Millainen alapääkarvoitus aikuisella naisella tulisi olla, jotta se miellyttäisi miestä?
Nyt on selibaatissa oltu monta vuotta, joten on ihan luomutilassa ollut. Mikään posliini ei tule kysymykseen kuitenkaan.
Millainen teillä on tai miehet, millainen pitäisi olla? Olen 45+ ja kaunis, hoikka pitkähiuksinen nainen kuitenkin, enkä mikään täti-ihminen. Erosta selviämiseen on nyt vaan mennyt vähän aikaa. Elämä voisi alkaa uudestaan kevättä kohden:)
Kommentit (251)
Vierailija kirjoitti:
Kai nämä miehet jotka vaatii posliinia naiselta pitävät myös itsensä karvattomina? Ihmettelen jos kehtaavat valittaa naisen karvoista mutta itse olettavat että munakarvat maistuu naiselle.
En vaadi posliinia vaan trimmausta ja sheivattuja huulia.
Juu, kyllä pidän omatkin karvat kohtuumittaisina ja sheivaan kalun varren/juuren päivittäin suihkussa.
Ajan parran ja sheivaan niskavillat, kaulahaituvat ja yläselän siltä osin mitä tursuisi t-paidankauluksesta.
Normaalia hygieniaa ja huoliteltua ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Karvallinen puhdas on parempi, kuin parin päivän sänki...
Ihme neitejä nykyajan miehet, kun karvoja säikkyvät...
Kyllä Kalevi, kyllä.
Ennen miehet kyllä nuoli kusipuskia. Kun muunlaisia oli heikommin tarjolla. Onneksi tilanne on hiukan muuttunut Kalevin nuoruudesta.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, joka miellyttää naista itseään, miellyttää naiselle oikeaa miestä. Jos et mitenkään osaa tehdä päätöstä karvoituksesi suhteen tuon ohjeen perusteella, alapääsi ei miellytä edes itseäsi, jolloin en voi kuin toivottaa hiton hyvää onnea oikean miehen metsästykseen.
Tämä. Lisäksi miestenkin maku elää. Oma mieheni tykkäsi posliinista kun 20 vuotta sitten tavattiin. Olinkin sitten jonkun aikaa posliini, kun se oli kaveripiirissäni tapana ja mies tykkäsi. Tajusin kuitenkin jossain vaiheessa, että alakertani voi paljon (ja seksi tuntuu minulle paremmalta) paremmin kun EN sheivaa, joten lopetin. Ensin niin, että siistin karvoja, nykyään on ollut luonnontilainen puska jo vuosia.
No, alkuun mies meinasi, että ei hän kyllä ehkä tahdo sitten nuolla, mihin totesin että ole nuolematta sitten - se on aina välittänyt siitä puuhasta enemmän kuin minä, olen itse täysin penetraatiokeskeinen. No, äkkiäkös sen mieli muuttui eikä karvat ole haitanneet sitä enää aikoihin, päinvastoin, se tykkää tukistella niitä (mistä pidän itsekin) ja nuolee samalla innolla kuin ennenkin (mikä on minusta pitkästyttävää mutta siinähän nuolee kun siitä niin tykkää.)
Ap:n on kyllä pakko olla jonneprovo, ei kukaan nainen tässä iässä (olen siis saman ikäinen) enää jaksa olla mieliksi muille.
Vierailija kirjoitti:
Kai nämä miehet jotka vaatii posliinia naiselta pitävät myös itsensä karvattomina? Ihmettelen jos kehtaavat valittaa naisen karvoista mutta itse olettavat että munakarvat maistuu naiselle.
Kyllä sheivaan itsekin, tietysti. Miksi haluaisin alistaa ja olla välinpitämätön puolisoani kohtaan? Nautin myös suikkareista aika lailla joten miten vaan saan tilanteen hänelle miellyttävämmäksi niin aina parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, joka miellyttää naista itseään, miellyttää naiselle oikeaa miestä. Jos et mitenkään osaa tehdä päätöstä karvoituksesi suhteen tuon ohjeen perusteella, alapääsi ei miellytä edes itseäsi, jolloin en voi kuin toivottaa hiton hyvää onnea oikean miehen metsästykseen.
Tämä. Lisäksi miestenkin maku elää. Oma mieheni tykkäsi posliinista kun 20 vuotta sitten tavattiin. Olinkin sitten jonkun aikaa posliini, kun se oli kaveripiirissäni tapana ja mies tykkäsi. Tajusin kuitenkin jossain vaiheessa, että alakertani voi paljon (ja seksi tuntuu minulle paremmalta) paremmin kun EN sheivaa, joten lopetin. Ensin niin, että siistin karvoja, nykyään on ollut luonnontilainen puska jo vuosia.
No, alkuun mies meinasi, että ei hän kyllä ehkä tahdo sitten nuolla, mihin totesin että ole nuolematta sitten - se on aina välittänyt siitä puuhasta enemmän kuin minä, olen
"Ap:n on kyllä pakko olla jonneprovo, ei kukaan nainen tässä iässä (olen siis saman ikäinen) enää jaksa olla mieliksi muille."
Mutta silti annat ukkosi nuolla pilluasi, vaikka et saa siitä itse juurikaan mitään. Eikö tuo juuri ole sitä toisen miellyttämistä, josta juuri vaahtosit. Kyllä, se on sitä.
Vierailija kirjoitti:
Karvallinen puhdas on parempi, kuin parin päivän sänki...
Ihme neitejä nykyajan miehet, kun karvoja säikkyvät...
