Millainen alapääkarvoitus aikuisella naisella tulisi olla, jotta se miellyttäisi miestä?
Nyt on selibaatissa oltu monta vuotta, joten on ihan luomutilassa ollut. Mikään posliini ei tule kysymykseen kuitenkaan.
Millainen teillä on tai miehet, millainen pitäisi olla? Olen 45+ ja kaunis, hoikka pitkähiuksinen nainen kuitenkin, enkä mikään täti-ihminen. Erosta selviämiseen on nyt vaan mennyt vähän aikaa. Elämä voisi alkaa uudestaan kevättä kohden:)
Kommentit (251)
Sen kun tietäisi. On kokeiltu kiitorataa, luomua ja posliinia. Kysytty mieheltä suoraan. Vastaus on kaikki käy. Kuitenkaan mikään versio ei sytytä miestä seksiin. Tiedä sitten mihin käy, dissaamiseen varmaan.
Miten voi olla noin huono itsetuntoa? Laita sellainen karvotus mistä itse pidät. Itsellä täyspuska.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla noin huono itsetuntoa? Laita sellainen karvotus mistä itse pidät. Itsellä täyspuska.
Miksiköjän tasan 100% näistä jotka kehottavat laittamaan "täsmälleen sellaisen puskan kuin itse haluat muiden mielipiteistä välittämättä" on aina näitä luomukarvaisia keski-ikäisiä mammoja joilla rekkamiehen pastillit roikkuvat persvaossa.
Kaikesta kohkaamisesta huolimatta ne näyttävät jo itsekin myöntävän että muiden mielipiteiden kuuntelu ei ainoastaan johtaisi posliiniin vaan se pitäisi ehkä pestäkin useammin kuin vain lauantaisaunassa.
Miksi posliini ei voisi tulla kysymykseen?
Se ei ole maailmanloppu, ja se karvoittuu tuota pikaa ihan itsestään, jos haluat myöhemmin luopua posliinista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksiköjän tasan 100% näistä jotka kehottavat laittamaan "täsmälleen sellaisen puskan kuin itse haluat muiden mielipiteistä välittämättä" on aina näitä luomukarvaisia keski-ikäisiä mammoja joilla rekkamiehen pastillit roikkuvat persvaossa.
Kaikesta kohkaamisesta huolimatta ne näyttävät jo itsekin myöntävän että muiden mielipiteiden kuuntelu ei ainoastaan johtaisi posliiniin vaan se pitäisi ehkä pestäkin useammin kuin vain lauantaisaunassa.
Itse pesen pilluni säännöllisesti joka päivä ja myös persvaon. Karvat suojaavat naisen elintä.
Vierailija kirjoitti:
Sen kun tietäisi. On kokeiltu kiitorataa, luomua ja posliinia. Kysytty mieheltä suoraan. Vastaus on kaikki käy. Kuitenkaan mikään versio ei sytytä miestä seksiin. Tiedä sitten mihin käy, dissaamiseen varmaan.
No ei kai trimmaus nyt ketään erikseen sytytä. Se on hygienian perustaso samaan tapaan kuin pestyt ja hoidetut hampaat tms.
Vierailija kirjoitti:
Itse pesen pilluni säännöllisesti joka päivä ja myös persvaon. Karvat suojaavat naisen elintä.
Hyvin suojaavatkin kaikelta Kalevia tasokkaaman miehen kanssa harrastetulta seksiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu. Puolisollani on ollut kiitorata jo 25 vuotta. Ei mitään tulehduksia ei helvetin hiivatartuntoja koskaan.
minulla on ollut luomu varmaan yli 25 vuotta sitten. Posliinilla tai pienellä kiitoradalla menty. Ja mikä parasta, teen näin kun itse tykkään, no tykkää toi puolisokin, mutta en erityisesti pidä itseäni erityisesti posliinina jonkun toisen iloksi, se on lisäbonari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin suojaavatkin kaikelta Kalevia tasokkaaman miehen kanssa harrastetulta seksiltä.
Höpöhöpö. Ei normaalia aikuista heteromiestä karvat haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu. Puolisollani on ollut kiitorata
Mulla luomu, eikä tulehduksia, hiivaa koskaan. Mistähän lienee johtuu?
"Mulla luomu, eikä tulehduksia, hiivaa koskaan. Mistähän lienee johtuu?"
Osaat käyttää saippuaa ja peseytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Ei normaalia aikuista heteromiestä karvat haittaa.
No ei muuten haittaa, mutta suuseksit jätän välistä. Olen vissiin epänormaali aikuinen heteromies.
Haloo nyt. Siistiminen on samanlaista partnerin huomioimista kuin parran trimmaus ja kasvopesu.
Vai tykkääkö joku jossain suudella partasuuta, jossa ruokkoamaton luomukarvakasa hapsottaa suun edessä ja viiksissä haisee ja maistuu koko alkuviikon lounasruoat?
Kai nämä miehet jotka vaatii posliinia naiselta pitävät myös itsensä karvattomina? Ihmettelen jos kehtaavat valittaa naisen karvoista mutta itse olettavat että munakarvat maistuu naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Kai nämä miehet jotka vaatii posliinia naiselta pitävät myös itsensä karvattomina? Ihmettelen jos kehtaavat valittaa naisen karvoista mutta itse olettavat että munakarvat maistuu naiselle.
Käys nuolemassa karvaisen naisen pillua joskus, niin ymmärrät miksi posliinia on mukavampi nuolla.
Karvallinen puhdas on parempi, kuin parin päivän sänki...
Ihme neitejä nykyajan miehet, kun karvoja säikkyvät...
Rohkeasti sokeroimaan kaikki pois ja i tule vastaan miestä, joka ei pitäisi.