Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen alapääkarvoitus aikuisella naisella tulisi olla, jotta se miellyttäisi miestä?

Vierailija
24.01.2019 |

Nyt on selibaatissa oltu monta vuotta, joten on ihan luomutilassa ollut. Mikään posliini ei tule kysymykseen kuitenkaan.
Millainen teillä on tai miehet, millainen pitäisi olla? Olen 45+ ja kaunis, hoikka pitkähiuksinen nainen kuitenkin, enkä mikään täti-ihminen. Erosta selviämiseen on nyt vaan mennyt vähän aikaa. Elämä voisi alkaa uudestaan kevättä kohden:)

Kommentit (251)

Vierailija
101/251 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeasti sokeroimaan kaikki pois ja i tule vastaan miestä, joka ei pitäisi.

Vierailija
102/251 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

posliini!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/251 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun tietäisi. On kokeiltu kiitorataa, luomua ja posliinia. Kysytty mieheltä suoraan. Vastaus on kaikki käy. Kuitenkaan mikään versio ei sytytä miestä seksiin. Tiedä sitten mihin käy, dissaamiseen varmaan.

Vierailija
104/251 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla noin huono itsetuntoa? Laita sellainen karvotus mistä itse pidät. Itsellä täyspuska.

Vierailija
105/251 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla noin huono itsetuntoa? Laita sellainen karvotus mistä itse pidät. Itsellä täyspuska.

Miksiköjän tasan 100% näistä jotka kehottavat laittamaan "täsmälleen sellaisen puskan kuin itse haluat muiden mielipiteistä välittämättä" on aina näitä luomukarvaisia keski-ikäisiä mammoja joilla rekkamiehen pastillit roikkuvat persvaossa.

Kaikesta kohkaamisesta huolimatta ne näyttävät jo itsekin myöntävän että muiden mielipiteiden kuuntelu ei ainoastaan johtaisi posliiniin vaan se pitäisi ehkä pestäkin useammin kuin vain lauantaisaunassa.

Vierailija
106/251 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi posliini ei voisi tulla kysymykseen?

Se ei ole maailmanloppu, ja se karvoittuu tuota pikaa ihan itsestään, jos haluat myöhemmin luopua posliinista.

Vierailija
107/251 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksiköjän tasan 100% näistä jotka kehottavat laittamaan "täsmälleen sellaisen puskan kuin itse haluat muiden mielipiteistä välittämättä" on aina näitä luomukarvaisia keski-ikäisiä mammoja joilla rekkamiehen pastillit roikkuvat persvaossa.

Kaikesta kohkaamisesta huolimatta ne näyttävät jo itsekin myöntävän että muiden mielipiteiden kuuntelu ei ainoastaan johtaisi posliiniin vaan se pitäisi ehkä pestäkin useammin kuin vain lauantaisaunassa.

Itse pesen pilluni säännöllisesti joka päivä ja myös persvaon. Karvat suojaavat naisen elintä.

Vierailija
108/251 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen kun tietäisi. On kokeiltu kiitorataa, luomua ja posliinia. Kysytty mieheltä suoraan. Vastaus on kaikki käy. Kuitenkaan mikään versio ei sytytä miestä seksiin. Tiedä sitten mihin käy, dissaamiseen varmaan.

No ei kai trimmaus nyt ketään erikseen sytytä. Se on hygienian perustaso samaan tapaan kuin pestyt ja hoidetut hampaat tms.

Vierailija
109/251 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posliini.

M36

Vierailija
110/251 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pesen pilluni säännöllisesti joka päivä ja myös persvaon. Karvat suojaavat naisen elintä.

Hyvin suojaavatkin kaikelta Kalevia tasokkaaman miehen kanssa harrastetulta seksiltä.

Vierailija
111/251 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu. Puolisollani on ollut kiitorata jo 25 vuotta. Ei mitään tulehduksia ei helvetin hiivatartuntoja koskaan.

Vierailija
112/251 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on ollut luomu varmaan yli 25 vuotta sitten. Posliinilla tai pienellä kiitoradalla menty. Ja mikä parasta, teen näin kun itse tykkään, no tykkää toi puolisokin, mutta en erityisesti pidä itseäni erityisesti posliinina jonkun toisen iloksi, se on lisäbonari

Vierailija
113/251 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin suojaavatkin kaikelta Kalevia tasokkaaman miehen kanssa harrastetulta seksiltä.

Höpöhöpö. Ei normaalia aikuista heteromiestä karvat haittaa.

Vierailija
114/251 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu. Puolisollani on ollut kiitorata

Mulla luomu, eikä tulehduksia, hiivaa koskaan. Mistähän lienee johtuu?

Vierailija
115/251 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mulla luomu, eikä tulehduksia, hiivaa koskaan. Mistähän lienee johtuu?"

Osaat käyttää saippuaa ja peseytyä.

Vierailija
116/251 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Ei normaalia aikuista heteromiestä karvat haittaa.

No ei muuten haittaa, mutta suuseksit jätän välistä. Olen vissiin epänormaali aikuinen heteromies.

Vierailija
117/251 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo nyt. Siistiminen on samanlaista partnerin huomioimista kuin parran trimmaus ja kasvopesu.

Vai tykkääkö joku jossain suudella partasuuta, jossa ruokkoamaton luomukarvakasa hapsottaa suun edessä ja viiksissä haisee ja maistuu koko alkuviikon lounasruoat?

Vierailija
118/251 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nämä miehet jotka vaatii posliinia naiselta pitävät myös itsensä karvattomina? Ihmettelen jos kehtaavat valittaa naisen  karvoista mutta itse olettavat että munakarvat maistuu naiselle.

Vierailija
119/251 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai nämä miehet jotka vaatii posliinia naiselta pitävät myös itsensä karvattomina? Ihmettelen jos kehtaavat valittaa naisen  karvoista mutta itse olettavat että munakarvat maistuu naiselle.

Käys nuolemassa karvaisen naisen pillua joskus, niin ymmärrät miksi posliinia on mukavampi nuolla.

Vierailija
120/251 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvallinen puhdas on parempi, kuin parin päivän sänki...

Ihme neitejä nykyajan miehet, kun karvoja säikkyvät...