Joka päivä kun sheivaa niin koskaan ei ole parin päivän sänki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, alkuun mies meinasi, että ei hän kyllä ehkä tahdo sitten nuolla, mihin totesin että ole nuolematta sitten - se on aina välittänyt siitä puuhasta enemmän kuin minä, olen
Juuri näin. Minä en muita miellytä. En pese hampaita, hiuksia en kampaa, enkä käytä kauniita vaatteita.
Fysiikastakaan en huolehdi tai kaloreita rajoita kun se on alistavaa.
Nansopaituli päällä hiihtelen mahamakkarat tursuten ja sipsejä mätystäen, kusenhajuinen karvalakki haaroissa. Naisvoimaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei kyllä kullin varressa karvat kasva. Oletko koskaan edes nähnyt oikeaa kalua?
Kulleissa on eroja. Mulla kasvaa 2-3cm juuressa varren puolella. Ajan pois päivittäin suihkussa. Siinä se menee kuin muutkin pesut.
Vierailija kirjoitti:
En vaadi keneltäkään karvoja tai niiden poistamista, mutta sheivaan kyllä, koska se tuntuu itsestäni kaikkein mukavimmalta ja seksikkäimmältä. Vaimo sanoo että tykkäisi kovasti karvoistani, mutta kun annoin vaihtelun vuoksi muutaman kuukauden kasvaa, niin ei hän millään tavalla sitä noteerannut. Totesin, että taitaapa olla ihan oma asiani miten karvani pidän, joten aloin taas ajella. Hänellekään en toiveita esitä, koska tiedän kysymättäkin että ei käy. Itse pitäisin huolella trimmattua kiihottavimpana.
Suuseksiinkään karvoitusvalinnat eivät vaikuta puolin eikä toisin: hän saa sitä aina, koska minä pidän nuolemisesta todella paljon, ja minä en saa koskaan.
Olen liki 30 vuoden liiton aikana oppinut, että yhteinen mielenkiinto seksiä kohtaan pysyy kaikista parhaiten yllä sillä tavalla, että ei vaadi toiselta mitään, mikä menisi liian paljon epämukavuusalueelle, ja toisaalta pitää kiinni niistä jutuista joista itse tykkää, niin pitkälle kuin se on mahdollista edellinen huomioiden.
Seksi ei ole kaupankäyntiä, että kun teen tämän niin olen ansainnut tuon. Se on yhteistä nautiskelua, eikä se toteudu jos jokin on toiselle vastenmielistä. Jos haluaa toiselle jotain ekstraa antaa sellaisessakin asiassa mikä ei ole oma juttu, niin se on kiva bonus, jos se tuo iloa itsellekin että toinen nauttii.
M54
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käys nuolemassa karvaisen naisen pillua joskus, niin ymmärrät miksi posliinia on mukavampi nuolla.
Veikkaan ettet saa kyllä kumpaakaan.
No kyllä sanoisin että on aika universaalia, että lyhennetyt ja siistityt karvat, (tai jopa kokonaan poistetut), ovat paljon mukavammat kun joku hoitamattomana rehottava haiseva pullea pallopuska joka tunkee joka suuntaan alkkareiden ja uikkareiden alta. Ja tää toki koskee myös miehiä, eikä pelkästään naisia. Toivottavasti jokainen aikuinen tämän tajuaa. On toki varmaan totta että suuri osa porukasta ei ole asiaa koskaan ajatellut, mutta hei, nyt olis aika kerran elämässään käyttää aivojaan johonkin muuhun kun siihen mitä saa itse itselleen. Toki jossain peräposion peräkylän perähuoneessa joku peräkammarinhenkilö on ihan sama mitä tekee kun ei se mitään saa eikä keltään ettei se ketään haittaakaan, mutta me kaikki muut. Tässäkintoimii ajatus, että sellasta saa mitä tilaa, ainakin pidemmän päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pesen pilluni säännöllisesti joka päivä ja myös persvaon. Karvat suojaavat naisen elintä.
Hyvin suojaavatkin kaikelta Kalevia tasokkaaman miehen kanssa harrastetulta seksiltä.
Höpöhöpö. Ei normaalia aikuista heteromiestä karvat haittaa.
No ei muuten haittaa, mutta suuseksit jätän välistä. Olen vissiin epänormaali aikuinen heteromies.
No ei ole kyllä suuseksin saamiseen vaikuttanut oikeassa elämässä mitenkään se, että on karvat tallella. Miehet ei oikeasti ole noin nirsoja mitä tällä palstalla esitetään.
Jos karvat on suuseksissä tiellä, mies nuolee väärästä paikasta.
Kaikki eivät myöskään voi terveyssyistä karvoja ajella.
Vierailija kirjoitti:
Jos karvat on suuseksissä tiellä, mies nuolee väärästä paikasta.
Tai suun edessä tursottava parta/viikset suudellessa?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät myöskään voi terveyssyistä karvoja ajella.
Totta, itseltä gyne kielsi sheivaamisen vulvodynian takia.
Niin se aika vierii. Ap:kin jo 50+ Jokohan on flaksi käynyt ja uus mies löytynyt?
Sellainen sentin tai kahden mittainen kiitoratakarvoitus on suloinen ja kuitenkin sopivan irstas. Nyt tietenkin kaikki ryntää moittimaan mutta kunnollisen suuseksin antaminen ei vain onnistu jos pitkä karvoitus. Ihmettelen jos joku nainen väittää muuta.
Muuten, näyttää aika mukavan vilkkaalle tämä seksiosion pulina. Suomessa siis edelleen harrastetaan seksiä! Hyvä!!
Mulla ei kyllä kullin varressa karvat kasva. Oletko koskaan edes nähnyt oikeaa kalua?