Millainen alapääkarvoitus aikuisella naisella tulisi olla, jotta se miellyttäisi miestä?
Nyt on selibaatissa oltu monta vuotta, joten on ihan luomutilassa ollut. Mikään posliini ei tule kysymykseen kuitenkaan.
Millainen teillä on tai miehet, millainen pitäisi olla? Olen 45+ ja kaunis, hoikka pitkähiuksinen nainen kuitenkin, enkä mikään täti-ihminen. Erosta selviämiseen on nyt vaan mennyt vähän aikaa. Elämä voisi alkaa uudestaan kevättä kohden:)
Kommentit (251)
Vierailija kirjoitti:
MIKSI miehiä pitäisi yleensä miellyttää mitenkään?!
No miksi naisia?
En tiedä mikä käsitys sinulla on seksistä, mutta itse olen aina luullut, että siinä on nimenomaan kyse toisen osapuolen miellyttämisestä.
M54
Vierailija kirjoitti:
8-11 millin karva, joka rajattu kapeaksi tai hieman leveämmäksi. Ei kuitenkaan leveydeltään bikini, vaan kapeampi. Reikien läheltä karvat veks. Karvaiset häppärit turn off.
Heh, sieluni silmin näen, kuinka alapeukkua antaneet eivät laiskuuttaan jaksa pitää huolta omasta seksuaalisesta viehättävyydestään.
Karvoitusta voi vähän halutessaan siistiä, mutta ehdottomasti aikuisella naisella pitää olla karvainen häpykumpu! Näin miehen näkökulmasta ihanampaa ei olekaan, kuin naista nuollessa upottaa samalla oma nenä ihanaan, kauniin luonnolliseen karvaiseen naisen häpykumpuun, samalla kun kieli työskentelee hieman alempana. Nam!
Avauksesta näkee kyllä kilometrin päähän että se on miehen kirjoittama. :D
Vastaan silti tähän. Oma preferenssini on se, ettei niitä karvoja olisi kovinkaan paljon.
Tärkeintä on silti naisen oma tahto, minun mielipiteelläni ei tarvitse olla niinkään merkitystä. Puskakin on ihan jees jos nainen sitä itse vain haluaa
Elimen kohdalla olevilla karvoilla ei ole mitään väliä. Ajele sen sijaan kesäaikaan vatsalle ja reisien sisäsyrjään tulevat, jos niitä sinulla noilla alueilla kasvaa. Sellainen tursotus herättää kyllä uimarannalla monensorttista mielenkiintoa, josta et itse ehkä tykkääkään.
Semmoinen kun sen haluat olevan. Jos miehelle ei kelpaa, vaihda miestä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kuullut rakkaudesta.
Ja jos jollain asialla voi tehdä rakkaalleen asioita, joista tulee, ja tässä tapauksessa molemmille, hyvää oloa, niin voin todella helposti olla posliini.
Kyllä minuakin huomioidaan ja tehdään asioita joista minä saan mielihyvää. Parisuhde on monessakin mielessä antamista ja saamista.
Ja pisteenä i:n päällä, väitän että saan enemmän suuseksiä, josta pidän todella paljon, sheivattuna kuin luomuna.
Vierailija kirjoitti:
Et ilmeisesti halua miellyttää ketään ihmistä. OK. Jatka vaan samaan tyyliin.
Vierailija kirjoitti:
Sokeroidut häpyhuulet ja siisti, lyhyt ja kapea kolmio.
Jätätkö kainaloihinkin "siistin" lyhyen karvakolmiot kun sheivaat ne?
Entä sääriin? Kai niihinkin pitää jäädä karvaa.
Ja mitä näkyy kun pakarat aukeavat nelinkontin takaa pannessa: puhtaan sileää ihoa vai säästitkö rusinan ympärille "siistin" karvakolmion että rekkamiehen pastilleilla on sentään jäljellä jotain missä roikkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sokeroidut häpyhuulet ja siisti, lyhyt ja kapea kolmio.
Jätätkö kainaloihinkin "siistin" lyhyen karvakolmiot kun sheivaat ne?
Entä sääriin? Kai niihinkin pitää jäädä karvaa.
Ja mitä näkyy kun pakarat aukeavat nelinkontin takaa pannessa: puhtaan sileää ihoa vai säästitkö rusinan ympärille "siistin" karvakolmion että rekkamiehen pastilleilla on sentään jäljellä jotain missä roikkua.
Stupido.
Sillä nyt ei ole mitään väliä, jos ei nyt ihan kymmensenttistä pesemätöntä karvaa ole.
Ota kuva pimpistäsi ja laita jonnekin nettiin näkyville, voin antaa palautetta. :)