Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain töitä pitkän työttömyyden jälkeen

Vierailija
24.01.2019 |

Mutta nyt pelkään etten selviä, että masennus palaa takaisin, että esimiehet tajuavatkin tehneensä virherekryn, etten vain jaksa uuden oppimista ja työmäärää, että olen riittämätön ja nolo. Huoh. Mistä haen apua?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla täysin sama tilanne.

Vierailija
2/8 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama minulla. Epävarmuus omiin kykyihin ja valmiiksi epäonnistunut olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos et ryhtyisi rypemään itsesäälissä vaan tekisit töitä? Vaikuttaa siltä, että et halua tehdä töitä ja se ei ole kiva juttu.

Vierailija
4/8 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on sama kaikille uudessa työpaikassa.

Vierailija
5/8 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota sitä liian vakavasti! Muista ajatella ja tehdä muutakin kuin työtä.

Vierailija
6/8 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työterveydestä tai terveyskeskuksesta. Psykiatrinen sairaanhoitaja voi hyvin tarjota lyhytterapiaa, kun vaan kerrot heti alkuun, että pelkäät työkykysi menevän. Tsemppiä!

Vierailija
7/8 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo suuri elämänmuutos ja muutenkin on ihan normaalia että alkuun tuntuu kaikki todella raskaalta. Niin minullakin vaikka vain vaihdoin työpaikkaa, alakin pysyi samana. Onnittelut työpaikan johdosta! Sä pärjäät kyllä.

Vierailija
8/8 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä murehdi tuollaisia, vaan mene päivä kerrallaan. Anna itsellesi lupa opetella uudet työtehtävät rauhassa. Työnantajan velvollisuus on perehdyttää sinut.

Jäin itse työttömäksi reilu vuosi sitten ja ammatillinen itsetuntoni romahti täysin. Minulla ei ole diagnosoitu masennusta, mutta tunnistan itsessäni vakavan uupumuksen merkit jo monen vuoden ajalta. Onnistuin saamaan uuden työpaikan parin kuukauden työttömyyden jälkeen. Alku oli vaikeaa. Tunsin itseni tyhmäksi ja osaamattomaksi, mutta vähitellen aloin tuntemaan talon tavat ja opin pärjäämään itsekseni. Edelleen on paljon uusia tehtäviä, joita en vielä osaa, mutta enköhän vielä nekin ehdi opettelemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän