Paljon oli sinun todistuksen keskiarvo,kun pääsit ysiltä?
Kommentit (30)
Ja koska av:lla ollaan asia pitää selittää jotenkin.. Tuon todistuksen sain käteeni vasta kun ehdot fysiikasta olivat suoritetut..
Syy kaikkeen tuohon on siinä kun olen niin tajuttoman heikko, etten kertakaikkiaan kestänyt päivittäistä huorittelua, muuta ivaamista. Kaverit yritti puolustaa, mut se nolotti vielä enemmän.. Oli helpompaa olla pois koulusta, sillä keinollahan ei numeroita tehdä..
Ja vaikkei mua täällä kukaan uskokaan, päätä olisi taatusti ollut vaikka minne.. Mutta kun koulusta tuli painajainen, niin eipä tehnyt mieli minnekään mennä.
Tätä nykyä koulutus on, hyvin arvosanoin..
armosta pääsin ysiltä pois kun eivät jaksaneet kuulemma enää minua siellä koulussa katella, tosin silloin harvoin kun siellä jaksoin vierailla.
kävin sit 10 luokan ja keskiarvo oli 8.7 ja tästä olen ylpeä!! ;=)
Sitten hevoset vei, ja lukio jäi silleen " kesken" , että en saanut lukion päästötodistusta, mutta kirjotukset kävin läpi ja sain yo-todistuksen.
Töitä olen koko ajan saanut ja koulutuksen työttömänä ollut 3 kk elämäni aikana.
Lukiossa keskiarvo tippui muutamalla kymmenyksellä, kun sosiaalinen elämä vilkastui vähän turhan paljon.
Eli 6,8, säkällä pääsin lukioon. Kolme vuotta myöhemmin kirjoitin ällän paperit, mutta keskiarvo ei silloinkaan ollut kuin 7,3.
Ne muutamat aineet, jotka kiinnosti oli ysejä ja kymppejä ja loput vitosta ja kutosta.
muilla yllättävän hyviä ottaen huomioon palstan tason, täällä kun yleistieto on aika huonoa luokkaa
Ei oikein kiinnostanut koulunkäynti. Hieman harmittaa, kun olisin pystynyt parempaan. Harvemmin tuli luettua edes kokeisiin, läksyt tein välitunnilla, jos tein.