Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen alapääkarvoitus aikuisella naisella tulisi olla, jotta se miellyttäisi miestä?

Vierailija
24.01.2019 |

Nyt on selibaatissa oltu monta vuotta, joten on ihan luomutilassa ollut. Mikään posliini ei tule kysymykseen kuitenkaan.
Millainen teillä on tai miehet, millainen pitäisi olla? Olen 45+ ja kaunis, hoikka pitkähiuksinen nainen kuitenkin, enkä mikään täti-ihminen. Erosta selviämiseen on nyt vaan mennyt vähän aikaa. Elämä voisi alkaa uudestaan kevättä kohden:)

Kommentit (251)

Vierailija
181/251 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 30 vuotta naimisissa. Vaimollani oli alapäässä punertava kihartava karvoitus. Eron jälkeen olen satunaisesti tapaillut naisia, joiden alapäätä on muokattu. On ollut ilman karvaa, tatuointeja ja lävistyksi.

50-vuotiaana miehenä vierastan, että jalkoväliä muokataan. Kaipaan luomua.

Vierailija
182/251 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä täällä jotakuta ahdistaa jos ei kaikki aja karvojaan pois. Mitäs jos hyväksyttäisiin toistemme mieltymykset eikä käyttäydyttäisi asiattomasti muita keskustelijoita kohtaan? 

Niin tuntuu posliini ahdistavan myös niitä, joille se karvapuska on elinehto ja suoranainen missio. Näitä karvakeskusteluita avaa sama henkilö viikottain. Ei meitäkään karvattomien ystäviä kiinnosta mitä kukin omassa kotonaan tekee. Ihan vapaasti pitäkää karvanne. Mutta kun se sama häiriintynyt yksilö spämmää näitä galluppeja ja muita karvafantasioitaan pakkosyötöllä.

Yleensä jaksan olla vastaamatta hänelle ja odottelen kaavamaisesti pöytään läsähtäviä kortteja. Ensin kaken hihasta tipahtaa pedofiilikortti. Kun sen kyseenalaistaa kertomalla hänelle hänen kyvyttömyydestään erottaa naisia ja lapsia toisistaan, niin sitä on ruvennut seuraamaan nämä omaehtoisesti opiskelleet ja Ameriikan ihmemaan populistisen teeveen muka gynekolookit. Nyt ne karvat suojaa, mutta suojaa miten siihen ei saa vastausta. Ainakaan vaimollani ei ole ollut hiivatulehduksia kertaakaan ( 46v ei siis lapsi ) ja hän ajelee itsensä omaehtoisesti joka päivä suihkussa. Mitäs olemattomia faktoja keksit seuraavaksi?

Pidä karvafetissisi. Emme ikinä kilpaile samoista naisista, mutta tuo uho teineistä jotka ei mitään mistään ymmärrä. Olen itse 51v enkä koskaan ole sietänyt karvoja siellä. Kahdesti naimisissa. Molemmat vaimot 40 - 50v välillä. Ei karvattomuudella alapäässä ole mitään tekemistä epähygienian kanssa ( päinvastoin karvoihin jää kiinni yhtä jos toista, voidaan tehdä vaikka koe, lasketaan jotain nestettä jossa on sattumia molempien värkin läpi. Kumpaan jää jotain kiinni? Ei ainakaan siihen karvattomaan ), se on aivan täyttä tuubaa. Mieltymykset erikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/251 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselle on luotu alapäähän karvoitus suojelemaan pillun aukkoa. Se estää vahingollisten aineiden kulkeutumaan synnytyselimiin.

Vaimoni on brunetti ja hänellä on luomu alapää: karvat ovat punertavat, tuuheat ja kihartavat. Vaimoni pillun näkeminen saa minut kiihkosta sekaisin.

Vielä ihan luotu. Tällä pettämättömällä logiikalla tyttöjen 0 - 12v ( ennen kuin karvoitus kasvaa ) pitäisi kärsiä jatkuvista hiivatulehduksista ja muiden vahingollisten aineiden kulkeutumisesta synnytyselimiin. Ilmeisesti nämä vahingolliset aineet osaavat alkaa kulkeutua synnytyselimiin vasta tytön teini - iän saavutettuaan. Ja mitä vanhemmaksi tulee, sitä enemmän näitä tuntuu römpsään kulkeutuvan vai. Taitaa olla joku muu mikä vastakkaiseen päähän kulkeutuu ja se aiheuttaa nämä kaikki oireet.

Oikeestaan me tiedämme mitä ne vahingolliset aineet tarkoittavat. Ne tarkoittavat vastaavia teinipoikia ja mitä vahingollista he haluaisivat sinne laittaa. Kyllähän ne karvat silloin siihen auttavat. Harvempi haluaa karviaispuskaan kätensä sokkona tökätä.

Vierailija
184/251 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä täällä jotakuta ahdistaa jos ei kaikki aja karvojaan pois. Mitäs jos hyväksyttäisiin toistemme mieltymykset eikä käyttäydyttäisi asiattomasti muita keskustelijoita kohtaan? 

Niin tuntuu posliini ahdistavan myös niitä, joille se karvapuska on elinehto ja suoranainen missio. Näitä karvakeskusteluita avaa sama henkilö viikottain. Ei meitäkään karvattomien ystäviä kiinnosta mitä kukin omassa kotonaan tekee. Ihan vapaasti pitäkää karvanne. Mutta kun se sama häiriintynyt yksilö spämmää näitä galluppeja ja muita karvafantasioitaan pakkosyötöllä.

Yleensä jaksan olla vastaamatta hänelle ja odottelen kaavamaisesti pöytään läsähtäviä kortteja. Ensin kaken hihasta tipahtaa pedofiilikortti. Kun sen kyseenalaistaa kertomalla hänelle hänen kyvyttömyydestään erottaa naisia ja lapsia toisistaan, niin sitä on ruvennut seuraamaan nämä

Tuntuu sullakin ottavan lujille, kun kaikki eivät palvo kusessa marinoitua kaltattua broilerinnahkaa niin kuin sinä.

Oikeasti siistit peseytyvät vessassa asioinnin yhteydessä. Sekä naiset että miehet.

Vierailija
185/251 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väliäkö tuolla; minusta on aina ollut nautinnollista nähdä millainen malli daamilla on kun pikkarit ovat poistuneet. Sitä kun ei voi tietää ennalta. Luomu, posliini, tai jotain siltä väliltä: yhdentekevää.

Vierailija
186/251 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan tavannut kuselta tuoksuvia posliineja, mutta kuselta tuoksuvia pusikoita olen. Eikö nää karvattaret sitten pese paikkojaan, vai mistä tämä mahtaa johtua?

Vierailija
187/251 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole koskaan tavannut kuselta tuoksuvia posliineja, mutta kuselta tuoksuvia pusikoita olen. Eikö nää karvattaret sitten pese paikkojaan, vai mistä tämä mahtaa johtua?

No juuri siitä, etteivät pese.

Vierailija
188/251 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli vaikea synnytys ja sairaalassa ajettiin alapäästä karvani. Karvat kasvoivat takaisin. Uudet karvat olivat untuvaiset ja kihartavat. Mieheni mielestä alapääni oli entistä haluttavampi.

Vierailija
189/251 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun vahvasta ennakkoasenteestasi. Posliinilla saa kaiken anteeksi etkä vain huomaa hajua.

Vierailija
190/251 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin kättelemätön, kuten kropan pääsääntöisesti; naisella on tukka sitä varten että siihin tärvätään kaikki karvoituksenmuokkailuhimot

Vierailija
191/251 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarttuuhan ne hajut karvoihin paremmin noin yleensä. Mieti nyt jos kuset paljaalle iholle ja peset pois vs. kuset karvahattuun ja yrität pestä siitä hajua pois.

Vierailija
192/251 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä jaksan olla vastaamatta hänelle ja odottelen kaavamaisesti pöytään läsähtäviä kortteja. Ensin kaken hihasta tipahtaa pedofiilikortti. Kun sen kyseenalaistaa kertomalla hänelle hänen kyvyttömyydestään erottaa naisia ja lapsia

Mutta siistiä ja karvaista kun ei mitenkään saa ujutettua edes samaan lauseeseen tuntematta mieletöntä myötähäpeää. Ilmeisesti nämä karvalakkimallit eivät itse tunne omia tuoksujaan, vaan rakastavat kylpeä omissa marinaadeissaan. Dunkatkoon kotonaan, ei siinä mitään. Mutta kyllä siinä kellä hyvänsä pata läikkyy yli, kun suoraan valehdellaan karvamallin olevan hygienisempi.

Meillä oli myös täysi karvapeite ennen, lähes 100%. Karvat eivät syyttä häviä paikoista, joissa nille ei enää ole mitään fysiologista tarvetta. Ainoastaan kulmakarvat ja silmäripset ovat ihmiselle enää tärkeitä karvoituksia fyysisesti. Henkisestä puolesta vastatkoo kukin itse. Vaikka hyvin huonolla tolalla nuo henkiset lahjat näyttävät kaizulla olevan.

Vierailija
193/251 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarttuuhan ne hajut karvoihin paremmin noin yleensä. Mieti nyt jos kuset paljaalle iholle ja peset pois vs. kuset karvahattuun ja yrität pestä siitä hajua pois.

Totta.

Ihan kokemuksesta sen lisäksi näistä karvaturreista fantasioivat ovat itse hyvin tarkkoja pälvikaljustaan. Siinä ei Hankkijan tai K - raudan lippistä riisuta koko kesänä. Ei edes sisällä.

Ilmeisesti tämän takia kaikki toisten ihmisten karvojen siistiminenkin ottaa niin pahasti voimille. Voi herran tuuteli sentään, miten ois peruukki moleempiin päihin.

Vierailija
194/251 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku pillutieteentohtori kertoa mulle, miksi puolisollani ei ole ollut yhtään tulehdusta eikä muutakaan visvaa värkissään koko yhdessäoloaikamma aikana? Sitä on kuitenkin kestänyt jo 25 vuotta ja koko sen ajan pillu on ollut kiitoradalla.

Täällä väitetään vaan niin usein, että siistityllä pillulla olisi ongelmia terveytensä kanssa.

Vierailija
195/251 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku pillutieteentohtori kertoa mulle, miksi puolisollani ei ole ollut yhtään tulehdusta eikä muutakaan visvaa värkissään koko yhdessäoloaikamma aikana? Sitä on kuitenkin kestänyt jo 25 vuotta ja koko sen ajan pillu on ollut kiitoradalla.

Täällä väitetään vaan niin usein, että siistityllä pillulla olisi ongelmia terveytensä kanssa.

Vähän samaa täällä. Puolisoni on ajellut joka päivä 7 - 8 vuotta. Kertaakaan ei mitään. Edellisellä avokilla joka ajeli ainoastaan pyydettäessä ja mieluiten viihtyi ajelematta, taasen oli toistuvia hiiva - ja muita tulehduksia, mitkä saivat hänen alapäänsä haisemaan aivan uskomattoman voimakkaasti. Tämä johtui jostain alapään bakteereista tai niiden yhteen sopimattomuudesta, eivätkä mitenkään liittyneen hänen satunnaiseen karvojensa ajeluun.

Siihen samaan lastiin voi niputtaa nämä punaisista näppylöistä ja kutinasta ruikuttavat. Ne näppylät tulee ainostaan ensimmäsillä ajelukerroilla. Eikä punotus silloinkaan kauaa kestä. Säännöllisesti hoidettuina siellä on aivan yhtä vähän näppylöitä kuin kainaloissasi ajelun jälkeen. Tietty ikuiset vastarannakiisket ja fantzun coolisti woket ei välitä. Ne ei halua miellyttää ketään. Eivät edes itseään.

Siisti on nimensä mukainen. Karvaturrista saa ihan muita mieleyhtymiä....

M44

Vierailija
196/251 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit vaan suosiolla kirjoittanut, ettå naisen anatomia ei ole sulle kovin tuttu. Oli tuo kuset karvahattuun niin pieleen verrattu.

Vierailija
197/251 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiantuntijoiden mukaan karvat alapäässä suojaavat monelle tapaa emätintä ja muuta intiimialueen herkkää ihoa. Minua kuumottaa nainen, jonka alapäässä on luonnollinen karvoitus.

Vierailija
198/251 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit vaan suosiolla kirjoittanut, ettå naisen anatomia ei ole sulle kovin tuttu. Oli tuo kuset karvahattuun niin pieleen verrattu.

En ole ylemmän kirjoittaja, mutta mielestäni vertaus on varsin osuva. Vois ton karvahatun tietty vaihtaa jakkihärän taljaan, muttei se muuta lopputulosta mitenkään.

Vierailija
199/251 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiantuntijoiden mukaan karvat alapäässä suojaavat monelle tapaa emätintä ja muuta intiimialueen herkkää ihoa. Minua kuumottaa nainen, jonka alapäässä on luonnollinen karvoitus.

No on hyvin ihmeellistä, että 25 vuoden aikana ei ole puolisoni pillulle käynyt kuinkaan vaikka ollut sillä kiitoradalla. Luulisi, että joku visva olisi sinne tiensä löytänyt ilman suojaavaa karvoitusta, jos se kerran näyttelee niin suurta osaa naisen intimiialueen terveydessä. Ihmeellistä, hyvin ihmeellistä.

Vierailija
200/251 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on hyvin ihmeellistä, että 25 vuoden aikana ei ole puolisoni pillulle käynyt kuinkaan vaikka ollut sillä kiitoradalla. Luulisi, että joku visva olisi sinne tiensä löytänyt ilman suojaavaa karvoitusta, jos se kerran näyttelee niin suurta osaa naisen intimiialueen terveydessä. Ihmeellistä, hyvin ihmeellistä.

Niin totta ja niin turhaa.

Kaken karvakultti tarrautuu pieneenkin mahdollisuuteen, jolla faktoja voi vääristellä omien tarkoitusperin savuttamiseen.

Karvafantasia? Luulen, että sitä pitäisi pikemmin kutsua oidipus fantasiaksi tai jotain. Kun aivan ilmiselvästi noissa pörröpöheikköjen palvojissa on taustalle se miltä äiti ja hänen kauhupuskansa lapsena näytti. Nämä karvalakkimiehet siis itseasiassa runkkailevat omalle äidilleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi