Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: miten olet selvinnyt henkisesti siitä kun nuoruudenhehkusi on kadonnut 35 vuotiaana?

Vierailija
24.01.2019 |

Kertokaa! Täytän 35 vuotta viikon päästä ja kaipaan vertaisapua.

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän miehenä, että ns. hehkuni ja haluttavuuteni on sammunut jo 10 vuotta aikaisemmin.

Vierailija
2/86 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvalla naisella se hehku säilyy edes kolmevitoseen asti, suomalaisilla etenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dementia.

Vierailija
4/86 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin olen selvinnyt kuten kaikista muistakin elämän muutoksista. Viisaus ja mielenrauha kompensoi.

Vierailija
5/86 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se hehku mihinkään vuosien mukana häviä. Aika paljon on kiinni siitä, millaiseksi itse tuntee itsensä. Moni nainen on hyvin hehkeä ja kaunis vielä vuosikymmeniä tuon 35-vuotispäivän jälkeen.

Kukaan muu ei sun ikääsi mieti ja arvioi niin kuin sinä itse.

Vierailija
6/86 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se välillä järkyttää kun näkee poliittisia asiantuntijoita on niin raikas iho ja näyttävät ihan vastasyntyneitä. Sitten ne kertoo miten asiat on.

Vierailija
7/86 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän miehenä, että ns. hehkuni ja haluttavuuteni on sammunut jo 10 vuotta aikaisemmin.

Taidat sitten olla varsinainen luuserimies. Miehen kulta-aika on nimenomaa 30-50v, naisella se on 16-28.

Vierailija
8/86 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ja aloittajalla on yhteinen sukupuoli ja sama pelko, vaikka aloittaja muisti ikänsä väärin. :D

Vierailija
9/86 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan pysy nuorena ikuisesti. Kaikki vanhenevat, myös ne kasvonsa kauneusleikkauksilla pilanneet.

Vierailija
10/86 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat sitten olla varsinainen luuserimies. Miehen kulta-aika on nimenomaa 30-50v, naisella se on 16-28.

Terveisin aloittaja eli nainen, joka yllättäen huomasi olevansa mies? :D

Parhailta näyttävät nuoret, HOIKAT ja kiinteät miehet, eivät eläkeläispapat.

Vierailija
11/86 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anders kirjoitti:

Ei se hehku mihinkään vuosien mukana häviä. Aika paljon on kiinni siitä, millaiseksi itse tuntee itsensä. Moni nainen on hyvin hehkeä ja kaunis vielä vuosikymmeniä tuon 35-vuotispäivän jälkeen.

Kukaan muu ei sun ikääsi mieti ja arvioi niin kuin sinä itse.

No miten vaan sitten ;D

Vierailija
12/86 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi turvautua Siepon "meikkivinkkeihin" jos meinaa hehku tai hohto kadota :D

Vierailija
13/86 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi "hehku" alkaa n. 45-50v. Nämä kuumat aallot ne vasta laittaa hehkuttamaan. Saat muuta ajateltavaa. Odota rauhassa, vuorosi tulee vielä...  :D

Vierailija
14/86 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin olen selvinnyt. Ei tullut yllätyksenä että ihmiset vanhenee. Mulla on tullut lisää viisautta ja elämänkokemusta, joista iloitsen.

Vierailija
15/86 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin menee. Täällä myös 84 syntynyt. Olen paljon tyytyväisempi itseeni, saanut itseluottamusta ja kannan itseni kauniista. Sisäinen kauneus hehkuu viimein ulos. Yritän olla kohtelias, mukava ja onnellinen. Ikä ei kiinnosta ja ulkonäön varaan ei kannata mitään rakentaa.

Vierailija
16/86 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä se oli karua, kun nuoruutta hehkuvana 34-vuotiaana meni illalla nukkumaan ja roskiin joutavana 35-vuotiaana kurppana aamulla heräs. Sanoin välittömästi itseni irti työpaikasta ja parisuhteesta ja pakenin vuorille luolaan häpeämään. Miehelle jäivät talot, tavarat ja lapset.

Vierailija
17/86 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin aloittaja eli nainen, joka yllättäen huomasi olevansa mies? :D

Parhailta näyttävät nuoret, HOIKAT ja kiinteät miehet, eivät eläkeläispapat.

Enpä usko koska naiset arvioivat +30v miehet kaikista kiinnostavimmiksi. Mutta onhan niitä teinin tasolle jääneitä naisia aikuisissakin, jotka haluavat jotain tyhjäpää komeita nuoria kaksikymppisiä. Suurin osa naisista kyllä arvostaa kypsyyttä miehessä mutta ettehän te lähiöpubiruusut tämmöisiä ymmärrä.

Vierailija
18/86 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tämä hehku on?

Vierailija
19/86 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 40 ja juuri nyt näytän paremmalta kuin koskaan. Tiedän olevani onnekas ryppyjen ym suhteen, niitä ei juuri ole. Hiljattain kysyttiin paperit kaupassa, näitä aina välillä sattuu.

Mutta kai se on sitä yleisesti, että on vihdoin oppinut olemaan sinut itsensä kanssa eikä kiinnitä liikaa huomiota siihen mitä muut minusta mahtavat ajatella. Pidän huolta ulkonäöstäni ja jokin huokuu minussa rentoutta ja tervettä itseluottamusta. Vasta 35-vuotiaana aloin nauttimaan, sitä ennen olin jotain ihan muuta.

Vierailija
20/86 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meillä on nykyään Hehku-liike josta ap voi mennä sitä ostamaan lisää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi