Millainen alapääkarvoitus aikuisella naisella tulisi olla, jotta se miellyttäisi miestä?
Nyt on selibaatissa oltu monta vuotta, joten on ihan luomutilassa ollut. Mikään posliini ei tule kysymykseen kuitenkaan.
Millainen teillä on tai miehet, millainen pitäisi olla? Olen 45+ ja kaunis, hoikka pitkähiuksinen nainen kuitenkin, enkä mikään täti-ihminen. Erosta selviämiseen on nyt vaan mennyt vähän aikaa. Elämä voisi alkaa uudestaan kevättä kohden:)
Kommentit (251)
Taitaa riippua miehestä. Mun mielestäni sellainen siistitty ja suhteellisen lyhyt, muttei tosiaankaan mikään raastava sänki.
M30
Olen käyttänyt miehen miellyttämiseen aivan muita konsteja kuin karvat tai niiden puute.
Taidat vedättää iästäs,tai sitten oot vain muuten dorka,ei aikuiset naiset kysele noin lapsellisia!!! Jos nainen kelpaa muuten niin ei kai se yhteisymmärrys pillun karvoihin kaadu! Voi salli mun nauraa!! Kannattaa tehdä niinkuin itsestä hyvältä tuntuu,eikä kenenkään toisen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää, että tuon ikäinen nainen miettii tuollaisia.
No kyllä minäkin miettisin, jos joskus vielä seksiä harrastaisin. En jaksa ajella yhtään nyt sinkkuna, mutta suhteessa ehkä jaksaisin, ainakin joskus.
Sellainen, joka miellyttää naista itseään, miellyttää naiselle oikeaa miestä. Jos et mitenkään osaa tehdä päätöstä karvoituksesi suhteen tuon ohjeen perusteella, alapääsi ei miellytä edes itseäsi, jolloin en voi kuin toivottaa hiton hyvää onnea oikean miehen metsästykseen.
Siis mitä sillä on tekemistä miehen/miesten mielipiteen kanssa. Eikös se ole sinun alapääsi ja sinun karvasi joten mistä itse tykkäät. Ihan oman fiiliksen mukaan...pehko, siistitty pehko, kiitorata tai posliini.
Itseäni miellyttää eniten nainen, joka ei tee omasta alapäästään erityistä numeroa ja pohdi. että pitäsiköhän sille tehdä jotain vain siksi, että joku toinen, jonka mieltymiksistä ei mahd. tiedä tai tunne saattaisi tykätä, tai olla tykkäämättä. Tavanomainen puhtaus ja siisteys riittää ja on usein se paras.
Jos haluaa miehen mieltymyksen mukaan mennä, täytyy kysyä siltä mieheltä.
Sininen, audirenkaat kummulla, korkkiruuvit häppäreillä. Puhuisi tarvittaessa, avaisi kaljatölkin ja haisisi jäähallille. Tarpeiden jälkeen piippaisi ottomaattisävelen ja sylkäisisi kuitin, ole hyvä.
Olispa huvittavaa jos miesystävä uikuttaisi jalan vieressö kuin koiranpentu; "ajanko karvat? Meikkaanko, jos kyllä, niin miten?Pitkät vai lyhyet hiukset? Parralla vai ilman?Pukeudunko paljastavasti? Jne"
Eikö teillä ole mitään itsekunnioitusta?
Tuuhea.