran vika mutta tuosta lausunnosta oikein uhkuu sellainen eliitin pehmeä manipuloiva tapa edetä joka tilanteessa itsellee eduksi vaikka muuten kritiikin aihetta niihin omiin  tekemisiin olisikin.

Siitä se epäaitous tuleekin. Kiiran urheilu-ura epäonnistui, ja syynä tietty kaikki muut paitsi hän pikkuraasu itse. Nyt yrittää brändätä itsenä köyhän miehen maaretkallioksi, jakaa ulkoaopeteltuja elämänohjeita ja kovasti koittaa kuulostaa viisaalta ja henkiseltä, koska se on hänen nykyinen brändi. Mutta edelleen silmissä se sama tyhjä lasittunut katse kuin aina ennenkin. Kuka ottaisi Kiiralta vastaan elämänohjeita, ei kukaan. Onneksi mies on oikeissa töissä.

Vierailija
208/487 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän opiskelee itseään varten ei saadakseen ammatin tai jonkin vertailukelpoisen tutkintonimikkeen. USA on sen verran avaramieliben Suomeen verrattuna, että Kiira voi saada verkostoiduttuaan hyvinkin jonkin mieleisen työn. On varmaan vaikeaa ymmärtää täältä käsin, että maailmalla on mahdollisuuksia.

Vierailija
209/487 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjassa on eräs kohta joka hätkäytti Kiiran luonteessa:

Kun hän kuvaa ensi reissujaan miljardöörin huviloilla ja autoissa niin kotiin palattuaan Tampereelle ja mentyään takaisin kouluun hän kuittailee:

- Siinä minä sitten tulin miljardöörin luota uskomattomasta luksuksesta ja tapailin koulussa kavereita jotka olivat olleet vaan jollain Tallinnan risteilyllä ja kun ne kysyivät miten sun viikonloppusi meni olitko jossain ? Niin olihan siihen vähän ...vastailla että

-Joo ihan ok meni ja oli ihan kivaaa...!

Samoin kommenttinsa missä hän ihmetteli : -Mistä nämä oikein saavat kiksinsä siihen opiskeluunsa? Hän ei yhtään ymmärrrä!

Vierailija
210/487 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin olisi herkullista kyllä jos Viveca menestyisikin maailman parhaaksi juuri Kiiran entisten valmentajien johdolla :)

Vierailija
211/487 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun hän kuvaa ensi reissujaan miljardöörin huviloilla ja autoissa niin kotiin palattuaan Tampereelle ja mentyään takaisin kouluun hän kuittailee:

- Siinä minä sitten tulin miljardöörin luota uskomattomasta luksuksesta ja tapailin koulussa kavereita jotka olivat olleet vaan jollain Tallinnan risteilyllä ja kun ne kysyivät miten sun viikonloppusi meni olitko jossain ? Niin olihan siihen vähän ...vastailla että

Samoin kommenttinsa missä hän ihmetteli : -Mistä nämä oikein saavat kiksinsä siihen opiskeluunsa? Hän ei yhtään ymmärrrä!

Onpa ylimielistä!

Vierailija
212/487 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Kiira ole jo kauppatieteiden maisteri?

Vierailija
213/487 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tätä Kiiran (ja milloin kenenkin naisen) dissaamista. Mulle Kiira on näyttäytynyt menestyneenä urheilijana ja kauniina naisena. Miten teitä voi julkkisten tekemiset niin usein ärsyttää niin paljon että jaksatte kirjoitella niistä katkeria tilityksiä tänne? Hankkikaapa jotain mielekkäämpää sisältöä elämään. Katkeruus rumentaa ihmistä niin sisältä kuin ulkoa.

Hetkinen en ole noita vuodattajia mutta Kiirahan heitti itse julkiseen keskusteluun kirjansa !Siksikin täällä keskustellaan, sillä hän itse avasi keskustelun jota TOIVOI!

Vierailija
214/487 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan jälkimmäisen lauseen kun Kiiru aloitteli kauppista ja ryssi samana vuonna MM-kisoissa. "Miten ihmiset jaksaa tavallista elämää, tasapaksua puuroa, en minä saa tenteistä sellaisia kiksejä kuin kolmoishypystä" - ikään kuin nyt joku kolmoishypyn osaaminen olisi mitenkään merkityksellisempää kuin vaikka opettajan tai lääkärin työ.

Jonkun pitäisi antaa Kiiralle plakaatti, jossa lukee " Maailman paras ja erikoisin ihminen" niin saisi itsetuntonsa kuntoon.

Vierailija
215/487 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, keskeytti opinnot.

Vierailija
216/487 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Keskeytti.

Vierailija
217/487 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aihetta nyt enempää tutkimatta sanoisin, että hyvä Kiira. Suurin osa hänen kaltaisistaan olisi lähtenyt opiskelemaan kosmetologiksi tai meikkitaiteilijaksi. Valmistumisen jälkeen olisi sitten huomattu, että voi hitsin pilliläinen, tässähän joutuu oikeasti tekemään ihan töitäkin. Sitten ne pillit olisi pistetty pussiin ja menty naimisiin jonkun varakkaan liikemiehen kanssa. Näitä on nähty.

Korjaa jos olen aivan väärässä, mutta eikös Kiira nimenomaan ottanut varakkaan miehen elättäjäkseen?

Vierailija
218/487 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten valmentajien kohtelu Kiiran kirjassa oli anteeksiantamattoman julmaa: Julkaista nyt tieto tekstareista :

Kiirallehan tuli vahingossa toiselta valmentajalta toiselle tarkoitettu viesti: - Kuningatar ei saapunut harjoituksiin taaskaan. Tuhlaamme aikaa tähän tapaukseen pitäisiko jo uskoa?

Ei sanatarkka laina mutta sisältö noin.

Aika vittumainen temppu julkistaa tekstareita! Tuo tuhosi näitten valmentajien mainetta aika lailla. Onneksi Viveca pärjääkin!

Vierailija
219/487 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hesarisshan oli Kiirasta. Käy 2 v vuotta missä nyt on ja sitten Penssylvanian yliopisto joka on myös yksityinen ja neljänneksi vanhin valloissa. Ilmeisesti myös lukukausimaksut. 

FYI, se on University of Pennsylvania, USAssa ei ole Penssylvania nimista osavaltiota.

Lukukausimaksu $51,400+ ja sisaan paasee 10% hakijoista.

On niin kurjassa kaupunginosassa etta en antanut oman lapseni sinne edes hakea.

Et antanut hakea Ivy League -yliopistoon, jonne erittäin vaikea päästä, koska naapurusto? Oukki.

Vierailija
220/487 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisten valmentajien kohtelu Kiiran kirjassa oli anteeksiantamattoman julmaa: Julkaista nyt tieto tekstareista :

Kiirallehan tuli vahingossa toiselta valmentajalta toiselle tarkoitettu viesti: - Kuningatar ei saapunut harjoituksiin taaskaan. Tuhlaamme aikaa tähän tapaukseen pitäisiko jo uskoa?

Ei sanatarkka laina mutta sisältö noin.

Aika vittumainen temppu julkistaa tekstareita! Tuo tuhosi näitten valmentajien mainetta aika lailla. Onneksi Viveca pärjääkin!

Keljusti nöyryytetty ja kostohan tuo on. Kokemukseni mukaan syömishäiriöinen tyyppi on usein hyvin auttavainen ja herttainen ja herkänoloinen pinnalta mutta alla on varsin kova manipuloiva ja häikäilemätönkin luonne usein, ei aina. Vähän sama kuin alkoholisteilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi