Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen alapääkarvoitus aikuisella naisella tulisi olla, jotta se miellyttäisi miestä?

Vierailija
24.01.2019 |

Nyt on selibaatissa oltu monta vuotta, joten on ihan luomutilassa ollut. Mikään posliini ei tule kysymykseen kuitenkaan.
Millainen teillä on tai miehet, millainen pitäisi olla? Olen 45+ ja kaunis, hoikka pitkähiuksinen nainen kuitenkin, enkä mikään täti-ihminen. Erosta selviämiseen on nyt vaan mennyt vähän aikaa. Elämä voisi alkaa uudestaan kevättä kohden:)

Kommentit (251)

Vierailija
241/251 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä naiselle itselleen parhaiten sopii, hygienia tärkeysjärjestyksessä ensimmäinen !

Vierailija
242/251 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtava turvemätäs, ja parhautta ois jos siellä seasta lörpöttäis velhonhiha. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/251 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomu mun naisella on ja täysin tyytyväinen olen. Toki bikinirajat jne siistii jos ollaan kylpylään tms. menossa.

Eli karvoitus ei minua haittaa, ei sitä siellä siellä kasva mikä tuntuu hyvältä tai minkä hyväilystä nainen tykkää.

Hyväilyllä tarkoitan ihan sormia, suuta, kieltä ja heppiä.

Vierailija
244/251 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten posliini tai sitten siistitty, lyhyt karvoitus tyyliin kiitorata tai joku kolmio. Miehenä ajan kalun, pallit ja pepun ja pidän muun intiimialueen karvoituksen noin 5mm pituisena. Ajan myös kainalot. Käsi, sääri ja rintakarvat ovat luomutilassa. 

Vierailija
245/251 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomu kun on niin suihinotto on paljon kiihottavampaa. Niihin karvoihin tarttuu pillun aromit. On ihan eri fiilis nuolla karvasta toosaa, tulee sellanen eläimellinen olo. Tykkään muutenkin kyllä pillun hajusta, ja lisänä se pieni kusen aromi, saa kyllä todella himokkaaks.

M 40v

Vierailija
246/251 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama kunhan on puhdas

Vierailija
247/251 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä väriset sun karvat on? jos tummat niin ok vaaleet ei oikein sytytä.

Vierailija
248/251 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniithan ne on karvat. Ainut että ehkä olis hyvä vähän harjata tai kammata jos nainen tarvitsee suusexiä, niin että irtokarvat tulee ensin pois , muuten niitä karvoja irtoo suuhun. Sitten niitä saa kakistella pois suustaan. 

Vierailija
249/251 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen, kuin miehen peräaukon ympärillä naisen miellyttämiseksi.

Vierailija
250/251 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin,sitähän vois naiselle sitten ostaa lahjaksi pimpin karvojen hoitovälineet näin jouluksi.

Vierailija
251/251 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni nainen saa ihan itse päättää ajaako, siistiikö  tai luomu. Jos ei kelpaa niin parempi vaihtaa eikä miellyttää toista.