Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nainen suuttui?

Vierailija
23.01.2019 |

Asun kerrostalossa ja usein eräs oikein hauskannäköinen nainen osui samaan hissiin kanssani. Hän hymyili usein ja minäkin takaisin. Vaihdoimme muutamia sanoja ihan vaan säätilasta. Eräänä iltana sitten menin soittamaan hänen ovikelloaan ja ihan vaan kysymään, onko hän kenties minusta kiinnostunut. Hän ei sanonut mitään vaan veti oven kiinni. Nyt nainen ei enää tule samaan hissiinkään. Mitä tein väärin?

Kommentit (237)

Vierailija
21/237 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin, jos veisin hänelle kukkia ovelle. Ikäänkuin anteeksipyynnöksi, jos suututin. 

-aloittaja

Kuule sä olet jo tehnyt tarpeeksi. Jätä se nainen rauhaan. Itse tekisin susta valituksen isännöitsijälle jos tulisit vielä oven taakse. Kaikilla on oikeus olla turvassa kotonaan ja sä olet karmiva.

Olen taloyhtiömme hallituksen puheenjohtaja, joten ei tuo haittaisi. Siis jos haluaisin olla ilkeä.

-aloittaja

No aivan varmasti olet. Ja minä olen Jenni Haukio.

Vierailija
22/237 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko sä ap ihan oikeasti olemassa, vai ootko joku trolli?!

Trolli se on. Älkää ruokkiko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/237 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä naista, koska en minä millään pahalla asialla ole. Haluaisin vaan seurustelukumppanin ja kauniin naisen ja päätin olla aloitteellinen suhteessa.

-aloittaja

Joo selkeästi et tajua. Kokeilepa joskus ruokakaupassa ottaa kontaktia naisiin, ja jos joku sulle ystävällisesti hymyilee, seuraat häntä kaupasta kotiin. Voit sitten tunkeutua rappuun hänen perässään ja kertoa hänelle kuinka ajattelit olla aloitteellinen tässä teidän seurustelusuhteenne aloituksessa. Toki nainen kanssasi haluaa naimisiin ja lapsia. Eihän hän muuten olisi sinulle hymyillyt.

Vierailija
24/237 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asetit naisen noloon asemaan kun vedit hätiköityjä päätöksiä hänen normaalista kohteliaasta kanssakäynnistä naapurin (siis sinun) kanssa. Kyseinen nainen varmaan välttää kaikkea kontaktia nyt jottei vahingossakaan viestisi että on susta kiinnostunut.

Jos joudut vastaaviin tilanteisiin tulevaisuudessa (siis joku toinen nainen on sulle kohtelias ja vaihtaa muutaman sanan), neuvoni on että älä heti rynni sen naisen ovelle koputtelemaan. Pikkuhiljaa voi yrittää keskustella enemmän kun tapaa hississä tai muuten ohimennen ja edetä sen mukaan että vaikuttaako nainen kiinnostuneelta, eli itse ottaa enemmän kontaktia / puhuu henkilökohtaisemmista asioista kuin vaikkapa säästä.

Vierailija
25/237 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sitten trolli tai ei, niin olen kyllä näin miehenä aika yllättynyt kommentoijien asenteesta! Aina sanotaan että ei se oikea tule sohvalta hakemaan ja kehotetaan olemaan aktiivinen jne jne. Jos nyt mies on kerrankin aktiivinen ja ottaa kontaktia, niin eikö sekään ole hyvä? Kyllä tuolla asenteella ei ole ihme, että Suomessa syntyvyys laskee! Prinssiäkö naiset odottaa vaiko jotain filmitähteä?

Vierailija
26/237 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on kohtelias, niin onhan silloin myös kiinnostunut?

-aloittaja

NO EI, oletko jostain maalta, syrjäkyliltä kotoisin vai?

Vierailija
27/237 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei saa olla liian sosiaalinen ja mennä heti kotiovelle kyselemään. Se on liian creeppiä! Varsinkin kun nykyään joka uutisista saa lukea kaikenmaailman raiskareista.

Vierailija
28/237 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun naapurissa asui tällainen nainen. Halveksi minua ja ei tullut samaan hissiin. Öisin kuitenkin laiha lyhyt somali livahti sinne panemaan häntä.

Tämän kommentin perusteella nainen arvioi sut oikein.

Ai mitä meinaat?

Hienosti onnistuit tiivistämään koko rösi stisen ja pinnallisen maailmankuvasi yhteen lauseeseen luikkimisineen ja panemisineen. Kudos naiselle joka haistoi vältä-miehen jo kauas.

Vierailija
29/237 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli sitten trolli tai ei, niin olen kyllä näin miehenä aika yllättynyt kommentoijien asenteesta! Aina sanotaan että ei se oikea tule sohvalta hakemaan ja kehotetaan olemaan aktiivinen jne jne. Jos nyt mies on kerrankin aktiivinen ja ottaa kontaktia, niin eikö sekään ole hyvä? Kyllä tuolla asenteella ei ole ihme, että Suomessa syntyvyys laskee! Prinssiäkö naiset odottaa vaiko jotain filmitähteä?

Tätähän se on. Heti haukutaan creepperiksi jos haluaa tutustua, mutta jos ovisilmästä näkyy kumihuulet ja revityt farkut niin hups ''ne on niin rohkeita ja uskaltaa ottaa kontaktia verrattuna suomalaisiin miehiin''.

Naulan kantaan. Ei enää tunnu kelpaavan suomalainen mies suomalaisille naisille. Se, mikä suomalaisessa miehessä on ällöttävää stalkkaamista, on ulkomaalaisen tekemänä ihanaa kulttuurillista värinää. Ei kannata suomalaisten naisten kanssa alkaa mihinkään. Ulkomailla on naisia, jotka osaa vielä Suomen miestä arvostaa!

Vierailija
30/237 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on vaan törmännyt tyypilliseen suomalaiseen nykyajan naiseen. Ei siinä sen kummempaa.

Vierailija
31/237 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätähän se on. Heti haukutaan creepperiksi jos haluaa tutustua, mutta jos ovisilmästä näkyy kumihuulet ja revityt farkut niin hups ''ne on niin rohkeita ja uskaltaa ottaa kontaktia verrattuna suomalaisiin miehiin''.

Naulan kantaan. Ei enää tunnu kelpaavan suomalainen mies suomalaisille naisille. Se, mikä suomalaisessa miehessä on ällöttävää stalkkaamista, on ulkomaalaisen tekemänä ihanaa kulttuurillista värinää. Ei kannata suomalaisten naisten kanssa alkaa mihinkään. Ulkomailla on naisia, jotka osaa vielä Suomen miestä arvostaa!

No mitä sinä täällä roikut av-mammojen keskellä sitten? Vai onko niin ettei yksikään ulkomaalainen nainen ole sinua huolinut?

Vierailija
32/237 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon kysymykseen vielä. Nainen ei suuttunut. Naista vaan ahdistaa sun vonkaaminen, koska nainen oli vain ystävällinen sulle. Naapurit on yleensä ystävällisiä toisilleen, jotta naapurien välillä säilyy asiallinen linja.

Oikea tapa lähestyä olisi ollut se, että olisitte jatkaneet keskustelua aina kun törmäätte uudestaan hississä tai käytävässä ja jos nainen on sitten vaikuttanut kiinnostuneelta, olisit sinä eräänä päivänä ehdottanut siellä hississä tai käytävässä vaikka kahville menoa yhdessä jonnekin ulos. Korosta sanaa ulos, koska muuten nainen luulee sun vonkaavan vain päiväkahviseuraa kotiisi.

Vierailija
33/237 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä sinä täällä roikut av-mammojen keskellä sitten? Vai onko niin ettei yksikään ulkomaalainen nainen ole sinua huolinut?

En minä itseäni tarkoittanutkaan sillä olen homoseksuaali. Ei ole tarvetta naisille.

Vierailija
34/237 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti on trolli.

Mutta olisi todellakin ahdistavaa, jos parin satunnaisen kohtaamisen jälkeen (hississä oli siis vaihdettu pari sanaa säästä), tyyppi onkin jo ovesi takana kysymässä, olisitko mahdollisesti hänestä kiinnostunut. Pakko on sinunkin myöntää, ettei minkäänlaista tilannetajua, saati tunneälyä ketjun aloittajalla ole.

Mutta olisiko vastaava tilanne miehelle mitenkään ahdistava? Jos joku hyvänpäivän tuttu tulisi oven taakse kyselemään suoraan mahdollisesta kiinnostuksesta? Olisikin itse asiassa ihan mielenkiintoista tietää.

Vierailija
35/237 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun naapurissa asui tällainen nainen. Halveksi minua ja ei tullut samaan hissiin. Öisin kuitenkin laiha lyhyt somali livahti sinne panemaan häntä.

Tämän kommentin perusteella nainen arvioi sut oikein.

Ai mitä meinaat?

Hienosti onnistuit tiivistämään koko rösi stisen ja pinnallisen maailmankuvasi yhteen lauseeseen luikkimisineen ja panemisineen. Kudos naiselle joka haistoi vältä-miehen jo kauas.

En usko, että haistoi saattoi nähdä ja kuulla ennemminkin. Mulla hakaristi ja salamat kaulassa. Kotona soi marssimuusikki. Tuu joku kerta kylään. Ei tartte ekalla kerralla tehdä mitään. Jutellaan vaa :)

Vierailija
36/237 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei odota prinssejä tai filmitähtiä vaan normaalia ihmistä, joka ymmärtää rajoja ja omaa käytöstavat.

Sun ymmärtämättömyys johtuu siitä, että sä et ehkä miehenä ole yhtä tottunut miettimään turvallisuuttasi samalla tavalla kuin naiset joutuvat joka kerta kotoa poistuessaan miettimään, jos ei muuten niin alitajuisesti. Nytpä käy vielä niin, että tuo nainen saa alkaa omassa kodissaankin pelkäämään, kun mahdollinen stalkkaaja tietää, missä asuu. Kun me pähkäilemme näitä mysteeripakkeja täällä, on nainen varmaan ostamassa turvaketjuja oveen.

Älkää seuratko pimeällä metsätiellä, antakaa olla rauhassa kotona ja työpaikoilla ja sellaisissa paikoissa, joista ei pääse poistumaan (hissi, kapea kuja, wc-tilat, varastot yms) sekä poistukaa jos pyydetään tai jos nainen näyttää ahdistuneelta. Voitte lähestyä kun se ei ole pelottavaa, kunhan ettte provosoidu pakeista yrittämään kovemmin kuten minulle on käynyt ehkä sata kertaa. Muistakaa, että ei on ei ja kohtelias hymy voi olla yritys olla ärsyttämättä ja tapa pysyä turvassa. Kiitos.

Vierailija
37/237 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti on trolli.

Mutta olisi todellakin ahdistavaa, jos parin satunnaisen kohtaamisen jälkeen (hississä oli siis vaihdettu pari sanaa säästä), tyyppi onkin jo ovesi takana kysymässä, olisitko mahdollisesti hänestä kiinnostunut. Pakko on sinunkin myöntää, ettei minkäänlaista tilannetajua, saati tunneälyä ketjun aloittajalla ole.

Mutta olisiko vastaava tilanne miehelle mitenkään ahdistava? Jos joku hyvänpäivän tuttu tulisi oven taakse kyselemään suoraan mahdollisesta kiinnostuksesta? Olisikin itse asiassa ihan mielenkiintoista tietää.

Jos joku nainen tulee oveni taakse kysymään kiinnostuksestani, niin kyllä minä peremmälle pyytäisin ja kahvit ainakin keittäisin. Kenties muutakin. Eipä vaan sellaisia naisia tule ovelle....

Vierailija
38/237 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin, jos veisin hänelle kukkia ovelle. Ikäänkuin anteeksipyynnöksi, jos suututin. 

-aloittaja

Tuo nainen EI ole kiinnostunut. Anna olla. Unohda.

Vierailija
39/237 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Asutte varmaan Porvoossa?

Vierailija
40/237 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti on trolli.

Jos joku nainen tulee oveni taakse kysymään kiinnostuksestani, niin kyllä minä peremmälle pyytäisin ja kahvit ainakin keittäisin. Kenties muutakin. Eipä vaan sellaisia naisia tule ovelle....

Sulla onkin käytöstavat, toisin kuin suurimmalla osalla naisista.