Kertokaa miehet, millanen on "oikea nainen", mulle on niin monta kertaa sanottu
etten ole "oikea nainen" poikaystävien taholta, että mikähän visio teillä kaikilla on päissänne siitä, mikä on "oikea nainen".
Minä olen oikea nainen, mutta miesten mielestä ilmeisesti en ole, koska olen kuullut tämän useamman kerran, heti jo teininä ensimmäisen poikaystävän suusta, ja vielä nelikymppisenäkin miesystävän suusta.
En tietenkään ole koskaan näille höpötyksille kuin nauranut, mutta nyt uteliaisuus herää -kertokaa hyvät miehet, määritelmä "oikealle naiselle"?
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on millään tavalla miesten asia määritellä mitä naiseus on?
kyllähän naisetkin määrittelee oikean miehen.
Tästä eteenpäin naiset eivät saa kertoa millainen on "kunnon mies". Vain miehet voivat kertoa sen naisille.
Jep: aina mennään metsään kun ulkopuoliset lähtevät määrittelemään ryhmää johon eivät kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Niitä miehiä on ärsyttänyt, koska olet ollut heidän mielestään liian omapäinen. Eli tyhmiä miehiä eivätkä ansaitse sinua, tai tyttöystävää ylipäätään.
Kukaan mies ei "ansaitse" liian omapäistä naista.
Vierailija kirjoitti:
Niitä miehiä on ärsyttänyt, koska olet ollut heidän mielestään liian omapäinen. Eli tyhmiä miehiä eivätkä ansaitse sinua, tai tyttöystävää ylipäätään.
Jos yksi mies sanoo sinulle asiasta, se mies on kusipää.
Jos muutama mies sanoo sinulle samasta asiasta, ne miehet voivat olla kusipäitä.
Jos kaikki miehet sanovat sinulle samasta asiasta, olet luultavasti itse se kusipää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos yksi mies sanoo sinulle asiasta, se mies on kusipää.
Jos muutama mies sanoo sinulle samasta asiasta, ne miehet voivat olla kusipäitä.
Jos kaikki miehet sanovat sinulle samasta asiasta, olet luultavasti itse se kusipää.
Höpsis. Koskaan ei voi olla liian itsenäinen päätöksissään, jotka koskevat omaa elämää! :)
Naisellisen löytänyt kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisellisen löytänyt kirjoitti:
Minum vaimoni aina valittaa, ettei hän ole naisellinen, josko nainen laisinkaan. Kun ei kuulemma ymmärrä muiden naisten juttuja mm. meikeistä, vaatteista, tosi-tv-ohjelmista ja lapsista.
Minusta hän on oikein naisellinen. Kaunis, empaattinen, herkkä ja auttavainen. Käytös on naisellisen pehmeää ja joteinkin sofistikoitunutta. Vastakohta näille itseään räväkäksi kutsuville draama-kuningattarille. Naisellisuus on niin sisäänrakennettua, ettei sitä tarvitse tehokeinoin tuoda esiin.
Tää menee aiheen vierestä. Kyse ei ollu naisellisuudesta vaan siitä, mitä on olla "oikea nainen".
Biologisesti kaikki naiset ovat oikeita naisia. Mutta tuolla sanonnalla me meiehet tarkoitamme naisellisuutta, ei biologista naiseutta. Epätarkka ilmaus, myönnettäköön.
Ja naisellisuus on?
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä luulevat tietävänsä paremmin kuin naiset, mitä naiseus on.
Ei minulle tulisi mennä mieleen kertomaan jollekin miehelle, että "et ole oikea mies". Miehillä ei tunnu olevan mitään filtteriä aivojen ja suun välillä, kun puhuvat naisille. Ensinnäkään emme ilmeisesti ole heitin mielestä normaaleja ihmisiä, koska olemme NAISIA, mutta sitten kuitenkin ollaan liian normaaleja ihmisiä, kun ei olle "oikeita naisia"!!???
"Oikea nainen" on kai sitten joku eteerinen fantasiahahmo.
väärä nainen kirjoitti:
etten ole "oikea nainen" poikaystävien taholta, että mikähän visio teillä kaikilla on päissänne siitä, mikä on "oikea nainen".
Minä olen oikea nainen, mutta miesten mielestä ilmeisesti en ole, koska olen kuullut tämän useamman kerran, heti jo teininä ensimmäisen poikaystävän suusta, ja vielä nelikymppisenäkin miesystävän suusta.
En tietenkään ole koskaan näille höpötyksille kuin nauranut, mutta nyt uteliaisuus herää -kertokaa hyvät miehet, määritelmä "oikealle naiselle"?
ei sellasta olekaan sellaselle miehelle joka oikeeta naista etsii.kriteerit ovat niin moninaiset että kukaan ei niitä täytä ellei ole hänen äitinsä.varmasti olet oikea nainen sellasena kuin olet eikä tarvii muuksi muuttua,no ehkä parisuhteessa kummankin pitää mukautua ja muokkaantua vähän muttei isosti kumminkaan.naisilla jotka etsivät prinssiänsä tai sitä oikeeta on kanssa jotain ikuisesti hakusessa eikä niitäkään kriteereitä kukaan täytä ellei maanläheisyys herätä jossain vaiheessa oikeaan maailmaan.toisen puoliskon kun ei tarvii olla täydellinen ja tietynlainen kelvatakseen.
Oikea nainen on se johon pitää tarttua kiinni ja jonka kanssa tehdään lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Kiltti nainen antaa miehelle liikkumavaraa, ei painosta, eikä vaadi mahdottomia.
En ole koskaan vaatinut miehiltä mitään, huolehdin vain omista asioistani, jos seura ei ole miellyttänyt, lopetan ystävyyden.
Se ei taida miehiä miellyttää, että nanen ei heitä paapo ja komentele, eivätkä he saa komennella naista.
Vierailija kirjoitti:
Oikea nainen on se johon pitää tarttua kiinni ja jonka kanssa tehdään lapsia.
En halua lapsia, ei kaikki naiset halua lapsia...
m46 kirjoitti:
väärä nainen kirjoitti:
En tietenkään ole koskaan näille höpötyksille kuin nauranut, mutta nyt uteliaisuus herää -kertokaa hyvät miehet, määritelmä "oikealle naiselle"?ei sellasta olekaan sellaselle miehelle joka oikeeta naista etsii.kriteerit ovat niin moninaiset että kukaan ei niitä täytä ellei ole hänen äitinsä.varmasti olet oikea nainen sellasena kuin olet eikä tarvii muuksi muuttua,no ehkä parisuhteessa kummankin pitää mukautua ja muokkaantua vähän muttei isosti kumminkaan.naisilla jotka etsivät prinssiänsä tai sitä oikeeta on kanssa jotain ikuisesti hakusessa eikä niitäkään kriteereitä kukaan täytä ellei maanläheisyys herätä jossain vaiheessa oikeaan maailmaan.toisen puoliskon kun ei tarvii olla täydellinen ja tietynlainen kelvatakseen.
Kiva lukea maanläheisen ja mukavan tuntuisen miehen kommentti kerrankin. Kiitos sinulle kun olet olemassa.
n46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
väärä nainen kirjoitti:
En tietenkään ole koskaan näille höpötyksille kuin nauranut, mutta nyt uteliaisuus herää -kertokaa hyvät miehet, määritelmä "oikealle naiselle"?Ensin pitäisi tietää millainen sinä olet.
Sitten pystyy kertomaan miksi sinä et ole "oikea nainen".
Jos sinulla on esim. sivuilta kalju ja keskeltä pysty sininen irokeesi plus naama täynnä lävistyksiä, et olisi minun kirjoissani oikea nainen.
Kas, tässä minun kirjoissani aito mulkku.
Ei kannata kysyä jos ei halua kuulla vastausta.
Ethän sinä edes vastannut kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllähän naisetkin määrittelee oikean miehen.
Omassa päässään korkeintaan, en itse ainakaan ole kenellekään miehelle sanonut, ettei se olisi "oikea mies".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
väärä nainen kirjoitti:
En tietenkään ole koskaan näille höpötyksille kuin nauranut, mutta nyt uteliaisuus herää -kertokaa hyvät miehet, määritelmä "oikealle naiselle"?Ensin pitäisi tietää millainen sinä olet.
Sitten pystyy kertomaan miksi sinä et ole "oikea nainen".
Jos sinulla on esim. sivuilta kalju ja keskeltä pysty sininen irokeesi plus naama täynnä lävistyksiä, et olisi minun kirjoissani oikea nainen.
Kas, tässä minun kirjoissani aito mulkku.
Ei kannata kysyä jos ei halua kuulla vastausta.
Voitko kuvitella että täällä on muitakin keskustelijoita kuin sinä ja AP?
Jeps, laitan nimimerkikseni "väärä nainen" kun kommentoin ketjuun. :)
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan mies ei "ansaitse" liian omapäistä naista.
Kenen ppää naisella pitäisi olla? Sen miehenkö? Eli mies haluaa rakastella itseäänkö kökö kö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltti nainen antaa miehelle liikkumavaraa, ei painosta, eikä vaadi mahdottomia.
En ole koskaan vaatinut miehiltä mitään, huolehdin vain omista asioistani, jos seura ei ole miellyttänyt, lopetan ystävyyden.
Se ei taida miehiä miellyttää, että nanen ei heitä paapo ja komentele, eivätkä he saa komennella naista.
Muista miehistä en tiedä.
Omassa avioliitossa kukaan ei komentele ja vaatimukset vaikka kotitöiden jakamisesta osataan sopia.
Vahvat itsenäiset naiset ovat usein itsekeskeisiä ja heidän kanssa on vaikea sopia mitään.
Vierailija kirjoitti:
Näin se varmaan on, kun yksikään ei ole saanut minua kahlittua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei taida miehiä miellyttää, että nanen ei heitä paapo ja komentele, eivätkä he saa komennella naista.Muista miehistä en tiedä.
Omassa avioliitossa kukaan ei komentele ja vaatimukset vaikka kotitöiden jakamisesta osataan sopia.
Vahvat itsenäiset naiset ovat usein itsekeskeisiä ja heidän kanssa on vaikea sopia mitään.
Minä voisin kuvitella itseni "vahvaksi naiseksi", mutta se ei todellakaan tarkoita päällepäsmäröintiä.
Minulle se tarkoittaa enemmänkin sitä, että kun tuntuu, että seinät kaatuvat päälle niin pitää yrittää kovemmin.
Miehelläni on harrastuksia ja saa käyttää rahansa miten haluaa, saa mennä ja tulla ja kotitöistä sovimme.
Otan puolison huomioon, mutta minulla on myös oma elämäni.