Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En jaksa enää miehen odotuksia parisuhteelle

Vierailija
23.01.2019 |

Mieheni odottaa, että olisin kiinnostunut hänen harrastuksista, hänen työstä, hänen kiinnostuksen kohteista ja kaikesta mitä hän tekee ja minkä parissa touhuaa. Niistä pitäisi jaksaa keskustella, kuunnella, sanoa mielipidettä, tulla katsomaan lopputulosta ja sitä tekemistä jne. En jaksa enää kuulla sanaakaan asioista, jotka ei itseäni kiinnosta yhtään, joista minulla ei koskaan ole ollut mitään mielipidettä ja joista en ennestään edes tiennyt yhtään mitään. En minäkään puhu hänelle tauotta omista asioistani ja ns. naisten jutuista ja kosmetiikasta ja jumpasta, jossa käyn jne. Miten saan hänet ymmärtämään, että pitää olla omaa elämää, jota ei yritä jakaa kumppanin kanssa?? Kun suoraan sanominen ei auta.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap kuulostat kyllä nyt aika törkeeltä miestäsi kohtaan.

Millä tavalla törkeältä? Miksi on törkeää, jos en jaksa enää kuunnella joka päivä yksityiskohtaista selitystä miehen harrastuksista ja töistä, kun hän puhuu ja puhuu mutta ei kysy koskaan minun päivästä ja jos itse alan kertomaan omista harrastuksistani, niin hän aina kääntää heti puheen omiin harrastuksiinsa? Ap 

Alotusviestistä sai vähän erilaisen kuvan asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla