Minne opiskelemaan?
Mitä minun kannattaisi yrittää lähteä opiskelemaan amikseen, kun en osaa matematiikkaa ja olen todella kömpelö eikä käden ja silmän yhteistyö suju millään tavalla?
Kommentit (25)
Minun maakunnassani ei ole mahdollista opiskella hierojaksi enkä halua muutenkaan koskea muihin ihmisiin työssäni. Olen miettinyt lastenohjaajan koulutusta, mutta siinäkin tulee vähän vastaan tuo silmän ja käden yhteistyö. En voi askarrella, solmia kengännauhoja jne.
Ap
En voi myöskään tehdä mitään missä pitää osata tehdä ruokaa, koska kotitalous meni avustajan kanssa vitosella läpi. Ei siis onnistu.
Ei oikeastaan mikään käsillä tekeminen. Joku lähihoitajan koulutus varmasti olisi paras, mutta suuntautumisesta en kyllä tiedä.
Ap
Lastenohjaaja ei tarvitse paljon sitä visuaalista hahmotuskykyä. Pärjäät varmasti.
Lukio ei motivoi eikä kiinnosta.
Ap
Lähihoitajille on aina töitä. Hae sinne.
Vierailija kirjoitti:
Lähihoitaja
Käden ja silmän yhteistyön täytyy todellakin pelata lähihoitajalla! Ei sovi ap:lle.
Vierailija kirjoitti:
Sotelle suosittelen hakemaan.
Ei missään tapauksessa tommosta tyyppiä sotealalle!!!!!!!! Ihan oikeasti!
Miten suaei muka mikään kiinnosta etkä mitään osaa? Miten ajattelit pärjätä työelämässä? Ihan oikeasti! Nyt vähän itsevarmuutta jooko? Ja poistut mukavuusalueeltasi ja OPETTELET asioita!
Osaat varmaan juoda kuitenkin kaljaa ja lonkeroa tiputtamatta tippaakaan hukkaan. Suosittelen, että keskityt siihen ryyppäämiseen ja loisimiseen nyt kun se vielä on suhteellisen helppoa. Parin kymmenen vuoden päästä tuollaiset hyödyttömät vätykset pistetään kuopan reunalle.
Vierailija kirjoitti:
Osaat varmaan juoda kuitenkin kaljaa ja lonkeroa tiputtamatta tippaakaan hukkaan. Suosittelen, että keskityt siihen ryyppäämiseen ja loisimiseen nyt kun se vielä on suhteellisen helppoa. Parin kymmenen vuoden päästä tuollaiset hyödyttömät vätykset pistetään kuopan reunalle.
Mene pois Aatu.
Jalkahieoroja