Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iso nenä pilaa mahdollisuuteni

Vierailija
25.01.2019 |

Iso nenä pilaa mahdollisuuteni miehen saantiin, ainakin itseäni mellyttävän miehen:( ja tarkoitan siis myös luonnemielessä miellyttävän, toki myös ulkonäöltään ja tyyliltään. Minua lähestyvät epätoivoiset, vähän juntit ja takertuvat, sekä usein myös puhevikaiset miehet. Epätoivoisuus siis näissä miehissä paistaa kilometrien päähän, ottaisivat kenet vain, jonka saisivat...
Olen ulkonäöltäni ihan perusnätti muuten ja minulla on kauniit silmät, mutta ilmeisesti kaiken pilaa tuo nenä. No, olen aika lyhyt kyllä, mutta vartalo hoikka ja siro, luonteeltani iloinen, ystävällinen, huomioiva ja huumorintajuinen.
Normaaliluonteisen ja itsestään huolta pitävän miehen saanti ilmeisesti tuhoon tuomittu, olen 22-v., eli ns. parhaimmillaan, mutta en tunnu kelpaavan. En syyllistä miehiä, vikahan on ilmiselvästi itsessäni, mutta kohtalontovereita isonenäisistä naisista kaipaisin..kiinnitän nykyään valtavasti huomiota ihmisten neniin ja tuntuu että kaikilla muilla on se ihana, kaunis pikkunenä, olen kateellinen heille siitä

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun asia noin häiritsee, käy plastiikkakirurgin konsultaatiossa. Josko asialle voisi tehdä jotain. Olet kuitenkin vielä aika nuori, tuskin ihan mahdottomia maksaakaan. Ainakin tämä olisi vaihtoehto itsekseen suremiselle. Kaikkea hyvää sinulle.

Vierailija
2/47 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun asia noin häiritsee, käy plastiikkakirurgin konsultaatiossa. Josko asialle voisi tehdä jotain. Olet kuitenkin vielä aika nuori, tuskin ihan mahdottomia maksaakaan. Ainakin tämä olisi vaihtoehto itsekseen suremiselle. Kaikkea hyvää sinulle.

Kiitos sinulle, varmasti näillä näkymin menekin tulevaisuudessa, ihan tällä hetkellä ei ole varaa:( ikävä vain ajatus, että joutuu itseään pysyvästi muokkaamaan, kun ei alkuperäisenä riitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruma. Kunnon miestä en saanut. En usko että pelkkä iso nenä pilaisi mahdollisuutesi. Ihmisen pitää olla kokonaan ruma. Se määrää ihmissuhteet.

Vierailija
4/47 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa, että kenenkään nenä olisi niin kamala että pilaisi muuten kivan naaman. Ehkä miesten kanssa ongelma on pikemminkin huonossa itsetunnossasi.. 

Vierailija
5/47 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaankaan usko. Joillakin sukulaisillani on iso nenä ja hyvin heitä on onnistanut miesmarkkinoilla.

Vierailija
6/47 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Meillä on suku täynnä kaiken muotoisia (vartaloltaan siis) isonenäisiä naisia. Joillakin komeita, urheilullisia miehiä, toisilla toisenlaisia. Ymmärrän kyllä murheesi - luulin itsekin pitkään, ettei tästä pariutumisesta mitään tule. Enemmän se on kuitenkin sattumasta ja omasta asenteestasi kiinni.

Ja tottakai, jos nenä aiheuttaa murhetta, ala säästää leikkaukseen. Ei toinna olla onneton loppuelämäänsä yhden nenän takia.

Vierailija
7/47 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso nenä pilaa mahdollisuuteni miehen saantiin, ainakin itseäni mellyttävän miehen:( ja tarkoitan siis myös luonnemielessä miellyttävän, toki myös ulkonäöltään ja tyyliltään. Minua lähestyvät epätoivoiset, vähän juntit ja takertuvat, sekä usein myös puhevikaiset miehet. Epätoivoisuus siis näissä miehissä paistaa kilometrien päähän, ottaisivat kenet vain, jonka saisivat...

Olen ulkonäöltäni ihan perusnätti muuten ja minulla on kauniit silmät, mutta ilmeisesti kaiken pilaa tuo nenä. No, olen aika lyhyt kyllä, mutta vartalo hoikka ja siro, luonteeltani iloinen, ystävällinen, huomioiva ja huumorintajuinen.

Normaaliluonteisen ja itsestään huolta pitävän miehen saanti ilmeisesti tuhoon tuomittu, olen 22-v., eli ns. parhaimmillaan, mutta en tunnu kelpaavan. En syyllistä miehiä, vikahan on ilmiselvästi itsessäni, mutta kohtalontovereita isonenäisistä naisista kaipaisin..kiinnitän nykyään valtavasti huomiota ihmisten neniin ja tuntuu että kaikilla muilla on se ihana, kaunis pikkunenä, olen kateellinen heille siitä

Eih. Nyt minä tajusin, minkä vuoksi juuri tuollaiset miehet suurin piirtein roikkuivat hihassani, kun olin nuori.

Vierailija
8/47 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isonenäiset naiset on yleensä seksikkäitä. Taitaa ongelma olla joku muu.

Vierailija
9/47 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille. Kun lapsena naurettiin ja haukuttiin minun nenääni, vaikkei se ollut kuin vain samanlainen kuin muillakin suvussamme, murtui siitä. Muistan!! Kauheinta, kun yli seitsemän kymppisenä yksi siskoistani tokaisi porukassa, että minulla on ...nimeni .. on .... sukunimeni.. nenä. Lähetin seuraavana päivänä tekstiviestin, että anna vastedes näköni olla rauhassa! Tuli teksti takaisin: "En minä niin sanonut" eli tuommoista skeidaa älä edes ajattele. En usko, että sinunkaan tarvitsee olla muille mieliksi, ole oma itsesi ja ylpeä siitä!!!

Vierailija
10/47 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin ärsyttää kun nenä korostuu kasvoista liikaa.. ja sitten tietty silmät ja huulet on liian pienet 😊 Ja nenän pitää olla iso. Huoh.

Mua ei sentään lähesty yleensä lähes kukaan.

Vierailija
11/47 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Ap.

Ymmärrän kyllä tunteesi enkä halua vähätellä sitä. Haluan kannustaa sinua suhtautumaan nenääsi armollisemmin... Ihminen on usein hyvin kriittinen omalle ulkonäölleen. Ulkopuoliset eivät varmasti arvioi nenääsi noin kriittisesti.

Itse olen hyvin tavallisen näköinen, jolla on mielestäni hyvin perus kasvonpiirteet ja muutenkin tavallisen näköinen. En ole kaunis vaan tavallinen.

Haluan kertoa sulle erään aika ihanan ja hauskan hetken pitkäaikaisen potilaani kanssa... Rouva on nyt jo kuollut ja oli yli 90-vuotias, kun kävimme seuraavan keskustelun:

Olimme tulleet vuosien mittaan tutuiksi, arvostimme toisiamme ja puhuimme rehellisesti monista asioista huolimatta siitä, että olimme hoitaja ja potilas.

Potilas halusi yöllä nousta sängyn laidalle istumaan, jotta voisi juoda mukista. Autoin hänet istumaan ja hän halusi juoda nokkamukista ilman kantta eli normaalisti mukin reunasta. Otin kannen pois nokkamukista ja tarjosin hänelle mukia, jossa oli mehua. Hän joi mielellään ja totesi lakoniseen tyyliinsä "taisi nenäkin tulla samalla uitetuksi mehussa" ja katsoi minua kysyvästi. Aloimme yhdessä nauraa. Hänellä on tosiaan suora ja kookas nenä. Totesin, että hänellähän on kaunis nenä! Rouva ei ensin uskonut, että olenko tosissani, mutta vakuutin, että todella olin! Hän kertoi, kuinka olin ensimmäinen ihminen koskaan, joka kehui hänen nenäänsä. Häntä oli usein siitä kiusattu. Mielestäni hän oli kaunis, arvokkaan näköinen vanha rouva, jolla oli suora "aristokraattinen" vahva nenä ja ennenkaikkea terävä äly ja superhauska huumorintaju! Kauniisti muistan häntä edelleen.

Sorry! Tulipitkä vuodatus, mutta halusin kertoa tuon kauniin muiston. Ap, arvosta itseäsi sellaisena kuin olet ja pyri katsomaan myös nenääsi armahtavasti. Se kannattaa! Toivon sulle kaikkea hyvää!

Vierailija
12/47 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhahahahah.... ooot kyl 24v nainen, "elämäni on pilattu"... koska: "(iso nenäni...) pilaa.(mahdollisuuteni).... on sul ollu muitaki mahdollisuuksii, ja mikää ei pilaa mitää, paitsi oma asenne-vamma.

Vierailija
13/47 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei kaikille. Kun lapsena naurettiin ja haukuttiin minun nenääni, vaikkei se ollut kuin vain samanlainen kuin muillakin suvussamme, murtui siitä. Muistan!! Kauheinta, kun yli seitsemän kymppisenä yksi siskoistani tokaisi porukassa, että minulla on ...nimeni .. on .... sukunimeni.. nenä. Lähetin seuraavana päivänä tekstiviestin, että anna vastedes näköni olla rauhassa! Tuli teksti takaisin: "En minä niin sanonut" eli tuommoista skeidaa älä edes ajattele. En usko, että sinunkaan tarvitsee olla muille mieliksi, ole oma itsesi ja ylpeä siitä!!!

Mmmitä? 😂😂

Vierailija
14/47 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mmmitä? 😂😂

Ei leijjonilla oo kyynel kanavii!

Vierailija
15/47 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nenäkästä nimitellä ihmisiä junteiksi.

Vierailija
16/47 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos sinulle, varmasti näillä näkymin menekin tulevaisuudessa, ihan tällä hetkellä ei ole varaa:( ikävä vain ajatus, että joutuu itseään pysyvästi muokkaamaan, kun ei alkuperäisenä riitä.

En käsitä sinua, minusta olisi mukavaa, jos olisi kunnon klyyvari, mutta kun on vaan sellainen suomalainen pottunokka, jota joutuu aina meikillä kaventamaan.

Olenkin aina ihaillut Julia Robertsin ym juutalais- tai kreikkalaisnaisten hienoja klyyvareita, vaihtaisin heti jos voisin.

Vierailija
17/47 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaisuus ja asenne ratkaisee. Itselleni on ollut nuoresta lähtien selvää, ettei ulkonäkö ole paras avuni. Tästä syystä täytyy perustaa se itseluottamus muihin seikkoihin esim. Älykkyyteen ja sosiaalisiin taitoihin. Itselläni on sekä iso nenä että avopurenta ja sen seurauksena kulumat leukanivelissä.( lapsuuden tapaturman seurauksena). Nämä eivät ole millään muotoa estäneet saamasta mukavia , fiksuja ja komeita miehiä. Älyllä niitä miehiä saadaan eikä nenällä. Kyllä sen kumppanin pääsee ihan itse valikoimaan.

Vierailija
18/47 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on iso nenä, eikä se todellakaan ole vähentänyt miesten kiinnostusta. Olen myös ylipainoinen ja pitkä, mutta kiinnostuneita on silti.

Vierailija
19/47 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että tuo huolesi nenäsi rumuudesta heijastuu negatiivisesti itsetuntoosi, mistä syystä sinua lähestyvät vain epävarmat miehet. En usko, että kukaan muu kiinnittää nenääsi yhtä paljon huomiota kuin sinä itse. Yritä vaikka joskus viihteellä ollessasi vältellä peiliä ja tee mielikuvaharjoitus, jossa sinulla on juuri sellainen nenä kuin tahtoisit. Katso, onko sillä vaikutusta oloosi ja siihen, miten kannat itsesi. Silmiä ja huulia voi aina myös hienovaraisesti meikata suuremmiksi, jolloin nenä ei niin kovin korostu. Luvalla sanoen olet vielä kovin nuori, itselläkin oli tuossa iässä vaikka minkälaisia ulkonäkökomplekseja joihin kukaan muu ei kiinnittänyt mitään huomiota. Esim. vihasin rakoa etuhampaideni välissä, kunnes eräs mies kommentoi sen olevan seksikäs. Tuon kommentin ja iän mukana kasvoin sinuiksi asian kanssa. Olen nyt 34v. ja tyytyväinen itseeni, vaikka en todellakaan ole täydellinen. Kaikkea hyvää sinulle! :)

Vierailija
20/47 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso nenä on naisella kaunis! Olen aina ollut tätä mieltä. N33

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän