Tapailumies polttaa säännöllisesti pilveä, miten suhtautua?
Mies on sitä mieltä, että kannabis on "lääke" eikä se siten haittaa pidemmässäkään käytössä. Itse olen eri mieltä. Minusta päivittäinen tarve päihdyttää itsensä on epänormaalia ja uskon tutkimustuloksiin, joissa kannabiksen pitkäaikainen käyttö passivoi ihmistä ja etäännyttää reaalimaailmasta.
Miten on, onko jollakin asiasta parempaa tietoa? Olen itse tavoitteellinen, 30+ nainen ja mies 40+. Miehen elämä tuntuu olevan tällä hetkellä muutenkin vähän sekaisin enkä halua itselleni hoivaajan roolia. Kuulemma pilvi auttaa keskittymään töihin jne.
Onko jollakin elämässään pärjäävä, älykäs ja tasapainoinen mies, joka silti kokee jokailtaiseksi tarpeeksi käyttää kannabista ja vielä väittää sen olevan terveellistä?
Kommentit (181)
Suhtaudut kuten itse parhaaksi näet.
Oma vierestäseuraajan kokemus on vain negatiivinen. Tiedän muutaman viihdekäyttäjän ja aina heidän poltettua he muuttuvat agressiivisiksi ja yksi on ainakin pari päivää jälkeenpäin alavireinen/alakuloinen. Eli en huolisi kumppaniksi kannabiksen käyttäjää.
Voisit käskeä tämän nistin painua helvettiin ja hankkia jonkun muun tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä kyllä jaksan ihmetellä, että miten tuollaiset pilviveikot kyllä kiinnostaa naisia, mutta tälläinen tavis ei kyllä herätä kiinnostusta.
M36
Ruvet sitten pössyttelemään
420
Itse en voi sietää sitä kuvottavaa pilven hajua, mikä polttelijasta lähtee, sen enempää kuin sitä palavaa kääröäkään. Hyi h elvetti. Pössyttelijöiden pitäisi haistaa puhtaalla nenällä joskus itsensä ja miettiä miltä tuntuu olla samassa tilassa sen hajun kanssa puhtaana, saati että pitäisi olla vielä lähemmissä tekemisissä. YÄK!
Lisäksi, en kestä lökäpöksyistä olemusta ja suhtautumista aivan kaikkeen, mikä usein pössyttelijöissä on ominaista. Rentoutua saa elämässä, mutta jokapäiväisen elämän pitää sujua ilman perässävetämistä. Näin se vaan useimpien mielestä on.
Juu, ei ikinä pössyttelijää itselle. Se läpitunkeva haju on vastanmielinen. Hiukset, vaatteet, nahka, kämppä lemuaa. Joskus tuntuu, ettei nää pössyttelijät itse tajua, miten pinttyvä se haju on.
Narkkijuippi ulos niskapersotteella.
Sinä suhtaudut tietysti just sillä tavalla mikä sinusta oikealta tuntuu ihan kuten kaikkiin muihinkin asioihin. Ei sitä muut voi sulle kertoa, että niin tai näin pitää suhtautua mutta toisaalta tuollainen ulkopuolisten mielipiteiden kysely kertoo kyllä siitä, ettet vielä ole kypsä seurustelemaan kenenkään kanssa.
No joko sä katsot sormien läpi, siedät ja sopeudut tai sitten katselet itsellesi toisenlaista seuraa.
Ihan sun pitää itse tietää onko se ok vaiko ei.
Tuo imelä lemu on oikeastaan jopa vielä kuvottavampi kuin röökinkatku eli itse en voisi harkitakaan suhdetta tuollaisen miehen kanssa. Enkä myöskään röökinpolttajan.
Muutenkin vierastan ihmisiä joilla on jokin voimakas riippuvuus ja/tai päihdemyönteinen elämäntapa.
Vierailija kirjoitti:
Juu, ei ikinä pössyttelijää itselle. Se läpitunkeva haju on vastanmielinen. Hiukset, vaatteet, nahka, kämppä lemuaa. Joskus tuntuu, ettei nää pössyttelijät itse tajua, miten pinttyvä se haju on.
Sama juttu kun röökinpolttajilla jotka ei myöskään ymmärrä sitä ominaishajuaan. Se tympeä tunkkaisuus on vastaava kuin kämpässä missä on poltettu sisällä eli se lemu leijailee hiuksista, hengityksestä, vaatteista ja ihosta vaikka tyyppi ei just olisi röökillä käynytkään. Itseasiassa melkein se "tuoreen" röökin haju on se vähiten kuvottava vaikka aivan järkky lemu sekin on. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Itse en voi sietää sitä kuvottavaa pilven hajua, mikä polttelijasta lähtee, sen enempää kuin sitä palavaa kääröäkään. Hyi h elvetti. Pössyttelijöiden pitäisi haistaa puhtaalla nenällä joskus itsensä ja miettiä miltä tuntuu olla samassa tilassa sen hajun kanssa puhtaana, saati että pitäisi olla vielä lähemmissä tekemisissä. YÄK!
Lisäksi, en kestä lökäpöksyistä olemusta ja suhtautumista aivan kaikkeen, mikä usein pössyttelijöissä on ominaista. Rentoutua saa elämässä, mutta jokapäiväisen elämän pitää sujua ilman perässävetämistä. Näin se vaan useimpien mielestä on.
Outoja luuloja.
Kumppani poltti ennen päivittäin, oltiin tosin vasta parikymppisiä. Myöhemmin lopetti kokonaan ja myöntää miten iso ongelma se oli ja on käsitellyt asioitaan terapiassa. En todellakaan katselisi yli nelikymppistä miestä joka polttaa joka päivä. Ehkä hyvin satunnaisesti ok, mutta päivittäinen käyttö ei voi olla vaikuttamatta jo ihmisen kognitiivisiin kykyihin, puhumattakaan siitä mitä ongelmia ihmisellä on oltava, jos ei kestä päivääkään selvin päin.
Normaalista en tiedä mutta joillain se todellkin auttaa.
Tämä koskee ehkä noin 5-10% kaikista käyttäjistä.
Huomaat sen siitä saako mitään aikaiseksi KOSKAAN!
Jos muuten pärjää elämässä ja luonne + kaikki muukin kohdallaan
niin paskaako sillä on väliä mitä kissanruokaa sitä kääkättimeensä pistää??
Jos mikään ed. mainituista ei täyty niin vaihtoon vaan....
Jos olet niin trash, että kamanarkkari kelpaa, niin ei kait siinä. Itse halveksin jokaista pilvi -ja pilleriluuseria.
Väittäisin, että yhteneväinen päihdepolitiikka on parisuhteessa aika tärkeää. Jos toinen polttaa ja toinen ei, niin ennuste lienee aika huono.
Kakaroiden kokoontumis ajot näköjään täällä,ei huumeille ja koskee myös röökiä.Eikä alkoa .
No itse en katselisi tuollaista. Sinä päätät miellyttääkö pajapää sinua vai ei.
Miksi ihmiset eivät arvosta itseään? Ovatko he piilonarsisteja?
Mikään päihde ei ole hyvä päivittäisessä käytössä. Kannabis kuitenkin yksi vähiten haitallisimpia.
Paljon riippuu toki määristäkin.