Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi monille naisille ylimääräinen kertyy vyötärölle?

Vierailija
24.01.2019 |

Jaloista ja pepusta ollaan ihan normaaleja, jopa hoikkia, mutta vatsa on iso. Mistä se johtuu?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen kun tietäisi. Itse en juo, en polta, enkä syö herkkujakaan, silti nyt kun on liikkumista rajoittava nivelsairaus, niin kaikki, siis ihan kaikki kertyy nimenomaan mahaan.

Jos on liikkumista rajoittava sairaus, niin syömiset pitää olla sen mukaiset. Liikkuvalla on eri ruuat kuin sellaisella, joka ei liiku. Eikä kyse ole määrästä, vaan sisällöstä.

1800 kaloria on kaikkien ihmisten perusoikeus, liikkui tai ei. Ei kenenkään tarvitse kituuttaa nälässä sen takia, ettei pysty liikkumaan. Eivät aivot ja vatsa sellaista ymmärrä.

Elimistö kyllä tietää tasan tarkkaan, mistä ruoka on koostettu ja käsittelee sen mukaan sen syödyn ravinnon. Kalorit on toissijainen juttu. Liikkuva ja liikkumaton ihminen tarvitsee erilaista ruokaa.

No millaista ruokaa se liikkuva ja se liikkumaton tarvitsevat?

Vierailija
22/22 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 60v ja vaikka olen koko aikuisikäni ollut samanpainoinen niin silti kroppani on muuttunut siten että kun nuorempana olin hoikkavyötäröinen, olen nyt tasainen tantta. Ja harrastan liikuntaa ja voimistelua. Enkä käytä alkoholia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla