Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä muutos elämässäsi on paras mitä sinulla on ollut?

Vierailija
25.01.2019 |

Mitä sellaista olet tehnyt tai on tapahtunut, mikä on radikaaleimmin muuttanut elämääsi onnistuneeseen/parempaan suuntaan?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lisää.

Vierailija kirjoitti:

Muutin ulkomaille. Pelasti mielenterveyteni.

Vierailija
22/40 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluttautuminen toiselle alalle ja nykyinen vakityöpaikka kyseiseltä alalta. Tätä ennen osa-aikainen työ pienellä palkalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norjaan muutto toukokuussa 1996. Päivääkän en ole katunut ja pistän kädet kyynärpäitä myöten ristiin että olin niin kaukonäköinen että lähdin. Näin alamäen alkavan tosissaan ja häivyin.

Vierailija
24/40 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa-aikainen työ pienellä palkalla, leikkasin työajastani puolet pois. Ihana vapaus.

Vierailija
25/40 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupesin käyttämään oikean sävyistä meikkivoidetta.

Vierailija
26/40 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Uskoon tuleminen. Suhde Jumalaan on antanut minulle rauhaa, iloa ja selkeyttä, jotka todistetusti ovat pysyneet läpi vaikeuksienkin.

Hyvän valinnan teit, minäkin valitsin uskon Jumalaan jo murrosikäisenä.

Vierailija
27/40 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro lisää.

Vierailija kirjoitti:

Muutin ulkomaille. Pelasti mielenterveyteni.

No, olin Suomessa yksinäinen ja masentunut. Kävin lääkäreillä vailla apua ongelmiini. Luulin että olen tuomittu sellaiseen elämään joka tuntuu pitkältä harmaalta tunnelilta vailla valoa siellä toisessa päässä.

Sitten muutin ulkomaille. Sain paremman työpaikan kuin ikinä aikaisemmin. Sain heti kavereita - siis ihmiset pitävät minusta. Lääkärissä löytyi diagnoosi ja mieliala on kohonnut huimasti. 

Olen aika onnellinen nykyään :).

Vierailija
28/40 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vaihdettua 4-kymppisen rakkaan vaimoni, hänen pikkusiskonsa 16-vuotiaaseen hottis pikku Lolitaan.

Vierailija
29/40 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero exästä oli lottovoitto!

Vierailija
30/40 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain haluamani opiskelupaikan, kun olin muuten suuressa vaarassa syrjäytyä. Siitä on jo melkein 30 vuotta, mutta edelleen ihmettelen miten ratkaisevan tärkeä tuo onnistuminen se oli. En tiedä mitä olisin tehnyt jos olisi käynyt toisin.

Vierailija
31/40 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin persu-porukoissa pyörimisen, terapeutin suosituksesta. Pikkuhiljaa paha olo on kadonnut lähes tyystin, kun ei tarvi kuunnella sitä valitusta ja uhriutumista. Suosittelen.

Vierailija
32/40 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan kaiken menettäminen. Nyt nautin. Tottakai kesti aikansa hyväksyä menetykset.

Vierailija
33/40 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioero oli parasta mitä mulle on tapahtunut lasten syntymän jälkeen.

Nalkuttava akka nosti kytkintä ja sen jälkeen ei olisi voinut paremmin mennä.

T: Vapaaherra 46

Vierailija
34/40 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tajusin vetovoiman lain ja sen, miten muokkaamme omaa elämäämme. Se on ollut radikaaleinta 50-vuotisen elämäni aikana.

Vierailija
35/40 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopisto.

Tupakoinnin lopettaminen.

Lasten syntymä.

Alkoholista luopuminen.

Vierailija
36/40 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin, koska nainen halusi lapsen vuoden seukkailun jälkeen.

En ole päätöstä yli kymmeneen vuoteen katunut.

Ko. ex-rouva pykäsi kolme kersaa raksamiehen kanssa ja on nyt kolmen alle 10v yh.

Luonnollisesti sirot 162cm ja 100kg laatunaista.

Voi jehna, kun oisin itteni tohon miinaan pelannu...

Vierailija
37/40 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin oululaisena nuorena naisena, niin Sipilä järjesti mulle ihan uutta "jännitystä" elämään vallan parilla päätöksellä.

Vierailija
38/40 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastuminen. Ensimmäisellä kerralla sairatuttuani pidempiaikaisesti muutin kauas pois ja aloitin pikkuhiljaa uuden (paremman) elämän. Taakse jäivät monet ikävät asiat, yhtenä esimerkkinä koulukiusaaminen. Toisen kerran sairastuttuani päädyin irtisanomaan itseni silloisesta työstä ja jätin myös ammattiopinnot kesken. Lähdin hakemaan uutta suuntaa elämälle, miettimällä esimerkiksi sitä, minkälaista työtä haluaisin oikeasti tehdä ja minkälaiseen työhön kykenen vaivoineni. Muutin tuossakin yhteydessä kauas sen hetkiksistä piireistä. Tällä hetkellä olen valmistumassa ammattiin, joka on paljon mieleisempää kuin aiempi työ ja työllisyysnäkymät muutoinkin hyvät.

Vierailija
39/40 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän mennessä: oman ajattelun kehittäminen, ei pelkästään opiskelulla tutkintomielessä vaan ihan lukemalla ja itsetutkiskelulla, myös tietyt podcastit olleet apuna tässä.

Tulevaisuudessa toivottavasti: työpaikan vaihdos ja/tai alan vaihto toiseen sekä muutto muualle.

Vierailija
40/40 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin välit poikki "siskooni". Hän aina valehteli, varasti, oli millon mitäkin vailla ja mm. lähetteli puolisolleni itsestään alastonkuvia. Elämä KEVENI huomattavasti, kun laitoin välit poikki. Siitä on nyt viisi vuotta ja oli elämäni paras päätös! :)