Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailumies polttaa säännöllisesti pilveä, miten suhtautua?

Vierailija
24.01.2019 |

Mies on sitä mieltä, että kannabis on "lääke" eikä se siten haittaa pidemmässäkään käytössä. Itse olen eri mieltä. Minusta päivittäinen tarve päihdyttää itsensä on epänormaalia ja uskon tutkimustuloksiin, joissa kannabiksen pitkäaikainen käyttö passivoi ihmistä ja etäännyttää reaalimaailmasta.

Miten on, onko jollakin asiasta parempaa tietoa? Olen itse tavoitteellinen, 30+ nainen ja mies 40+. Miehen elämä tuntuu olevan tällä hetkellä muutenkin vähän sekaisin enkä halua itselleni hoivaajan roolia. Kuulemma pilvi auttaa keskittymään töihin jne.

Onko jollakin elämässään pärjäävä, älykäs ja tasapainoinen mies, joka silti kokee jokailtaiseksi tarpeeksi käyttää kannabista ja vielä väittää sen olevan terveellistä?

Kommentit (181)

Vierailija
41/181 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tykkäät mielialanvaihteluista ja hitaista aivoista niin mikäs siinä sitten.

Lähinnä et jos pidät valheisiin perustuvaa propagandaa tärkeänä tietona, niin kysy asiaa vauvapalstalta.

Vierailija
42/181 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän lähes päivittäin. Olen huomannut kodin jäävän hieman epäsiistimmäksi. Syynä ei mielestäni ole flegmaattisuus vaan se että pieni sotku ei enää haittaa niin paljoa. Työskentelen tutkijana ja ideoijana ja olen huomannut että asioiden pyörittely päässä sujuu pienessä pöllyssä paremmin. Brainstormaus toimii valonnopeudella. Yksi pieni hatsi tuottaa automaattisen zen-flown:n kaltaisen tilan. Joku muu voi kokea sen toisin. Minä koen sen näin. Less is more.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/181 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä kyllä jaksan ihmetellä, että miten tuollaiset pilviveikot kyllä kiinnostaa naisia, mutta tälläinen tavis ei kyllä herätä kiinnostusta.

M36

Se, että jossain toisessa on joku virhe ei saa sua näyttämään yhtään paremmalta. Kaksi eri asiaa. 

Vierailija
44/181 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä kyllä jaksan ihmetellä, että miten tuollaiset pilviveikot kyllä kiinnostaa naisia, mutta tälläinen tavis ei kyllä herätä kiinnostusta.

M36

Olen hylännyt pilviveikon sen jälkeen kun paljastui, että polttelee. Kiinnostuksen herääminen vaatii kuitenkin muutakin kuin sen, että polttaa tai ei polta. On aika vähän yhteistä jos molemmat eivät polta, mutta siinä kaikki jolle perustaa yhteinen elämä.

Siis mitä? En missään nimessä haluisi asua jonkun kanssa jonka kanssa ehkä voisin poltella pilve jos se joku tarjoaa, koska en osta sitä. Tai en laittaisi kriteeriksi jotain muuta vaikka käydä kalassa, joka on tärkeää minulle muttei kriteeri yhdessä asumiselle tai toimivalle suhteelle. Onhan sitä moni omia harrastuksia esim sama jos sanoisit ettet halua miestä joka ei virkkaa koska on aika vähän yhteistä muuten. Ei missään nimessä polttelu automaattisesti ole mikään kriteeri että on tai ei ole yhteisiä asioita. 

Vierailija
45/181 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhde loppuisi siihen paikkaan. Miten joku viitsii tapailla näitä huume-luusereita?

"Viitsin" tapailla siksi että mun mies on maailman huomaavaisin ja herttaisin ihminen ketä tunnen ja meillä on niin älytön määrä rakkautta toisiamme kohtaan. Se ei siitä mihinkään muutu vaikka mies silloin tällöin haluaa käydä kaverillansa ja polttaa pilveä keskustelun lomassa. Muuten mies ihan tavallisesti käy töissä, on kunnianhimoinen ja menestynyt työssään ja vapaa-ajalla kokkailee ja viettää aikaa mun kanssa. 

Kyllä tollaista "huume-luuseria" "viitsii" tapailla. 

Vierailija
46/181 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkäaikainen säännöllinen käyttö aiheuttaa lähes aina psyykkisiä oireita ja persoonallisuuden muuttumista. Kannabispsykoosi on yleinen niillä, jotka käyttävät pitkään päivittäin tai useita kertoja viikossa. Kokemusta on. Tunnen ainakin puolen tusinaa ihmistä, joille on näin käynyt. Eivätkä käyttäjät välttämättä ole rauhallisia. Jos käyttö estyy, polttajat voivat olla erittäin ärtyneitä tai pahempaa. Sinuna en todellakaan sekaantuisi moiseen varsinkaan, jos olet perhettä suunnittelemassa.

Persoonallisuus saattaa muutua vaikka lukisit kirjan. Kannabis ei aiheuta kuin marginaalille mitään pysyvämpää. Sen mielihyvä riippuvuus on kuitenkin suuri ja ihmiset nitkuissaan kiukuttelevat kun pilvet loppuu. Pilveä polttaa vaan nykyään niin moni ettei siinä ole sitä glamouria ja rebeliä joka minun nuoruudessani oli. Nykyään sitä blaadaa kaikki perusjuntitkin. Kuitenkin valistuksen pitäisi pystyä hahmottamaan asioiden todellinen laita eikä lisäillä extroja joukkoon kuten teet. Se valhein valistaminen johtaa vain uusiin käyttäjiin jotka huomaavat ettei tästä näin käynytkään.

Ihmisen persoonallisuus ei todellakaan muutu, jos hän lukee kirjan. Ymmärrätlö, mitä persoonallisuus tarkoittaa?

Minulla on kokemusta siitä, että kaksi läheistä ihmistä on muuttunut aivan toisiksi henkilöiksi käytettyään vuosia kannabista säännöllsesti. Aktiivisista, huumorintajuisista ihmisistä on tullut passiivisia, negatiivisia valittajia, jotka näkevät muissa ihmisissä ja yhteiskunnassa vain pahaa. Molemmista tuli keskustelukyvyttömiä tosikkoja, he pitivät monologeja omituisista ajatuksistaan. He rakastuivat salaliittoteorioihin. On kamalaa, kun eräänä päivänä tajuat, että et enää edes pidä ihmisestä, jota rakastat.  Heistä on tullut huonoa, ikävää seuraa. Samalla joutuu olemaan huolissaan, kun he eivät enää pidä huolta itsestään, ulkonäöstään, terveydestään, asioistaan. Kaikki vain jää, eikä elämä etene.

Toinen näistä läheisistäni lopetti käytön kokonaan ja hän palasi vähitellen siksi ihmiseksi, joka oli aiemmin. Mutta se tosiaan edellytti käytön lopettamista. Toivottavasti saan sen toisenkin vielä takaisin.

Käyttäjät itse ovat sokeita sille, miten ovat muuttuneet. Tai he eivät suostu uskomaan, että juuri päihde on vaikuttanut muutokseen. Koska he rakastavat päihdettään, he haluavat viimeiseen asti uskotella itselleen, että syy kaikkeen on jossain muualla.

Vierailija
47/181 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkäaikainen säännöllinen käyttö aiheuttaa lähes aina psyykkisiä oireita ja persoonallisuuden muuttumista. Kannabispsykoosi on yleinen niillä, jotka käyttävät pitkään päivittäin tai useita kertoja viikossa. Kokemusta on. Tunnen ainakin puolen tusinaa ihmistä, joille on näin käynyt. Eivätkä käyttäjät välttämättä ole rauhallisia. Jos käyttö estyy, polttajat voivat olla erittäin ärtyneitä tai pahempaa. Sinuna en todellakaan sekaantuisi moiseen varsinkaan, jos olet perhettä suunnittelemassa.

Persoonallisuus saattaa muutua vaikka lukisit kirjan. Kannabis ei aiheuta kuin marginaalille mitään pysyvämpää. Sen mielihyvä riippuvuus on kuitenkin suuri ja ihmiset nitkuissaan kiukuttelevat kun pilvet loppuu. Pilveä polttaa vaan nykyään niin moni ettei siinä ole sitä glamouria ja rebeliä joka minun nuoruudessani oli. Nykyään sitä blaadaa kaikki perusjuntitkin. Kuitenkin valistuksen pitäisi pystyä hahmottamaan asioiden todellinen laita eikä lisäillä extroja joukkoon kuten teet. Se valhein valistaminen johtaa vain uusiin käyttäjiin jotka huomaavat ettei tästä näin käynytkään.

Ihmisen persoonallisuus ei todellakaan muutu, jos hän lukee kirjan. Ymmärrätlö, mitä persoonallisuus tarkoittaa?

Minulla on kokemusta siitä, että kaksi läheistä ihmistä on muuttunut aivan toisiksi henkilöiksi käytettyään vuosia kannabista säännöllsesti. Aktiivisista, huumorintajuisista ihmisistä on tullut passiivisia, negatiivisia valittajia, jotka näkevät muissa ihmisissä ja yhteiskunnassa vain pahaa. Molemmista tuli keskustelukyvyttömiä tosikkoja, he pitivät monologeja omituisista ajatuksistaan. He rakastuivat salaliittoteorioihin. On kamalaa, kun eräänä päivänä tajuat, että et enää edes pidä ihmisestä, jota rakastat.  Heistä on tullut huonoa, ikävää seuraa. Samalla joutuu olemaan huolissaan, kun he eivät enää pidä huolta itsestään, ulkonäöstään, terveydestään, asioistaan. Kaikki vain jää, eikä elämä etene.

Toinen näistä läheisistäni lopetti käytön kokonaan ja hän palasi vähitellen siksi ihmiseksi, joka oli aiemmin. Mutta se tosiaan edellytti käytön lopettamista. Toivottavasti saan sen toisenkin vielä takaisin.

Käyttäjät itse ovat sokeita sille, miten ovat muuttuneet. Tai he eivät suostu uskomaan, että juuri päihde on vaikuttanut muutokseen. Koska he rakastavat päihdettään, he haluavat viimeiseen asti uskotella itselleen, että syy kaikkeen on jossain muualla.

Totta. Kannabiksen käyttö voi olla yhtä haitallista kuin alkoholismi. Heti aamusta alkaa polttelu ja valitus kun loppuu aineet.

Lääkekäyttäjillähän on tätä samaa ja se on lääkkeen haittavaikutus.

Toisaalta sitten viihdekäyttäjistä ei huomaa mitenkään.

Kuten sanoit niin päivittäiskäyttäjät muuttuvat ihan omituisiksi. Aine alkaa sanelemaan olemusta.

Alkoholismissa sama juttu.

Vierailija
48/181 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, kyllähän se totta on, että jos kannabista polttelee säännöllisesti ja tiheään, se tylsistyttää ja tekee jotenkin aloitekyvyttömäksi - kuten mikä tahansa päihde, se ei ole hyväksi jatkuvasti käytettynä. Mietipä, miten suhtautuisit, jos mies tissuttelisi joka ilta - vetäisi vaikka pikku kännit, ei nyt ihan örveltäisi, mutta pienessä sievässä olisi kuitenkin?

Minun oma mielipiteeni on sekä juomisesta että kannabiksen polttelusta, että silloin tällöin - ehkä kerran kuukaudessa - on ihan ok, mutta en kyllä katselisi semmoista kumppania, joka pössyttelisi tai joisi alkoholia joka ilta.

Jos polttaa säännöllisesti se ei juurikaan vaikuta muuta kuin rentouttavasti. Et varmaan katselisi kahvin juojaakaan. Ihan sama loogisuus. Jos juon 0.33l oluen, joka päivä ruoan kanssa, mutten enempää et katselisi minua? Mielestäni sinä olet se jolla ei ole ihan käsitteet kohdallaan. 

No, minulla on ystävä, joka on käyttänyt kannabista jo kauan. Hän on itse todennut, että päivittäinen tai muuten tiheä käyttö alkaa lamaannuttaa ja tylsistyttää ihan reilun viikon jälkeen - ja huom. hän on tosiaan käyttänyt sitä vuosikaudet, yleensä huomattavasti harvemmin tosin kuin päivittäin.  Ja se kannabiksen tylsistyttävä vaikutus on tietääkseni ihan tutkittu juttu.

Kyllä minä katselen ja katselisin kahvin juojaa, siinäkin olet väärässä. Kahvi ei humalluta ihmistä - eihän sekään toki maailman terveellisin juoma ole, mutta sinulla on vähän homma hakusessa, jos vertaat kahvin juojaa ihmiseen, joka pössyttelee tai juo alkoholia. Tuossa kommentissani mainitsin siitä, että vetäisi pikku kännit päivittäin. Samoten pössyttelylla tarkoitan sellaista, että siitä pääsee pilveen. En katselisi sellaista - aika seppä saa olla, että känniin pääsee yhdestä pullosta olutta. Eipä silti, ei sekään mikään hyvä tapa ole. Lihottaa ihan turhaan.

Vierailija
49/181 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seli seli. Sinä keksit muista asioita harhaisesti, etkä hyväksy todellisuutta. Miksi se persoonallisuus ei muutu lukemalla? Ihminen kehittyy ja kasvaa eikä koskaan palaa takaisin niinkuin esität. Kirjoituksesi vaikuttaa joltain pinnallista teeskentelyltä jossa kehykset ja teeskentely ovat oikeaa elämää tärkeämmät arvot. En usko että tuola asenteella saavutat mitään sellaista että sinulla olisi varaa levittää muiden elämästä noita massa valheita. Tuo on jo nähty ja kuultu sekä todistettu vääräksi. Keksit muista suvereenisti negatiivisia asioitasi, niputat heidät massaksi etkä keskustele vaan sanelet mitä aihe sisältää. Klassinen huumevalistus joka on jo mennyt mönkään jatkaa sokeaa huitomistaan omin keksityin argumentein ja leimaavin ymmärtämättömin valhein.

Vierailija
50/181 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seli seli. Sinä keksit muista asioita harhaisesti, etkä hyväksy todellisuutta. Miksi se persoonallisuus ei muutu lukemalla? Ihminen kehittyy ja kasvaa eikä koskaan palaa takaisin niinkuin esität. Kirjoituksesi vaikuttaa joltain pinnallista teeskentelyltä jossa kehykset ja teeskentely ovat oikeaa elämää tärkeämmät arvot. En usko että tuola asenteella saavutat mitään sellaista että sinulla olisi varaa levittää muiden elämästä noita massa valheita. Tuo on jo nähty ja kuultu sekä todistettu vääräksi. Keksit muista suvereenisti negatiivisia asioitasi, niputat heidät massaksi etkä keskustele vaan sanelet mitä aihe sisältää. Klassinen huumevalistus joka on jo mennyt mönkään jatkaa sokeaa huitomistaan omin keksityin argumentein ja leimaavin ymmärtämättömin valhein.

Alkoi naurattaa. Tuo vuodatuksesi oli nimittäin aivan täsmälleen sitä, mitä olen kuullut päivittäiskäyttäjien suoltavan. Kaikki muut ovat väärässä, valistus on valhetta, muut ovat massaa ja karjaa joka menee, minne käsketään, itse ollaan vapaita ajattelijoita, yhteiskuntakriitikoita. Tosin oikeasti ollaan maattu sohvalla viimeiset kaksi vuotta ainoana tavoitteena pilven järjestäminen vielä huomiseksikin ja välissä on vähän valitettu, kuinka yhteiskunta sitä ja estasblisment tätä. 

En ole muodostanut käsitystäni kannabiksen vaaroista valistuksesta enkä mistään lukemastani vaan siitä, mitä olen omassa elämässäni nähnyt. 

Minulla on peräti akateeminen arvosana kotimaisesta kirjallisuudesta. On tullut luettua ja pyörittyä lukevien ihmisten parissa. Keneenkään ei ole kirjan lukeminen vaikuttanut ainakaan niin, että on alkanut maata sohvalla punasilmäisenä rutisemassa apatian vallassa. 

Vierailija
51/181 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatanan666666 kirjoitti:

V o i e l ä m ä m i k ä "kirjailija" t a a s. P a s s i i v i s a g r e s s i i v i s t a p a s"k a N l ä s s y t t ä m i s t ä, j o s s a p i d ä t i t s e ä s i v i e l ä j o t e n k i n "parempana" i h m i s e n ä, v a i k k a o l e t i l k e ä ja v i t t "um"ainen k u"s i p ä ä . T a "p a i t t e s. O l e t v a j a k k i

Tässä kannabiksen käyttäjä esittelee sitä millaiseen sielunmaisemaan kannabiksen käyttö lopulta ajaa.

Tulee tosi pessimistiseksi ja kiukuttelevaksi pikkukakaraksi.

Jää teinin tasolle.

Hyvää mainosta näiltä päihdeongelmaisilta. Suomeen tarvittaisi pian kannabiksenkäyttäjien A-klinikka.

Ei taida Suomesta saada hoitoa miten kannabiksesta pääsee katkolle ja raittiiksi.

Kasvava ongelma ja ei poliisi tai rankaiseva lainsäädäntö näitä auta.

Kiukkuuntuvat vaan lisää sakoista ja päihtyvät enemmän.

Nyt hae apua tohon ongelmaasi. Oletko ymmärtänyt? Hae apua itsellesi.

Vierailija
52/181 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko jollakin elämässään pärjäävä, älykäs ja tasapainoinen mies, joka silti kokee jokailtaiseksi tarpeeksi käyttää kannabista ja vielä väittää sen olevan terveellistä?

Tunnettuja julkkiksia, jotka pössyttelevät itse ja/tai tukevat sitä täysin:

Anne Hathaway

Jennifer Aniston

Cameron Diaz

Kirsten Dunst

Jennifer Lawrence

Megan Fox

Cara Delevingne

Amy Schumer

Natalie Portman

Whoopi Goldberg

Brad Pitt

Willie Nelson

Matthew McConaughey

Steve Jobs

Rihanna

Kevin Smith

Lady Gaga

Patrick Stewart

Joe Rogan

Charlize Theron

Madonna

Justin Bieber

Johnny Depp

Oprah Winfrey

George Clooney

Justin Timberlake

ja

Barack Obama

Jokainen noista on valitellut käyvänsä psykiatrilla, kun lukee seiskaa ja muita juorulehtiä.

Ei taida olla kovinkaan terveellistä.

Vierailija
53/181 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, kyllähän se totta on, että jos kannabista polttelee säännöllisesti ja tiheään, se tylsistyttää ja tekee jotenkin aloitekyvyttömäksi - kuten mikä tahansa päihde, se ei ole hyväksi jatkuvasti käytettynä. Mietipä, miten suhtautuisit, jos mies tissuttelisi joka ilta - vetäisi vaikka pikku kännit, ei nyt ihan örveltäisi, mutta pienessä sievässä olisi kuitenkin?

Minun oma mielipiteeni on sekä juomisesta että kannabiksen polttelusta, että silloin tällöin - ehkä kerran kuukaudessa - on ihan ok, mutta en kyllä katselisi semmoista kumppania, joka pössyttelisi tai joisi alkoholia joka ilta.

Jos polttaa säännöllisesti se ei juurikaan vaikuta muuta kuin rentouttavasti. Et varmaan katselisi kahvin juojaakaan. Ihan sama loogisuus. Jos juon 0.33l oluen, joka päivä ruoan kanssa, mutten enempää et katselisi minua? Mielestäni sinä olet se jolla ei ole ihan käsitteet kohdallaan. 

No, minulla on ystävä, joka on käyttänyt kannabista jo kauan. Hän on itse todennut, että päivittäinen tai muuten tiheä käyttö alkaa lamaannuttaa ja tylsistyttää ihan reilun viikon jälkeen - ja huom. hän on tosiaan käyttänyt sitä vuosikaudet, yleensä huomattavasti harvemmin tosin kuin päivittäin.  Ja se kannabiksen tylsistyttävä vaikutus on tietääkseni ihan tutkittu juttu.

Kyllä minä katselen ja katselisin kahvin juojaa, siinäkin olet väärässä. Kahvi ei humalluta ihmistä - eihän sekään toki maailman terveellisin juoma ole, mutta sinulla on vähän homma hakusessa, jos vertaat kahvin juojaa ihmiseen, joka pössyttelee tai juo alkoholia. Tuossa kommentissani mainitsin siitä, että vetäisi pikku kännit päivittäin. Samoten pössyttelylla tarkoitan sellaista, että siitä pääsee pilveen. En katselisi sellaista - aika seppä saa olla, että känniin pääsee yhdestä pullosta olutta. Eipä silti, ei sekään mikään hyvä tapa ole. Lihottaa ihan turhaan.

Ennen kun polttelin ja tein raskasta työtä join kahvin aamulla koska se piristää. Jointin kotiin tullessa. Sen jälkeen normi ilta, aamulla kahvin jälkeen töihin 6:50 työmaalle, uurastamaan sitten kotiin väsyneenä suihkuun ja jointti josta pääsee pilveen ennemmin överit kuin vajarit ajatuksella, sen jälkeen normi ilta ja nukkumaan ajoissa, herätys kahvi. Tätä jatkui ihan siitä fyysisestä tarpeesta, eikä se väsyttänyt vaan kuului rutiineihin. Kahvi aamulla antaa siihen heräämiseen oman potkunsa ja jointti rentouttaa lihakset raskaan työn jälkeen. Nykyään juon juurikin tuon oluen per päivä ja viikonloppuna pari. Lihomiseni ei ole mitään merkityksellistä olen huomattavasti laihempi kuin muut ikätoverini keskimäärin enkä koe etä on sinun asiasi sitäkään valvoa puolestani, kulutan sen minkä saan.

Tuosta alusta vielä ihmettelen että miksi kaverisi polttaa jos ei pidä polttamisesta. Itse pystyn kyllä kieltäytymään jointista tai oluesta eivät ne ole ne tärkeimmät asiat elämässä mutta siltikin osa elämää. Ehdottomasti jos teen jotain tarkkaa en käytä mitään päihteitä sekoittamaan pakkaa niille on oma paikkansa kuitenkin ja eri elämäntilanteissa ja elämän vaiheissa niitä voi käyttää eritavalla. 

Kun joku kyllästyttää niin silloin yleensä sitä ei harrasteta vaan pidetään tauko tai keksitään jotain ihan muuta vaikka postimerkkien keräilyä jos se on se uusi juttu. Sinulla on kaveri, se kaveri on vain sinun kaveri, eikä mikään  arkkiprototyyppiesimerkki.  Minusta kertoo enemmän sinun ongelmallisesta suhtautumisesta tuo esitys joka mielestäni tarkoittaa että sinä pelkäisit juoda olutta per päivä tai alkoholia niin kuin sinä sanoit sekä sinua pelottaisi polttaa jointti tai "vaarallista" kannabista niin kuin sanot päivittäin. Kahvi muuten toimii joillakin niin paljon että toimintakyky heikkenee. 

Minusta sinä avaudut vain sinun peloistasi eikä se tee asioista todellista muiden kohdalla. 

Vierailija
54/181 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnettuja julkkiksia, jotka pössyttelevät itse ja/tai tukevat sitä täysin:

Anne Hathaway

Jennifer Aniston

Cameron Diaz

Kirsten Dunst

Jennifer Lawrence

Megan Fox

Cara Delevingne

Amy Schumer

Natalie Portman

Whoopi Goldberg

Brad Pitt

Willie Nelson

Matthew McConaughey

Steve Jobs

Rihanna

Kevin Smith

Lady Gaga

Patrick Stewart

Joe Rogan

Charlize Theron

Madonna

Justin Bieber

Johnny Depp

Oprah Winfrey

George Clooney

Justin Timberlake

ja

Barack Obama

Jokainen noista on valitellut käyvänsä psykiatrilla, kun lukee seiskaa ja muita juorulehtiä.

Ei taida olla kovinkaan terveellistä.

Sun ongelma on se, että sä luet seiskaa ja muita juorulehtiä.

Vierailija
55/181 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se.

Vierailija
56/181 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAE APUA TOHON ONGELMAASI kirjoitti:

saatanan666666 kirjoitti:

V o i e l ä m ä m i k ä "kirjailija" t a a s. P a s s i i v i s a g r e s s i i v i s t a p a s"k a N l ä s s y t t ä m i s t ä, j o s s a p i d ä t i t s e ä s i v i e l ä j o t e n k i n "parempana" i h m i s e n ä, v a i k k a o l e t i l k e ä ja v i t t "um"ainen k u"s i p ä ä . T a "p a i t t e s. O l e t v a j a k k i

Tässä kannabiksen käyttäjä esittelee sitä millaiseen sielunmaisemaan kannabiksen käyttö lopulta ajaa.

Tulee tosi pessimistiseksi ja kiukuttelevaksi pikkukakaraksi.

Jää teinin tasolle.

Hyvää mainosta näiltä päihdeongelmaisilta. Suomeen tarvittaisi pian kannabiksenkäyttäjien A-klinikka.

Ei taida Suomesta saada hoitoa miten kannabiksesta pääsee katkolle ja raittiiksi.

Kasvava ongelma ja ei poliisi tai rankaiseva lainsäädäntö näitä auta.

Kiukkuuntuvat vaan lisää sakoista ja päihtyvät enemmän.

Nyt hae apua tohon ongelmaasi. Oletko ymmärtänyt? Hae apua itsellesi.

Suomessa kannabiksen käyttö on joko lääkekäyttöä tai ongelmakäyttöä. Viihdekäyttöä ei suostuta edes myöntämään että sellaistakin on. Jotkut ovat menneet hoitoon välttääkseen sakot ja arvaa mitä niille on annettu? Kolmiolääkkeitä jotka on koukuttavampia kuin kannabis.

Viimeisen päälle suomalaista logiikkaa. Älä koukutu ganjaan, ota pillereitä. Tsiisus mitä "järjen" käyttöä.

Vierailija
57/181 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoi naurattaa. Tuo vuodatuksesi oli nimittäin aivan täsmälleen sitä, mitä olen kuullut päivittäiskäyttäjien suoltavan. Kaikki muut ovat väärässä, valistus on valhetta, muut ovat massaa ja karjaa joka menee, minne käsketään, itse ollaan vapaita ajattelijoita, yhteiskuntakriitikoita. Tosin oikeasti ollaan maattu sohvalla viimeiset kaksi vuotta ainoana tavoitteena pilven järjestäminen vielä huomiseksikin ja välissä on vähän valitettu, kuinka yhteiskunta sitä ja estasblisment tätä. 

En ole muodostanut käsitystäni kannabiksen vaaroista valistuksesta enkä mistään lukemastani vaan siitä, mitä olen omassa elämässäni nähnyt. 

Minulla on peräti akateeminen arvosana kotimaisesta kirjallisuudesta. On tullut luettua ja pyörittyä lukevien ihmisten parissa. Keneenkään ei ole kirjan lukeminen vaikuttanut ainakaan niin, että on alkanut maata sohvalla punasilmäisenä rutisemassa apatian vallassa. 

Meinasin lisätä että seuraavaksi valehtelet minun olevan joku päivittäiskäyttäjä, kuten heti teit. Se vain vahvistaa tätä että sinulla on valmis maailma valmiit teoriat muista ihmisistä eikä kompetenssia keskutella asioista Oma kehu haisee vielä aika pahasti, silläkö luulet voivasi nousta muiden yläpuolelle. Naureskelet muille ihan niinkuin se olisi jotenkin hyveellistä mistä ihmeestä sinä sellaisen olet oppinut?

