Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen alapääkarvoitus aikuisella naisella tulisi olla, jotta se miellyttäisi miestä?

Vierailija
24.01.2019 |

Nyt on selibaatissa oltu monta vuotta, joten on ihan luomutilassa ollut. Mikään posliini ei tule kysymykseen kuitenkaan.
Millainen teillä on tai miehet, millainen pitäisi olla? Olen 45+ ja kaunis, hoikka pitkähiuksinen nainen kuitenkin, enkä mikään täti-ihminen. Erosta selviämiseen on nyt vaan mennyt vähän aikaa. Elämä voisi alkaa uudestaan kevättä kohden:)

Kommentit (251)

Vierailija
21/251 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poslari jos haluat täyshoidon.

Ei kiitos.

Vierailija
22/251 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen nainen?

Menet vähän niinkuin perse edellä puuhun kun mietit miten miellyttää miestä jota ei edes ole olemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/251 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa tulla yllätyksenä, mutta useimmille miehille se on "ihan sama".

Vierailija
24/251 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole miestä ja ajan siksi että on siistimpi tunne. Miehille NIIN sama. Millainen peikko heillä on ja entä ne selkäkarvat? Häh! Ja nenäkarvat ja korvakarvat? Niin?

Miehet on ällöjä.

Vierailija
25/251 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI miehiä pitäisi yleensä miellyttää mitenkään?!

Vierailija
26/251 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö joillakin akoilla ole mitään muuta mietittävää kuin alapäänsä karvat? Ei ole siellä yläpäässäkään kaikki ihan kohdillaan, kun tuollaista pohtii ja ilmeisesti oikein tosissaan. V*ttu on v*ttu ja se siitä, Täyttänee tehtävänsä juuri sellaisena kuin on. Jättää ne hileet ja muut koristeet vaan laatikkoon ja askartelukäyttöön. Ei se v*ttu siitä muuksi muutu, vaikka miten raakkaat ja raspaat ja koristelet reunoja. Hah!

Vierailija
27/251 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posliini on paras.

Vierailija
28/251 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidäkään, mutta heterot elävät patriarkaatissa yhä. Naiset silpovat reppanat alapääkarvansakin jotta miestä miellyttäisi.

Vierailija
29/251 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä voi trimmailla erinäköiseksi ja aina toimii.

Vierailija
30/251 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häppärit karvattomiksi ehdottomasti, se onko kummulla karvaa on ihan sama. Tai siis eikö kyseessä joku hormonihäiriö, jos häpyhuulissa on karvoja?

Vierailija
31/251 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä sellainen karvoitus missä viihdyt. Tympeintä seksissä on se että toinen häpeilee paikkojaan. Jos nolostelisit pusikkoa niin aja se pois, jos taas posliinia niin älä aja.

Vierailija
32/251 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää, että omani miellyttää itseäni. Mutta jos miehen mieltymysten mukaan teet niin kysy siltä mieheltä.

Vierailija
33/251 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi, että mies miellyttää mua takaisin. 

t. #5

Vierailija
34/251 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten väliä, mutta oikein tiukka, ja silti iso labia ja iiisot huulet, niin että oikein haluaa pyydystää sisään. Sen kun näkee ja kokee niin meinaa pyörtyä.

Vierailija
35/251 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häppärit karvattomiksi ehdottomasti, se onko kummulla karvaa on ihan sama. Tai siis eikö kyseessä joku hormonihäiriö, jos häpyhuulissa on karvoja?

No jos sisemmissä häpyhuulissa kasvaa runsaasti karvaa niin jotain voi ollakin vialla. Mutta kyllä itse laskisin normaalin karvoituksen kasvavan myös häpyhuulissa. Jos naisella on luonnostaan kiitorata tai ei karvoja ollenkaan niin kyse voi olla jostain vakavastakin sairaudesta.

Vierailija
36/251 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tällä ei ole juurikaan merkitystä. Ja lisäksi olisin myös sitä mieltä, että sinun karvasi ovat sinun asiasi, eikä kenenkään muun. Mutta kun nyt kerran kysyit, niin tässä on minun mielipiteeni FWIW:

Jos on aivan kauhean laaja karvoitus että leviää reisille ja alavatsalle, niin se kyllä meikäläiselle tekee häijyä, mutta muuten käy mikä vaan. Ihan sileä posliini on kiva lähinnä siksi, että suuseksi on helpompaa ja mukavampaa, mutta tämä ei toki ole kaikki kaikessa. Naturelli karvoituskin on yleensä ihan nätti ja seksikäs. Ja kaikki siltä väliltä kelpaa hyvin, oli sitten tupsun koko, muoto tai väri mikä tahansa.

Tai sanotaanko niin, että pillukarvat tai niiden puute ei todellakaan pääse top-10 listalle mitä tulee naisen seksikkyyteen, hyvä jos edes pillun ominaisuuksiin.

M50

Vierailija
37/251 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli pitkä aika seksistä, annan karvat kasvaa, en tykkää posliinista itse. Mietitytti kuitenkin ne karvat, kun niistä usein puhutaan, että ällöä. En silti ajellut ja tuli kuvioihin mies, joka oli sitä mieltä, että ainakin sieltä alapuolelta olis kiva ajella, kun ilmoitin, että posliinia en ikimaailmassa aja. No nyt siitä lyhyestä suhteesta on aikaa ja löysin muutenkin ihanan ja itselleni sopivan miehen ja hän sanoi karvoista, että nehän on ihan luonnollinen asia. Minulle oli tärkeää tulla hyväksytyksi sellaisena kuin olen. Vaikka täällä ketjussa ilkeilläänkin, että mitä sitä toisen miellyttämisestä, niin on aivan eri asia tulla heti hyväksytyksi ja ihailluksi sellaisena kuin on versus se, että toinen ilmaisee tyytymättömyyttään. Vaikka ymmärrän, että makuja on monia, niin kyllä se minulle oikea mies on minuun tyytyväinen karvoineen päivineen.

Vierailija
38/251 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää onkin aika mielenkiintoista, kun oikein alkaa miettimään. Jos yhtäkkiä kysyttäisiin, niin vastaus voisi olla että karvaton olisi esteettisempi. Mutta kun asiaa tuumin, niin ainakin pokea katsellessa tulee useimmiten valittua luomunäkymät, nimenomaan sen vuoksi, että niistä tuntuu jotenkin paremmin välittyvän sellainen mielikuva, että luomunainen on himokkaampi, tietoinen omasta seksuaalisuudestaan ja eroottisuudestaan ja itsevarman sinut sen kanssa.

Vastaus on siis täsmälleen se karvamalli, joka saa naisen itsensä olon seksikkääksi ja himokkaaksi niin että sen uskaltaa ja haluaa miehelle näyttää! Jos yrität lähteä siitä päästä, että tykkääköhän se nyt sentin vai kahden leikkuusta vaiko sittenkin paljaasta, arvot siitä jonkin vastauksen ja esittelet tuloksen tuntosarvet pitkällä, niin paistaahan se läpi. Silloin mieskin alkaa miettiä että jaha, hän odottaa nyt jotakin komplimenttia ja on muutenkin tarkka siitä mitä voi sanoa tai haluaa kuulla. Siinä sitten kaksi luulottelee toisistaan ja sovittelee sanojaan ja reaktioitaan sen mukaan. Lopuksi todetaan että tosi ihanaa oli kyllä.

Pukeudu pidättelemättömään himoon sanon minä, jos pyrkimyksenä on hekumallinen seksi! Ketä siinä tilanteessa mikään karvanpituus enää jaksaa kiinnostaa?

Vierailija
39/251 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidä sellainen karvoitus missä viihdyt. Tympeintä seksissä on se että toinen häpeilee paikkojaan. Jos nolostelisit pusikkoa niin aja se pois, jos taas posliinia niin älä aja.

Tämä. Omaa silmää posliini miellyttää eniten myös aikuisella naisella, mutta tärkeintä on että itse viihdyt.

M40

Vierailija
40/251 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

8-11 millin karva, joka rajattu kapeaksi tai hieman leveämmäksi. Ei kuitenkaan leveydeltään bikini, vaan kapeampi. Reikien läheltä karvat veks. Karvaiset häppärit turn off.