Paketin lähetys automaatista
Tarvitseeko pakettiin erillisen tarran helposti-koodille vai ei? Saako niitä muualta kuin postista?
Kommentit (8)
Ei tarvi.
Päälle vast.ottajan nimi, osoite ja puh.nro. Se helposti koodi on sitä automaattia varten, saat luukun auki sillä.
Siis mille koodille? Sä täytät netissä lomakkeen jossa on sun ja paketin saajan osoitetiedot ja maksat sen paketin. Sitten saat tekstiviestillä koodin pakettiautomaattiin. Sitten menet automaatille, näppäimet koodin ja tarkistat että tiedot on oikein. Automaatti avaa vapaan luukun ja laitat sen luukun kiinni ja katsot vielä näytön.
Helposti koodi korvaa osoitetarran. Sen saa netistä kun maksaa lähetyksen siellä etukäteen. Koodin voi vaikka kirjoittaa paketin päälle tussilla. Neuvovat vielä laittamaan lähettäjän nimen ja osoitteen paketin päälle. Hyvin kulkee kyllä ilman sitäkin pelkällä koodilla.
Vierailija kirjoitti:
Helposti koodi korvaa osoitetarran. Sen saa netistä kun maksaa lähetyksen siellä etukäteen. Koodin voi vaikka kirjoittaa paketin päälle tussilla. Neuvovat vielä laittamaan lähettäjän nimen ja osoitteen paketin päälle. Hyvin kulkee kyllä ilman sitäkin pelkällä koodilla.
Eli oletko itse lähettänyt paketteja tai postissa töissä? Nämä vastaukset vastaavat hyvin postin sivuja; yhtäällä neuvotaan yhtä ja toisaalla toista. :D
Saadaanko vielä mielipiteitä vai laitanko matkahuollon kautta? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli oletko itse lähettänyt paketteja tai postissa töissä? Nämä vastaukset vastaavat hyvin postin sivuja; yhtäällä neuvotaan yhtä ja toisaalla toista. :D
En ole postissa töisdä, osaan lukea ohjeet ja toimia niiydrn mukaan. Noin 10 pakettia olen lähettänyt helposti koodilla.
Vierailija kirjoitti:
Saadaanko vielä mielipiteitä vai laitanko matkahuollon kautta? :)
Johan minä kerroin OIKEAN ohjeen, mitä vielä kyselet: Helposti koodi korvaa osoitetarran. Sen saa netistä kun maksaa lähetyksen siellä etukäteen. Koodin voi vaikka kirjoittaa paketin päälle tussilla. Neuvovat vielä laittamaan lähettäjän nimen ja osoitteen paketin päälle. Hyvin kulkee kyllä ilman sitäkin pelkällä koodilla.
Hjälp!