Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen alapääkarvoitus aikuisella naisella tulisi olla, jotta se miellyttäisi miestä?

Vierailija
24.01.2019 |

Nyt on selibaatissa oltu monta vuotta, joten on ihan luomutilassa ollut. Mikään posliini ei tule kysymykseen kuitenkaan.
Millainen teillä on tai miehet, millainen pitäisi olla? Olen 45+ ja kaunis, hoikka pitkähiuksinen nainen kuitenkin, enkä mikään täti-ihminen. Erosta selviämiseen on nyt vaan mennyt vähän aikaa. Elämä voisi alkaa uudestaan kevättä kohden:)

Kommentit (251)

Vierailija
161/251 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luomu alapää on paras. Samaten kun luomu rinnat ja luomuhuulet. Mieluiten työnnän kaluni luonnon jäljiltä olevaan p*lluun ja hyväilen rintoja, joissa ei ole silikonia  ja suutelen huulia, joissa ei ole täyteainetta.

Onkos sulla luomunaama, jolla noita luomuvärkkejä lähestyt, vaiko kenties nyljetty vauvannaama?

Vierailija
162/251 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Minä en muita miellytä. En pese hampaita, hiuksia en kampaa, enkä käytä kauniita vaatteita.

Fysiikastakaan en huolehdi tai kaloreita rajoita kun se on alistavaa.

Nansopaituli päällä hiihtelen mahamakkarat tursuten ja sipsejä mätystäen, kusenhajuinen karvalakki haaroissa. Naisvoimaa!

😂😂

Ja aiempi oli oikeassa. Maku elää. Saattaa jopa kutsua raatokärpäset juhla - aterialle. 

Nämä karvakyselyt jo tosissaan ärsyttää. Ei kyllä pitäisi. Kalevi ja Rane, hänen paras ystävänsä jo kouluajoilta, saa aivan vapaasti pitää nämä karvamammat ihan keskenään. 

Oikeassa kuitenkin ovat. Ketään ei ole pakko miellyttää. Ei edes sitä karvamammaa. Jos noin vaikeaa on sitä siistiä, niin pitäköön puskansa. Mutta se puska ei kyllä asuisi samassa taloudessa kanssani. Omassa kotonaan leikkiköön eläintarhaa miten lystää. 

Ai mies ei valkkaa. Kyllä valkkaa. Yhden kerran sitä kait melkein mitä tahansa. Minun kanssa on sen jälkeen menty pesuhuoneen kautta. Ellei ole sopinut, niin eipä ole tarvinnut tapailla enää. Ei edes seksin merkeissä. 

Ketään karvamammaa ei kannata miellyttää. Eikä siitä voi nainen valittaa. Just itse julistivat täsmälleen niin. Ketään ei tarvitse miellyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/251 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle on luotu alapäähän karvoitus suojelemaan pillun aukkoa. Se estää vahingollisten aineiden kulkeutumaan synnytyselimiin.

Vaimoni on brunetti ja hänellä on luomu alapää: karvat ovat punertavat, tuuheat ja kihartavat. Vaimoni pillun näkeminen saa minut kiihkosta sekaisin.

Alunperin luonto on antanut naisen alapäähän todellakin karvoituksen estämään bakteerien, virusten yms. kulkeu

tumisen syvemmälle. Minua kiihottaa naiset, joilla on luomu alapää ja pitkät hiukset.

Kerrotko tarkemmin miten karvakasassa pyörivä bakteeri tai virus laittaa jarrut päälle koska on karvoissa?

Minuakin kiinnostaisi tämä karvojen maaginen antibakteerinen ja viruksilta suojaava vaikutusmekanismi.

Voisiko joku selittää hitaasti ja rauhallisesti että ymmärrän?

Olisinko välttänyt kaikki elämäni flunssat ja koronat pitämällä trimmaamatonta risupartaa?

Vierailija
164/251 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle on luotu alapäähän karvoitus suojelemaan pillun aukkoa. Se estää vahingollisten aineiden kulkeutumaan synnytyselimiin.

Vaimoni on brunetti ja hänellä on luomu alapää: karvat ovat punertavat, tuuheat ja kihartavat. Vaimoni pillun näkeminen saa minut kiihkosta sekaisin.

Alunperin luonto on antanut naisen alapäähän todellakin karvoituksen estämään bakteerien, virusten yms. kulkeu

tumisen syvemmälle. Minua kiihottaa naiset, joilla on luomu alapää ja pitkät hiukset.

Kerrotko tarkemmin miten karvakasassa pyörivä bakteeri tai virus laittaa jarrut päälle koska on karvoissa?

Minuakin kiinnostaisi tämä karvojen maaginen antibakteerinen ja viruksilta suojaava vaikutusmekanismi.

Voisiko joku selittää hitaasti ja rauhallisesti että ymmärrän?

Olisinko välttänyt kaikki elämäni flunssat ja koronat pitämällä trimmaamatonta risupartaa?

Ja kun alkuun pääsee, niin voisi vihdoin selittää senkin, minkä vuoksi karvojen tarjoamaa suojaa tarvitaan vasta noin 12 ikävuodesta eteenpäin. Minkä vuoksi emme synny karvaisina, jos se niin tärkeä suoja on?

Ja sitten tämä toinen koulukunta, "karvat ovat aikuisen, sukukypsän naisen merkki". Voisiko heiltä saada vastauksen kysymykseen, että mitä merkitystä sukukypsyydellä on nyky-yhteiskunnassa? Toivoisin kovasti, että vastaus olisi kahden sanan mittainen ja ensimmäinen sana olisi "ei".

Vierailija
165/251 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpykarvoitus suojaa. Sileäksi  ajellun  alapäään herkkä iho  ärsyyntyy jopa naarmuuntuu usein toistuvissa yhdynnöissä. Varsinaiset sukueimettkin on  liiaksi esillä, jos karvoitus on ajettu pois. Sileään alapäähän tulee ihotulehduksia, hiivaa yms. helposti ja ne kulkeutuvat syvemmälle sukuelimiin.

Vierailija
166/251 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomu alapää on paras. On kiihottavaa ja salaperäistä, kun sisemmät sukuelimet eivät heti ole julkeasti esillä ja tarjolla. Vaimollani on tumma, tuuhea karvoitus ja sen näkeminen herättää heti haluni.

Vierailija
167/251 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häpykarvoitus suojaa. Sileäksi  ajellun  alapäään herkkä iho  ärsyyntyy jopa naarmuuntuu usein toistuvissa yhdynnöissä. Varsinaiset sukueimettkin on  liiaksi esillä, jos karvoitus on ajettu pois. Sileään alapäähän tulee ihotulehduksia, hiivaa yms. helposti ja ne kulkeutuvat syvemmälle sukuelimiin.

Miten iho voi naarmuuntua pannessa? Onko teillä käytössä jotain niittivehkeitä tai piikkilankaa. Hiivapillujen elämä tuntuu olevan aika vaikeaa.

Vierailija
168/251 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi upeaa kuulla että karvaiset kainalot on pesemättömänäkin täysin hajuttomia kun ne karvat suojelee bakteereilta

Hikihän on tunnetusti täysin hajutonta ilman sitä ja ihon rasvoja hajoittavia bakteereita jotka tuottavat haisevia yhdisteitä.

Näinköhän oikein karvaista persettäkään täytyy edes pyyhkiä kun se on täysin suojassa bakteereilta ja hiivoilta.

Hassua miten jopa hysteerisesti sitä navan alla sijainnutta  "ettei äiti saunassa nää"-karvapuskaansa varjellut ensimmäinen tyttöystäväkin ajeli huulet täysin paljaaksi kun kalun mukana sisään väistämättä painuvat pitkät karvat aiheuttivat kipeästi kirveleviä naarmuja ja tulehdusriskin herkille limakalvoille.

Vierailija
169/251 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luomu alapää on paras. On kiihottavaa ja salaperäistä, kun sisemmät sukuelimet eivät heti ole julkeasti esillä ja tarjolla. Vaimollani on tumma, tuuhea karvoitus ja sen näkeminen herättää heti haluni.

Että naimisissa oleva mies ei tiedä miltä pillu näyttää ja haluaa sen pysyvänkin mysteerinä?

Jos tämä riittää vuodesta toiseen aiheuttamaan seisokin niin lucky you mutya eikö olisi vaan helpompaa panna aina pimeässä?

Kun levittää jalat niin pahinkin karvamamma tulee väkisinkin raottaneeksi hieman verhoa salaisuuden yllä. Jotain tahmeaa vaaleanpunaista sieltä kuitenkin vilahtaa.

Vierailija
170/251 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai nämä miehet jotka vaatii posliinia naiselta pitävät myös itsensä karvattomina? Ihmettelen jos kehtaavat valittaa naisen  karvoista mutta itse olettavat että munakarvat maistuu naiselle.

Käys nuolemassa karvaisen naisen pillua joskus, niin ymmärrät miksi posliinia on mukavampi nuolla.

Veikkaan ettet saa kyllä kumpaakaan.

Kuule kusipuska. Olen saanut siistittyä pillua jo 35 vuotta. Itse asiassa en ole ikinä ollut sängyssä yhdenkään kusipuskan kanssa. Yhdelläkään partnerilla ei ole ollut sellaista. Olenko ollut ainoastaan onnekas?

Et, vaan kusipuska on harvinaisuus. Katsos kun Suomessa on ollut jo melko pitkään juokseva lämmin vesi useimmissa talouksissa.

Mutta miehet, jotka kuvittelevat että karvattomuus liittyy jotenkin puhtauteen, saisivat mielellään olla vielä harvinaisempia kuin ovat.

-eri

Vierailija
171/251 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävetkää kaikki, jotka kommentoitte, että luomu alapää on kusinen, likainen, haiseva jne. Luomu alapään omaava nainen kyllä pitää alapäänsä puhtaana ja terveenä.

Olen 42-vuotias mies enkä saa kaluani jäykistymään, jos naisella on posliini ja alapäässä tatuointeja tai lävistyksiä. Haluan luomua.

Vierailija
172/251 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööh, minä olen aina kuvitellut, että se paneminenkin kohdistuu samalla tavalla kuin nuoleminen (karvojen ystävien mukaan siis) siihen osaan anatomiaa, jossa karvat ei kasva. Taidat panna jotenkin väärin tai kuivana, jos raapaleita tulee...

Vierailija
173/251 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hävetkää kaikki, jotka kommentoitte, että luomu alapää on kusinen, likainen, haiseva jne. Luomu alapään omaava nainen kyllä pitää alapäänsä puhtaana ja terveenä.

Olen 42-vuotias mies enkä saa kaluani jäykistymään, jos naisella on posliini ja alapäässä tatuointeja tai lävistyksiä. Haluan luomua.

No sitten paneskelet luomunaisten kanssa, ja kaikki ovat tyytyväisiä. Ei kai naisten yleisesti ottaen tarvitse sinun preferenssiesi mukaan karvoitustaan pitää, vaan ihan yksinkertaisesti sillä tavalla kuin itsestä tuntuu?

Vierailija
174/251 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, jolla on tatuointeja tai lävistyksiä alapäässä ei saa minua kiihottumaan. Haluan luomua.

Vierailija
175/251 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai nämä miehet jotka vaatii posliinia naiselta pitävät myös itsensä karvattomina? Ihmettelen jos kehtaavat valittaa naisen  karvoista mutta itse olettavat että munakarvat maistuu naiselle.

Käys nuolemassa karvaisen naisen pillua joskus, niin ymmärrät miksi posliinia on mukavampi nuolla.

Veikkaan ettet saa kyllä kumpaakaan.

Kuule kusipuska. Olen saanut siistittyä pillua jo 35 vuotta. Itse asiassa en ole ikinä ollut sängyssä yhdenkään kusipuskan kanssa. Yhdelläkään partnerilla ei ole ollut sellaista. Olenko ollut ainoastaan onnekas?

Et, vaan kusipuska on harvinaisuus. Katsos kun Suomessa on ollut jo melko pitkään juokseva lämmin vesi useimmissa talouksis

Juokseva vesi kyllä, osapuileen yhtä kauan kuin kertakäyttöhöyliä on saanut halvalla kaupasta ( 1962 ).

Vaan eipä juokseva vesi mitenkään korreloi juoksevaa järkeä. Ilmeisesti näihin sodan jälkeen rakennettuihin asuntoihin on pultattu kaikkiin pesutiloihin karvoituksen siistimisen ehdottomasti kieltävä varoitusmerkki. Kuvassa maatuska ja höylä melkein kohtaavat, samalla taka - alalla mies kumppareissaan ja verkkopaidassaan heristää nyrkkiään. Taustalla laitumella kirmailevia lampaita.

Vierailija
176/251 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä sanoisin, että jos on innie, niin sittenon parempi että on luomu tai reunoilta siistitty. Jos on ihanat isot terälehdet tai perhosen siivet, joita suulla voi palvoa ja hyväillä, niin sitten menee hyvin karvattomampikin versio.

T. Kielitietty

Vierailija
177/251 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieltymys on karvattomat naiset, sheivaan itsekin kaiken pois. -M42

Vierailija
178/251 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalevi junior on unohtanut nimimerkkinsä tähän. Kalevin esikoinen, ku$ipuskakerhon valtuuston pysyvä jäsen ( elinikäinen vakanssi ) yhdessä isänsä kanssa. Maatuskakerhon suuntaan on jo lähetetty haparoivia tunnusteluita mahdollisesta yhteistyöstä.

Jäsenvaatimus numero uno on 100% luomupöheikkö. Kaikki itsensä siistimiseen liittyvä rinnastetaan kirosanoiksi ja toistuvalla käytöllä johtaa jopa kerhosta erottamiseen. Mutta maksamalla nimellisen jäsenmaksun pääset nauttimaan kaikista kerhon kushen tuoksuisista eduista. Lisäksi hintaan sisältyy koko perheen matka Korkeasaareen ja jokaiselle ihqut rannekkeet apinatarhan kaikkiin laitteisiin.

terv sinua vanhempi mies

Vierailija
179/251 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minua nainen haluaisi miellyttää alapääkarvoituksella tai sen puutteella, kriteerinä olisi kyllä ilman muuta se, että nainen on itse sinut alapäänsä karvojen tai niiden puutteen kanssa. Pidemmässä suhteessa voisi sitten kyllä kokeilla kaikenlaisia eri versioita ihan kokeilemisen ilosta, molemmin puolin.

Vierailija
180/251 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä täällä jotakuta ahdistaa jos ei kaikki aja karvojaan pois. Mitäs jos hyväksyttäisiin toistemme mieltymykset eikä käyttäydyttäisi asiattomasti muita keskustelijoita kohtaan? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä