Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa miehet, millanen on "oikea nainen", mulle on niin monta kertaa sanottu

väärä nainen
24.01.2019 |

etten ole "oikea nainen" poikaystävien taholta, että mikähän visio teillä kaikilla on päissänne siitä, mikä on "oikea nainen".
Minä olen oikea nainen, mutta miesten mielestä ilmeisesti en ole, koska olen kuullut tämän useamman kerran, heti jo teininä ensimmäisen poikaystävän suusta, ja vielä nelikymppisenäkin miesystävän suusta.
En tietenkään ole koskaan näille höpötyksille kuin nauranut, mutta nyt uteliaisuus herää -kertokaa hyvät miehet, määritelmä "oikealle naiselle"?

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea nainen = naisellinen käytökseltään, ulkoisesti nätti, meikkaamisella ei väliä, tasa-painoinen, huumorintajuinen, "pirteä ja onnellisen oloinen", ystävällinen, helposti lähestyttävä, hoivaava, empaattinen, avoin, luotettava, valmis kokeilemaan uutta ja oppimaan uutta.

^oiskohan jota kuinkin noin

Vierailija
42/99 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten on millään tavalla miesten asia määritellä mitä naiseus on?

kyllähän naisetkin määrittelee oikean miehen.

Omassa päässään korkeintaan, en itse ainakaan ole kenellekään miehelle sanonut, ettei se olisi "oikea mies". 

ainahan täällä kerrotaan miten pleikkaa pelaava mies ei ole oikea mies, kotona asuva mies ei ole oikea mies, vapaaehtoisesti työtön ei ole oikea mies, nössö ei ole oikea mies yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea nainen = naisellinen käytökseltään, ulkoisesti nätti, meikkaamisella ei väliä, tasa-painoinen, huumorintajuinen, "pirteä ja onnellisen oloinen", ystävällinen, helposti lähestyttävä, hoivaava, empaattinen, avoin, luotettava, valmis kokeilemaan uutta ja oppimaan uutta.

+ perus hommat hallussa eli kotityöt ja kokkaa vähän eksoottisempaakin ruokaa.

Ja tärkein: Ei astu miehen reviirille eli vaihda itse renkaita tai öljyjä autosta, ettei miehen maskuliinisuus ole uhattuna.

Vierailija
44/99 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omassa päässään korkeintaan, en itse ainakaan ole kenellekään miehelle sanonut, ettei se olisi "oikea mies". 

ainahan täällä kerrotaan miten pleikkaa pelaava mies ei ole oikea mies, kotona asuva mies ei ole oikea mies, vapaaehtoisesti työtön ei ole oikea mies, nössö ei ole oikea mies yms.

Ullatuuuus, tervetuloa feminismin maailmaan.

Nyky naiset ei tarvi toista pussyä (herkkää naisellista miestä) saman katon alle ja miehet ei tarvi toisia testikaaleja saman katon alle (miehistä naista).

Vierailija
45/99 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut tämän kerran. Tapailin miestä ja otin puheeksi lapset, kuten aina teen, koska en halua jatkaa pidemmälle lapsia ehdottomasti haluavan kanssa. No, tämä muutoin mukava lääkäriherra olisi halunnut palkoillaan elättää minut kotona porsimassa hänelle 4-5 lasta, ja kun pidin häntä yksinkertaisena tuollaisen ajattelusta nykyaikana ja kysyin, että mitäs jos erotaan ja mulla nolla työkokemusta ja omaisuutta, en kuulemma ollut mikään nainen.

On muuten kuulemani mukaan vieläkin vapaana, jos jotakuta "oikeaa naista" kiinnostaa sossu ja mies yhdessä paketissa. Elämänkoululainen ei kuitenkaan kuulemma saanut olla, vaan pitää hankkia lastenhoitoa varten vähintään juristin koulutus.

Vierailija
46/99 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei. Onnea etsintään! :D

Vierailija
47/99 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut tämän kerran. Tapailin miestä ja otin puheeksi lapset, kuten aina teen, koska en halua jatkaa pidemmälle lapsia ehdottomasti haluavan kanssa. No, tämä muutoin mukava lääkäriherra olisi halunnut palkoillaan elättää minut kotona porsimassa hänelle 4-5 lasta, ja kun pidin häntä yksinkertaisena tuollaisen ajattelusta nykyaikana ja kysyin, että mitäs jos erotaan ja mulla nolla työkokemusta ja omaisuutta, en kuulemma ollut mikään nainen.

On muuten kuulemani mukaan vieläkin vapaana, jos jotakuta "oikeaa naista" kiinnostaa sossu ja mies yhdessä paketissa. Elämänkoululainen ei kuitenkaan kuulemma saanut olla, vaan pitää hankkia lastenhoitoa varten vähintään juristin koulutus.

Hyi. Ja sit olis pitäny olla vielä hymyilevä ja "onnellisen oloinen" varmaan...

Vierailija
48/99 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestä joskus tuntuu etten ole oikea nainen koska vartaloni ei ole naisellisen kurvikas tiimalasi vaan olen tasapaksu, lähes rinnaton ja lättäpeppuinen.

Vierailija
49/99 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kun en ole koskaan yhdellekään naiselle sanonut noin, enkä ollut sitä mieltä mielessänikään. Minusta miesten ja naisten välistä kanssakäymistä parantaisi kummasti, kun miehet ymmärtäisivät, että naiset ovat ihmisiä siinä missä miehetkin, heissä on isoja eroja keskenään ja heidän kanssaan voi keskustella normaalisti siinä missä miestenkin.

En ole koskaan asettanut naisia millekään jalustalle tai lirkutellut jotakin ulkonäkö- tai naiseuskehuja, vaan lähtenyt vain keskustelemaan jostakin. Menestys on ollut aika hyvä ja upea vaimokin on löytynyt.

Vierailija
50/99 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

väärä nainen kirjoitti:

etten ole "oikea nainen" poikaystävien taholta, että mikähän visio teillä kaikilla on päissänne siitä, mikä on "oikea nainen".

Minä olen oikea nainen, mutta miesten mielestä ilmeisesti en ole, koska olen kuullut tämän useamman kerran, heti jo teininä ensimmäisen poikaystävän suusta, ja vielä nelikymppisenäkin miesystävän suusta.

En tietenkään ole koskaan näille höpötyksille kuin nauranut, mutta nyt uteliaisuus herää -kertokaa hyvät miehet, määritelmä "oikealle naiselle"?

No ap, millaisessa yhteydessä olet saanut kuulla, ettet ole "oikea nainen"? Kiinnostaisi tietää. 

Vierailija
51/99 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, kun en ole koskaan yhdellekään naiselle sanonut noin, enkä ollut sitä mieltä mielessänikään. Minusta miesten ja naisten välistä kanssakäymistä parantaisi kummasti, kun miehet ymmärtäisivät, että naiset ovat ihmisiä siinä missä miehetkin, heissä on isoja eroja keskenään ja heidän kanssaan voi keskustella normaalisti siinä missä miestenkin.

En ole koskaan asettanut naisia millekään jalustalle tai lirkutellut jotakin ulkonäkö- tai naiseuskehuja, vaan lähtenyt vain keskustelemaan jostakin. Menestys on ollut aika hyvä ja upea vaimokin on löytynyt.

Olet ihana <3 Vaimosi on onnentyttö, kun hänellä on kaltaisesi mies rinnallaan. Juuri tätä meininkiä kaipaisin enemmän tänne, että suhtauduttaisiin toisiimme ensisijaisesti ihmisinä eikä vain Miehinä ja Naisina.

Vierailija
52/99 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ihana <3 Vaimosi on onnentyttö, kun hänellä on kaltaisesi mies rinnallaan. Juuri tätä meininkiä kaipaisin enemmän tänne, että suhtauduttaisiin toisiimme ensisijaisesti ihmisinä eikä vain Miehinä ja Naisina.

Tunnustettakoon, että omalle vaimolleni olen saattanut antaa jonkun kehun myös hänen ulkomuodostaan sen jälkeen, kun sain hänet kiikkiin.

Vierailija
53/99 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei. Mulla ei ole aavistustakaan onko käytökseni "naisellista" (mitä se tarkoittaa?). Nättiys on pitkälti katsojan silmässä, mutta olin toki parikymppisenä nätimpi kuin nyt, olen siis jo vähemmän "oikea". Pirteys ja hoivaavuus (mitä se sitten tarkoittaakin) eivät ole vahvuuksiani enkä tiedä, olenko helposti lähestyttävä. 

Noilla kriteereillä olen siis luultavasti joku semi-oikea puoli-nainen. N47  

Vierailija
54/99 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnustettakoon, että omalle vaimolleni olen saattanut antaa jonkun kehun myös hänen ulkomuodostaan sen jälkeen, kun sain hänet kiikkiin.

Ei siinä mitään pahaa ole :) Totta kai on ihan luonnollista, että se oma kumppani on omiin silmiin ihan käsittämättömän HOT. Ei se rajaa pois sitä, etteikö arvostaisi häntä ihmisenä :)

Vierailija
55/99 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh!! Onneksi tajusit häippästä!

56/99 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea nainen on se minkä kukin mies ihannenaiselleen antaa kriteeriksi. Sinä olet oikea nainen jollekin muulle miehelle, et näille ex-poikaystävillesi.

Näissä asioissa täytyy yleensä nähdä vähän vaivaa, joillakin natsaa, joillakin ei. Siksi onkin tärkeää olla sinut itsensä kanssa myös yksin.

Vierailija
57/99 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsestä joskus tuntuu etten ole oikea nainen koska vartaloni ei ole naisellisen kurvikas tiimalasi vaan olen tasapaksu, lähes rinnaton ja lättäpeppuinen.

Ei se naiseus ole tuollaisista jutuista kiinni! En ainakaan itse miehenä ajatte noin.

Vierailija
58/99 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä eteenpäin naiset eivät saa kertoa millainen on "kunnon mies". Vain miehet voivat kertoa sen naisille.

Ihan eri asioita. Mies voi kertoa, millainen on kunnon nainen. Nainen voi kertoa, millainen on kunnon mies. Kumpikaan ei saa määritellä, millainen on oikea mies tai nainen. ohis

Vierailija
59/99 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää myös miehet, jotka valittavat naisista, jotka heidän omien sanojensa mukaan käyttäytyy kuin miehet. Mitä nämä ominaisuudet käytännössä ovat ja miksi samat ominaisuudet ovat miehillä ok kun taas naisilla ei?

Vierailija
60/99 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki nuo henkiset ominaisuudet pätevät minuun, mutta en ole kaunis vaan kasvoistani joidenkin mielestä tavis, joidenkin mielestä ruma ja olen myös ylipainoinen.