Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nainen suuttui?

Vierailija
23.01.2019 |

Asun kerrostalossa ja usein eräs oikein hauskannäköinen nainen osui samaan hissiin kanssani. Hän hymyili usein ja minäkin takaisin. Vaihdoimme muutamia sanoja ihan vaan säätilasta. Eräänä iltana sitten menin soittamaan hänen ovikelloaan ja ihan vaan kysymään, onko hän kenties minusta kiinnostunut. Hän ei sanonut mitään vaan veti oven kiinni. Nyt nainen ei enää tule samaan hissiinkään. Mitä tein väärin?

Kommentit (237)

Vierailija
1/237 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nainen luulee, että stalkkaat.

Vierailija
2/237 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli vaan kohtelias hississä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/237 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä kirjelippu: "Olemme jutelleet säästä hississä jo yhdeksän kertaa. Olisiko aika virallistaa suhteemme?"

Vierailija
4/237 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kohtelias, niin onhan silloin myös kiinnostunut?

-aloittaja

Vierailija
5/237 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tulisi tuon naisen asemassa. Et sinä välttämättä mitään väärin tehnyt, mutta se nyt vaan on kiusallista törmätä miehiin, joille on antanut pakit.

6/237 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä olen kohtelias ihmisille vaikak en olisikaan heistä sen kummemmin kiinostunut. Kohteliaisuus on yleinen asenne kanssaihmisiin, ei mikään parittelukutsu.

Vierailija
7/237 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen teki tyhmästi. Olisi voinut vaikka kahville kutsua jos kerran ovellä olit.

Vierailija
8/237 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyyyyyi! Ressukka on vain noudattanut hyviä käytöstapoja ja jutellut jonkun naapurin kanssa. Sitten joku ilta ovikello soi ja tämä random tyyppi on oven takana kyselemässä, että onko nainen kiinnostunut! Oot aikamoinen creep. Nyt et ota siihen enää yhtään kontaktia, ettei naisen tarvi alkaa pelätä rapussa liikkumista.

Vierailija
9/237 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä5770 kirjoitti:

MInä olen kohtelias ihmisille vaikak en olisikaan heistä sen kummemmin kiinostunut. Kohteliaisuus on yleinen asenne kanssaihmisiin, ei mikään parittelukutsu.

No eikö yleensä kiinnostunut ihminen ole myös kohtelias? 

-aloittaja

Vierailija
10/237 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiputa joku kirje luukusta sisään missä kehut häntä ja haluat viedä hänet metsään lenkille.

Vierailija
11/237 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, jos veisin hänelle kukkia ovelle. Ikäänkuin anteeksipyynnöksi, jos suututin. 

-aloittaja

Vierailija
12/237 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet! Jos olette joskus ihmetelleet miksi nainen kohtelee töykeästi kun yritätte ystävällisesti heitä jututtaa: tässä on syy heidän käytökselleen. Naiset pelkäävät, että jos kohtelevat teitä ihmisinä ja noudattavat yleisiä kohteliaisuussääntöjä, olette pian heidän ovensa takana kyselemässä, että "etkös sä halunnutkin panna kun hymyilit mulle, mitä?"

Vierailija
13/237 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun naapurissa asui tällainen nainen. Halveksi minua ja ei tullut samaan hissiin. Öisin kuitenkin laiha lyhyt somali livahti sinne panemaan häntä.

Tämän kommentin perusteella nainen arvioi sut oikein.

14/237 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä5770 kirjoitti:

No eikö yleensä kiinnostunut ihminen ole myös kohtelias? 

-aloittaja

Kohteliaisuus ei tarkoita että on kiinostunut. Kohteliaisuus on yleinen asenne kanssaihmisiin, ei mikään parittelukutsu.

Vierailija
15/237 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun naapurissa asui tällainen nainen. Halveksi minua ja ei tullut samaan hissiin. Öisin kuitenkin laiha lyhyt somali livahti sinne panemaan häntä.

Tämän kommentin perusteella nainen arvioi sut oikein.

Ai mitä meinaat?

Vierailija
16/237 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin, jos veisin hänelle kukkia ovelle. Ikäänkuin anteeksipyynnöksi, jos suututin. 

-aloittaja

Kuule sä olet jo tehnyt tarpeeksi. Jätä se nainen rauhaan. Itse tekisin susta valituksen isännöitsijälle jos tulisit vielä oven taakse. Kaikilla on oikeus olla turvassa kotonaan ja sä olet karmiva.

Vierailija
17/237 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä naista, koska en minä millään pahalla asialla ole. Haluaisin vaan seurustelukumppanin ja kauniin naisen ja päätin olla aloitteellinen suhteessa.

-aloittaja

Vierailija
18/237 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sä ap ihan oikeasti olemassa, vai ootko joku trolli?!

Vierailija
19/237 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-aloittaja

Ikävä kyllä tuo vain pahentaa tilannetta ja osoittaa kuinka epätoivoinen olet. Nainen ajattelee, että sai susta ikuisen riesan ja pelkää entistä enemmän.

Vierailija
20/237 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-aloittaja

Kuule sä olet jo tehnyt tarpeeksi. Jätä se nainen rauhaan. Itse tekisin susta valituksen isännöitsijälle jos tulisit vielä oven taakse. Kaikilla on oikeus olla turvassa kotonaan ja sä olet karmiva.

Olen taloyhtiömme hallituksen puheenjohtaja, joten ei tuo haittaisi. Siis jos haluaisin olla ilkeä.

-aloittaja