Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut eivät osaa englantia?

Vierailija
25.01.2019 |

Ottaen huomioon, että sitä kuulee joka paikassa ja vlogit ovat nykyään suosiossa, en ymmärrä miten englanti voi olla jollekin vaikeaa.
Mikä siis on syy miksei englanti tartu joillakin? Miksei sanavarasto kartu tai kielioppi jää päähän? Osaako joku englantia osaamaton sanoa mikä on "ongelman ydin".

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne 'jotkut' eivät sitten ilmeisesti puhu, harrasta, lue tai muutenkaan pidä sitä koulussa opetettua taitoa yllä,tai sitä ei ole heille koulussa edes alkuun ehtinyt kunnolla kehittyäkään.

Mutta : niin ,tai näin, eikö se lopultakin ole heidän oma asiansa ?

Itse kyllä luen sitä päivittäin, mutta jos joku ei lue, niin ei se minua haittaa millään tavalla.

Yritä sinäkin oppia sellainen suhtautuminen asiaan.

Vierailija
22/26 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukihäiriö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä yhtä tyhmä kysymys kun kysyis että miks jotkut on huonompia piirtää tai urheilemaan kun toiset.

Vierailija
24/26 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aloitus otetaan loukkauksena? Kai sitä saa kysyä uteliaisuudesta.

Persut loukkaantuvat helposti ja täällähän niitä on.

Vierailija
25/26 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kaikille,että  englannin osaaminen Suomessa ei sentään vielä ole täällä pakollista...

Vierailija
26/26 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kummallista kun et sinäkään osaa arbiaa, etkä varmaan edes kiinaa. Vaikka niitä puhuu mijoonat ihmiset kotikielenään. Meidän lastenlapsi opiskelee nyt kiinaa peruskoulussa. Ja minä ole oppinut lähisukulaisilta arabiaa kyökkikielenä. Ei useimmille ihmisille länsimaitten ulkopuolella englanninkilestä ole mitään hyötyä. Ei esim. Kreetan saarella tavikset puhuvat vain kreikkaa. Pariisissa joku voi osata englantia ehkä yöllä vähän humalassa. Siellä vaaditaan ranskan kieltä asioidessa. Keski-Euroopassa pärjää pitkälti saksa kielellä vieläkin.