Paljon oli sinun todistuksen keskiarvo,kun pääsit ysiltä?
Kommentit (30)
Jotain yli 9...lukiossa alkoi alamäki = )
Täällä kaikki tienaa hyvin (= yli 60000¿/vuosi) asuvat omakotitalossa (monet jopa järven rannassa) ajavat uusilla autoillaan.
Pakkohan kesliarvonkin on ollut olla hyvä!
yläasteaikani muuten asuin omakotitalossa joen rannalla ja autoja oli enempi ku yhdellä ihmisellä sormia...
Mutta siis... yläaste oli ihan helppo nakki. Lukiossa sitten tutustuin internetin ihmeelliseen maailmaan ja päättötodistus sieltä oli 7,5.
9,6
Mutta vuositulot jäävät kyllä alle 30 000 egen..
Parempaan olisin pystynyt, jos olisin osallistunut koululiikuntaan aktiivisemmin ja en olisi lintsannut muilta tunneilta :D
:) Nostin keskiarvoa yhdellä kertaa 6.0:sta 9.0:aan.
Sitten se laski johonkin 8.5 mikä oli päättötodistus.
snowhite, desing, ompa, austraalia, nepalia, aijon, koskaan allergia ei vaikuttanut eläimiin... listaa voisi jatkaa vaikka kuinka. Että ihan 9,5 keskiarvo... Älä viitsi naurattaa! :D
stella80:
Parempaan olisin pystynyt, jos olisin osallistunut koululiikuntaan aktiivisemmin ja en olisi lintsannut muilta tunneilta :D
Yläasteelta saa nyt kuka tahansa ysin keskiarvon!
Kävin sitten kymppiluokan ja sieltä sain 7,5.
mutta ai niin pappa betalar..ei tarvitse pikkurouvan koskaan itse tehdä mitään muuta kuin leveillä ja pröystäillä.
Vierailija:
mutta ai niin pappa betalar..ei tarvitse pikkurouvan koskaan itse tehdä mitään muuta kuin leveillä ja pröystäillä.
Olen nuorempana 11-vuotiaasta lähtien ollut kesätöissä ja tehnyt pienempiä töitä esim naapureilla, sukulaisilla ja tuttavaperheillä vapaa-ajalla. Ollut mukana faijan yrityksessä apulaisena tms.
Heti yläasteen jälkeen aloitin työt ja lopetin ennen esikoisen syntymää. Työpaikkoja tuona aikana on ollut 46kpl, pätkätöitä ja sellaisia lyhyt aikaisia, kotimaassa ja ulkomailla. Tein usein 2-3 erityötä samana päivänä. Kokemusta tuli rutkasti monenlaisista duuneista, niin elämänkokemusta kuin duunin oppimistakin.
Olen ahkera, viihdyn työssä kuin työssä, olen helppo oppimaan duunin kuin duunin ja minusta on mukava ollut kokeilla eri aloja ja duuneja. Ilman mitään koulutusta. Tosin onhan suhteista ollut paljonkin apua, että on hyvään duuniin hetkeksi päässyt ilman koulutusta. Mutta olen ollut paljon myös oma-aloitteinen, enkä ole koskaan saanut potkuja tms.
Mielestäni minä olen tehnyt muutakin kuin leveillyt ja pröystäillyt.
En ole käynyt kouluja, koska:
- en tiennyt mikä ala oikeasti kiinnostaa
- halusin kokea ja nauttia elämästä ilman mitään sitoutumista monen vuoden ajaksi johonkin kouluun
- minä en tarvitse duunia vain rahan takia
Olen tyytyväinen kotiäitinä olemiseen ja suurperhe on aina ollut haaveeni, kuten se kotiäitinä oleminenkin. Minä nautin tästä kotiäitiydestäni ja tämä on se minun juttuni :)
Tämä on minun elämäni - josta saan päättää aika paljon ihan itse mitä teen, miten teen ja miten elän.
Jokaisella oma elämä ja omat valinnat!!
Peruskoulussa oli tosi helppoa. Kun palveli riittävästi silmää, niin sen jälkeen sai tehdä melkein mitä vaan, kunhan hoiti hommansa ajoissa.
Vastuu omien asioiden hoitamisesta toi paljon liikkumavaraa.
Ai kun noi koululaiset tajuaisivat, miten helppoa yläasteaika on. Joku on miettinyt kivaa ja mielekästä tekemistä kaikiksi arkipäiviksi, eikä vielä tarvitse juurikaan ottaa vastuuta oikeasti isoista asioista. Eikä hoitaa arjen pyörittämistä.
Olin innoissani sillä nostin keskiarvoni 9:sin aikana 6,3:sta 6,7:)
Mä olen ollut ihan onneton koululainen! Ei kiinnostanut pätkääkään!
Nyt vetelen parhaita arvosanoja(aikuisopiskelija)
olin niin " lapsi" vielä, etten tajunnut mikä merkitys hyvällä todistuksella on tulevaisuudessa. Onneksi pääsin kiertotietä yliopistoon.
9,1 ja lukion ka 8,5. C:n paperit kirjoitin. Enkä koskaan lukenut mitään, mikä onkin jälkeenpäin hiukan harmittanut.
Hmm, olisko musta joskus tullut jotain, jos olisin jaksanut lukea?