Toistat suoraan sitä tismalleen samaa propagandaa, jota yleensä aiheesta valehdellaan, kun halutaan esittää paremmintietäjää kannabiksesta, josta loppujen lopuksi ei näytä olevan kattavaa ymmärrystä. Eikä edes halua kesutella vaan sanella ja mainostaa omaa paremmuuttaan sekä pilkata muita keskustelijoita, on vain se lanseerattu negaatio käyttäjää kohtaan joka on kuin valistuskirjasta suoraan, enhän minä ole lukenut kielloistasi huolimatta.

Sinä kohtelet muita massana se ei ole tervettä, en minä esitä ketään massana vaikka niin keksimissäsi valheissasi väität. Esität minua käyttäjänä tai kuin käyttäjänä, sekä muka jonain suurena ajattelijana joka nostattaa itseään kun minä en ole se joka kehuu omaavansa akateemisen tutkinnomn mutten vastaa onko se akateeminen tutkinto muuttanut sinun persoonallisuuttasi ja miksi ei? En ole ajattelija mutta huomattavasti sinua rehellisempi olen, enkä mainosta itseäni tai keksi muista asioita kuten sinä teet se osoittaa vain sinun huonot puolet eikä minun saatika sitten jonkun kannabista polttelevan.

Vierailija
58/181 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin kirjoitettu.

Ja se tosiseikka että nämä hc-käyttäjät tekevät pahaa karhuntyötään eri keskustelupalstoilla väheksyen käyttöä ja vaikutuksia. Ovat itse todiste miten elämä vaan pyörii kaman ympärillä.

Noin muuten kun ajattelee niin voisi kuvitella että laillistaminen olisi ihan järkevä ratkaisu, mutta kun näkee näitä pössypäiden jankkauksia niin tulee vähän epävarma olo että onkohan se nyt kovinkaan järkevää sittenkään tuoda uutta ongelmaa alkoholin lisäksi.

Nämä näyttäisi juovan olutta samalla kun pössyttelevät. Yksikin selitteli kerran minulle että alko poistaa vainoharhoja.

Ajattelin että ei kannattaisi ottaa mitään niin ei tulisi yhtään mitään oloja, varsinkaan vainoharhoja.

Vaan ei nää tajua. On pakko saada pää sekaisin ja sama laulu jatkuu vähähaittaisuudesta ja siitä kuinka on terveellistä vetää kannabista ja on lääke lapsillekin...

Hohhoijaa.

Ilman näitä pössypäitä kannabis olisi luultavasti laillista. He toimivat itse mainosmiehinä kannabiksen vaaroista.

Vierailija
59/181 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M36

Naisia ei ehkä kiinnosta koska jo lähtökohtaisesti pidät itseäsi vain "taviksena" kirjoittamasi perusteella. 

Opettele arvostamaan itseäsi aidolla tavalla ja jo alkaa löytyy naisiltakin mielenkiintoa koska 

hyvinvoiva ihminen suorastaan hehkuu positiivista, puoleensavetävää energiaa.  Itsellä on aiheesta omakohtaisia kokemuksia. Oman itsensä tuntemisen opettelu ja positiivinen suhtautuminen omaan minään ei ole aina helppoa mutta aiheesta löytyy kiitettävästi kannustavaa kirjallisuutta. 

Mukavaa talven jatkoa,

Jan 

Vierailija
60/181 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu OLI! Älä lähde tuohon on neuvoni. Se ei lopu koskaan ja siinä saattaa poliisikin käväistä joku ilta. Lomamatkoille mennessä saat aina olla varpahillaan. Thaimaata, malesiaa yms...maita en uskaltanut edes lomamatkaksi 3v aikana ehdottaa, kun ei voinu olla 100-varma ettei "kassiin" vahingossa lipsahda joku nyssäkkä. Henki ois lähteny pahimmassa tapauksessa kummaltakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän