Esimies pani minua
halvalla eilen tiimipalaverissa. Väitti että en ollut tehnyt yhtä tehtävää ja menin hämilleni enkä osannut puolustautua. Miten toisin esiin tiimille että tehtävä on hoidettu?
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Mua pani vesimies
Enkä pannut!
Yhteys luottamusmieheen ap ja oikeusjuttu pystyyn. Tämmöistä tämä on Sipilän orpossa Suomessa.
Minun esimieheni kertoi aikovansa panna tänä viikonloppuna. Se tarkoittaa yleensä sitä että parin viikon päästä onkin sitten saunailta ja esimiehen panemaa erinomaista sahtia on tarjolla juomaksi.
Minä olen pannut sihteeriä jo 25 vuotta ja pääasiassa paljaalla.
Mukuloitakin on tullut kolme.
Naimisissa yli 20 vuotta.
Taisi vetää sinua oikein kunnolla
-nenästä
Joitakin pannaan halvalla, toisia marmeladilla.
Opettele hälläväliä asenne pomon vääriä haukkuja vastaan. Kosta huomaamatta viivyttelemällä töitä tai jotenkin muuten.
Antaisin mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. TSEMPPIÄ AP!
Älä välitä koko asiasta. Satttuuhan noita.
Vierailija kirjoitti:
Täällä sama tilanne kuin ap:lla. Kaikenlaista väitetään että ei ole hoidettu vaikka on ja ei vastata viesteihin. Lopareita harkinnut...
Ei kannata jäädä työpaikkaan, joka ei ole tyydytystä tuottava.
Helppoa: lakkaat välittämästä muiden tunteista. Diagnoosisi on ihan selvä. Olet liian kiltti, ja muut haistavat sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä sama tilanne kuin ap:lla. Kaikenlaista väitetään että ei ole hoidettu vaikka on ja ei vastata viesteihin. Lopareita harkinnut...
Ei kannata jäädä työpaikkaan, joka ei ole tyydytystä tuottava.
Kyllähän sellaisessa työpaikassa tuotetaan tyydytystä, jossa esimies panee. Vaikka nyt sitten halvalla tai kakkoseen. Tai ykköseen. Eikä kannata väheksyä sitä että siellä vedetään joko persseeseen tai nenästä. Voi siinä niinkin käydä että, ensin työnnetään sormet sieraimiin ja vedetään nenästä ja heti perään vedetään pyrstöön.
Ei ole enää virhe lähteä pois. Sota ei yhtä miestä kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
En kattelisi tollasta esimiestä vaan hankkisin uuden työpaikan.
Sama täällä. Etkö voisi ilmoittaa aviin?
Laita mirri rohkeasti pöydälle ja anna muiden tiimiläisten arvioida arvosi.
No jos halvalla pani, niin oma on syysi, olisit vaatinut isomman hinnan. Vai onko kyseessä epäkurantti tavara?
Ei ole, kun sekin vain panisi. Joko ykköseen tai kakkoseen, kuivana tai rasvan kanssa, joko halvalla tai ilmaiseksi kumin kanssa tai ilman.