Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Netflix suunnittelee tuovansa mainokset

Vierailija
24.01.2019 |

Onko tätä asiaa jo täällä käsitelty? Jos ei nikn käsitellään nyt. Eli siis Netflix on suunnitellut tuovansa ohjelmiin mukaansa mainokset ja mainoskatkot eikä Netflix ole suoratoistopalveluna ainoa. Sydeemk olisi ehkä kaiketi samanlainen mainospläjäys kuin nyt Youtubessa. Tämä ei kuitenkaan tarkoittaisi että Netflix olisi jatkossa ilmainen vaan mainokset näkyisivät siitä huolimatta että maksaisit palvelusta. Moni asiakas on jo kiidyksissä näistä suunnitelmista sillä he eivät halua maksaa mainosten katsomisesta.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000005975252.html

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En katso mainoksia peruskanaviltakaan. Joko menen mainostauolla tupakalle, vessaan tai jääkaapille. Eniten kuitenkin kanavasurffaan kun tulee mainoksia. Netflix ei ole ainoa maksullinen että voi herkästi vaihtua jos niitä mainoksia alkaa tulemaan. Noin niinku vink, vink.

Mainoksista vielä monet kaupat jakaa niitä paperimainoksia. Mulla ne menee suoraan paperiroskikseen mitä pidän oven sivussa. Ilmainen vinkki ruokakaupoille. Älkää tuhlatko rahaa mainoksiin vaan käyttäkää ne rahat tuotteilla hintakilpailuun.

Juuri sinunkaltaisesi mahdollistavat tämän. Jatkat maksamista mainospalvelusta.

Anteeksi nyt en ymmärrä. Miten mun mainosten välttely mahdollistaa mitään?

Ei sillä ole väliä katsotko mainoksia vaan sillä että maksat niistä. Siis hyväksyt sen.

Vierailija
22/31 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka lammas pitää olla, että ylipäätään katsoo jutkuflixiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuokoot mitä tahansa. Mä lopetin tilauksen kun leffat on luokkaa 2005. Oikeesti. Siis että mä maksan kuukausimaksua nähdäkseni lähes 20v vanhoja leffoja. Sitä täydentämässä on nykyisin "netflix originals", kun leffoja tai sarjoja ei muuten ole rahaa ostaa..... hei anna mä vajoan jonnekin maan alle.

Vierailija
24/31 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tule koskaan katsomaan oli mainoksia tai ei.

Vierailija
25/31 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin itse juuri Netflix-tilini, olen jo katsonut sieltä kaiken kiinnostavan (Suomen versio on surkean suppea!), viimeinen naula arkkuun oli, kun sieltä poistui lapseni lempiohjelma parin päivän varoitusajalla. 

Kummasti sitä löytää muutakin tekemistä kuin Netflixin selailun, olen itse alkanut taas lukemaan enemmän. 

Vierailija
26/31 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuokoot mitä tahansa. Mä lopetin tilauksen kun leffat on luokkaa 2005. Oikeesti. Siis että mä maksan kuukausimaksua nähdäkseni lähes 20v vanhoja leffoja. Sitä täydentämässä on nykyisin "netflix originals", kun leffoja tai sarjoja ei muuten ole rahaa ostaa..... hei anna mä vajoan jonnekin maan alle.

Tuon takia ei meilläkään emäntä sitä hommannut. Mulla ei itsellä ole aikaa katsoa elokuvia, koska roikun täällä.

Vierailija
27/31 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo joo, lopettakaa vaan Netflixin käyttäminen kun mainokset tulee, ei haittaa yhtään :D

Vaikka parikymmentämiljoonaa käyttäjää lopettaisi, mainostuloista saatavat lisätulot paikkaisivat menetetyt tulot heittämällä.

Kai niitä mainoksia pitää olla jonkun katsomassakin, että niistä tuloja saa?

Maksavia asiakkaita on tällä hetkellä yli 140 miljoonaa, joten vaikka asiakkaiden määrä putoaisi esim. noin 10 %, voivat rahakkaat mainosdiilit hyvinkin tehdä päätöksestä järkevän taloudellisessa mielessä.

Yli 50% on sanonut lopettavansa jos tulee mainoksia. On sellaisia vertaisverkko palvelimia joiden kautta voi sitten jatkossa jälleen alkaa katsomaan leffoja tai sarjoja, jne ei tarvita mainoksia. Palataanko ajassa vähän taaksepäin?

Vierailija
28/31 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En katso mainoksia peruskanaviltakaan. Joko menen mainostauolla tupakalle, vessaan tai jääkaapille. Eniten kuitenkin kanavasurffaan kun tulee mainoksia. Netflix ei ole ainoa maksullinen että voi herkästi vaihtua jos niitä mainoksia alkaa tulemaan. Noin niinku vink, vink.

Mainoksista vielä monet kaupat jakaa niitä paperimainoksia. Mulla ne menee suoraan paperiroskikseen mitä pidän oven sivussa. Ilmainen vinkki ruokakaupoille. Älkää tuhlatko rahaa mainoksiin vaan käyttäkää ne rahat tuotteilla hintakilpailuun.

Ei sillä ole väliä katsotko mainoksia vaan sillä että maksat niistä. Siis hyväksyt sen.

Ei vieläkään mene ymmärrykseen. Miten maksan mainoksista kun välttelen niitä? Omasta mielestä mainosten sivuuttaminen kertoo siitä etten noteeraa niitä. Siitä saa tehdä kokoomuslaisen ajatusloikan että hyväksyn mainokset.

Vierailija
29/31 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin itse juuri Netflix-tilini, olen jo katsonut sieltä kaiken kiinnostavan (Suomen versio on surkean suppea!), viimeinen naula arkkuun oli, kun sieltä poistui lapseni lempiohjelma parin päivän varoitusajalla. 

Kummasti sitä löytää muutakin tekemistä kuin Netflixin selailun, olen itse alkanut taas lukemaan enemmän. 

Jep kirjat voittaa tv tarjonnan koska tahansa vaikka ois sata netflixsiä.

Vierailija
30/31 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lataan edelleen kaiken torrenttina.

Vierailija
31/31 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vieläkään mene ymmärrykseen. Miten maksan mainoksista kun välttelen niitä? Omasta mielestä mainosten sivuuttaminen kertoo siitä etten noteeraa niitä. Siitä saa tehdä kokoomuslaisen ajatusloikan että hyväksyn mainokset.

Ei palveluntarjoaja tiedä katsotko ne mainokset vai et.

Se riittää että maksat sisällöstä joka sisältää myös mainokset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä