Esimies pani minua
halvalla eilen tiimipalaverissa. Väitti että en ollut tehnyt yhtä tehtävää ja menin hämilleni enkä osannut puolustautua. Miten toisin esiin tiimille että tehtävä on hoidettu?
Kommentit (74)
Ei saa hyväksyä sopimatonta käytöstä!
Itse haluaisin panna esimiestäni. Mitenköhän lähestyä?
Tee muistio tilanteesta, et voi jättää asiaa tähän ap!
Paniko paljaalla? Entä ykköseen vai kakkoseen vai molempiin? Missä pani sinun vai hänen työhuoneessaan vai olitteko hotellissa? Minulla ei ole alaisia mutta olen pannut meidän osaston sihteeriä. Oli kyllä tosi mukava tapahtuma ja panisin kyllä vieläkin mutta kun asun parisuhteessa (sihteeri ei) ja hän sanoi että ei halua olla se ns. toinen nainen. No tilanteet muuttuvat ja tällä hetkellä on sellaiset fiilikset että ehkä hänen ei tarvitsisikaan olla se ns. toinen nainen sillä rupeaa nyt pikkuhiljaa riittämään tämä nykyinen parisuhde. Avovaimo ei viitsi tehdä mitään kotitöitä eikä seksiäkään heru. Siksi olisi mukavaa jos tuon sihteerin kanssa voisi hieman uudelleen lämitellä tätä meidän panojuttua.
No mutta hei palatakseni alkuperäiseen aiheeseen. Seksi on iloinen asia ja jos molemmat sekä sinä että pomosi pidätte panemisesta niin ei muuta kuin housut pois toistekin ja hommiin. Hyvää kesän alkua teille molemmille.
Ota kännykällä kuvia jos on jokin fyysinen homma.
Vierailija kirjoitti:
Ota asia esiin kuukausikeskustelussa esimiehen kanssa.
Ei tietenkään. Esimies pitää nolata julkisesti seuraavassa palaverissa ja kertoa että hommat oli tehty sovitusti.
Ei kannata kertoa mitään miehelle.
Piti oikein erikseen tarkistaa, että arvasinko otsikon perusteella jatkon oikein. Arvasin.
Vauva.fi:n terävimmät kirjoittelijat ovat olleet jo vuosia poissa. Ja sen huomaa. Missä ovat golitzit?
Mua pani ilmaiseksi. Hyvältä tuntui.
On asioita, joita ei kannata asetella vastakkain työpaikalla vaikka näin olet jo tehnytkin.
Joten sinun tulee vain hyväksyä tilanne ja niellä kiltisti kaikki mitä esimiehen suunasta tulee