Millainen ihminen kohtelee muita kun ilmaa?
Niin ettei ole missään tekemisissä eikä vastaa kun puhuu.
Kommentit (4)
Itse koetan ottaa etäisyyttä ihmisiin, joista en pidä. Yksi työkaveri on todella itsekeskeinen, puhuu tauotta itsestään ja omista ajatuksistaan. Muista ei ole tippaakaan kiinnostunut. Vuoden jaksoin kuunnella ja yrittää, nyt yritän pysyä kaukana. Joskus harvoin jos 5 minuuttiakin näen häntä käytävällä, hän aloittaa lauseen "minä". Eli voisi sanoa, että hän on minulle ilmaa oman käytöksen vuoksi. Mitä se kertoo minusta? Haluan seurustella sellaisten ihmisten kanssa, jotka ovat mukavia ja muistakin kuin vain itsedtään kiinnostuneita.
Eräs naishenkilö on minulle ilmaa. Yritin joskus jutella ja tutustua, mutta hän ei viitsinyt edes vastata ja lähennä tölvi minua, käyttäytyi huonosti yhteisten ystävienkin läsnäollessa. Hyvä jos sanoi ”hei”. Kun tapasin mieheni, niin yhtäkkiä pitäisikin olla hyvää ystävää ja vaikka mitä. En ymmärrä mikä kateus hänelle iski, mutta kaverijuna meni jo kauan sitten.
Tuskin hän kaikkia kohtelee kuin ilmaa. Harva haluaa olla kaikkien kanssa tekemisissä ja uteliaisuus ei kuulu sivistykseen. Jos joku ei vastaa, kun häneltä kysytään, hän ei halua puhua siitä asiasta ainakaan kysyjän kanssa.
Sellainen ihminen joka ymmärtää kuinka arvokasta ja elintärkeää ilma täällä maan pinnalla on.