Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi työttömyys lihottaa ihmistä?

Vierailija
24.01.2019 |

Tätä ihmettelen

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän aktiivisuustaso voi olla ihan mitätön jos työtön ei jaksa lähteä ulos. Päivärytmit voivat olla sekaisin ja sitten syödään yöllä jotain eineksiä.

Vierailija
22/43 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika monella työttömällä on taipumus vihaan ja vihantunteisiin joita eivät osaa käsitellä asiallisesti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievä masennus on työttömillä, lähes jokaisella.

Vierailija
24/43 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän rahaa käytössä, joten pystyy ostamaan vain lähinnä halvimpia lihottavia hiilarimössöjä. Ei varaa lihaan, kalaan, kananmuniin saati sitten juustoihin - nämä ovat ravitsevia eivätkä lihota.

Vierailija
25/43 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivän aktiivisuustaso voi olla ihan mitätön jos työtön ei jaksa lähteä ulos. Päivärytmit voivat olla sekaisin ja sitten syödään yöllä jotain eineksiä.

Einekset on todella kalliita, ei niitä ole työttömän syödä. 

Vierailija
26/43 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo varaa mihinkään oikeisiin elämyksiin, niin niitä hakee ruoasta.

Vierailija
27/43 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt-ongelmia usein taustalla; ei löydy virtaa, motivaatiota tai mielenkiintoa harrasteluun, eikä sen enempää rahaakaan. Masennus yms. tietää päihdeongelmia itsehoidon muodossa hyvin usein.

Vierailija
28/43 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihottaako? Itse oon parhaassa kunnossa aina työttömyysjakson lopussa, kun on ehtinyt treenata ja kokata itse kaikki ruuat

Mulla sama. Treeni luistaa ja laitan alusta alkaen terveellistä ruokaa kotona enkä ostele eineksiä. Painoa lähtenyt 13kg

Vierailija
29/43 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole varaa kunnon ruokaan. Hyvälaatuinen ruoka on kalliimpaa kuin saarioisten valmismössöt, jotka taas lihottavat.

Olen melko varma ettei tuota ilmiötä ole olemassakaan vaan tietäähän sen ettei joutenolo kuluta kaloreja siinä kuin työ. Ja senkin tietää kuinka siinä sitten käy.

No minä ainakin aina töisdä ollessani lihon ja masennun. Työttömänä olen onnellinen ja laihdun. Paitsi nyt kun olen yli nelikymppinen niin vain lihon, olin sitten työssä tai työtön 😕

Vierailija
30/43 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Timo Soini tee töitä vai miksi on sellainen läski?

No mitäs luulet? Eipä paljon tee.

Vierailija
31/43 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön ihminen makaa vain kotona joten tietenkin lihoo.

Vierailija
32/43 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihoo, koska ei ole 8h työaikaa säätelemässä ja rajoittamassa napostelua

Vierailija
33/43 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin päinvastoin. Työssäkäynti lihottaa ja parhaassa kunnossa olen aina työttömyyskauden lopussa.

Vierailija
34/43 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on että jos järjellä suunnittelet jonkun ohjelman mihin kuuluu liikuntaa ja muuta hyödyllistä niin et oikeasti voi noudattaa sitä. On kuin joku muu tekisi päätöksiä silloin kun pitäisi ihan oikeasti tehdä jotain.

Vierailija
35/43 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut 5v työtön ja olen laiha.

En ymmärrä tätä yleistystä että ei ole rahaa kunnon ruokaan, valvotaan yöllä, maataan päivät sohvalla tms.

Mä elän ihan tavallista elämää vaikka en käy töissä. Kellokin soi joka ikinen aamu 6-7.

Vierailija
36/43 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ainakin opiskelu lihottaa enemmän.

Vierailija
37/43 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tässä työttömyydet tule itse kullekin vielä uuden maailmanjärjestyksen ja vihreän siirtymän vuoksi. Jokaiselle pieni kansalaistulo ympäri maailmaa, digiraha, tavaroiden lainaus, hiilipassi, digi-id, pakkorokotukset ja -lääkitykset, geenimanipuloitu ruoka, laboratorioliha jne. Kuuliaisuutta vastaan saa kansalaistulon ja tili pysyy auki.

Vierailija
38/43 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Einekset on todella kalliita, ei niitä ole työttömän syödä. 

-50% iltaisin

Vierailija
39/43 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tutkimukseen tuo väite nojaa?

Linkki?

En usko ennenkuin näen.

Vierailija
40/43 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei työttömyys, vaan köyhyys ja stressi. 

Tutkitusti stressi, unettomuus ja taloudelliset ongelmat lisää lihomista, se on ihan hormonaalista, elimistö on jatkuvassa hälytystilassa ja kroppa luulee että rasvaa pitää varastoida kun on nälänhätä tulossa.

Ja myös se, että köyhällä ei ole varaa ostaa salaatteja, vaan ruokaa ostetaan sen mukaa millä halvimalla saadaan nälkä pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi