Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt ei ole reilua! Poika pudotettiin ykkösjoukkueesta vaikka olen tehnyt vuosia eniten talkootyötä seuran eteen

Vierailija
23.01.2019 |

Antaa tuon paskan olla saavat pärjätä ilman minua. Olisin toivonut reilua kohtelua!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmentajien pojat menee aina edelle vaikka maila ei pysyisi kädessä.

Vierailija
2/25 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai, miksei saisi mennä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että rusettiluistelijat tippuu. Onneksi oma poikani on joukkueen paras pelaaja, valkkukin sanonut että on lupaavin nuori minkä on nähnyt.

Ylpeä äiti

Vierailija
4/25 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaa tuon paskan olla saavat pärjätä ilman minua. Olisin toivonut reilua kohtelua!

Mikä sitten olisi ollut reilua, syrjäyttää joku parempi pelaaja siksi että sinun jälkikasvusi pääsisi ykkösjoukkueeseen.

Ymmärrän että sinua/perhettä harmittaa mutta jos on parempi pelaaja niin sitten on eikä siihen talkoopullat vaikuta. Noin se kilpaurheilussa vaan menee vaikka kuinka tuntuisi epäreilulta.

KIlpa/huippu-urheilu on vaan joskus raadollista

Vierailija
5/25 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö ja entäs jos valkulla ei olekaan lapsia. Ketäs sitten suositaan?

Vierailija
6/25 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kakkosta valkulle, sillähän siitä ongelmasta pääsee.

Vierailija
7/25 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jossain edustusjoukkueessakin on katsottu pelaajat sen mukaan, kenen äiti tehnyt eniten talkootöitä..... joo ei, se nyt vaan on sillä tavalla, että parhaat pelaajat pääsee eivätkä ne kenen äiti on eniten leiponut mokkapaloja

Vierailija
8/25 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit leiponut parempia mokkaruutuja.

Vierailija
9/25 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi esimerkki, miksi vanhempien ei pitäisi urheilla lapsiensa kautta.

Vierailija
10/25 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein! Anna niiden itse leipoa ja hoitaa kanttiinin pito. Sun ei tarvitse enää vaivautua siihen.

Tosi surullista, että esim. lasten jääkiekon pelaaminenkin on kaikkea muuta kuin harrastamista. Koko ajan kyylätään, että kuka saa jatkaa ja kuka pudotetaan. 

Vierailija
11/25 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5 siitä että noinkin moni vastasi asiallisesti.

Vierailija
12/25 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu sama arvatkaa vaan onko meiden bussi enää joukkueen käytössä

Vierailija
13/25 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein! Anna niiden itse leipoa ja hoitaa kanttiinin pito. Sun ei tarvitse enää vaivautua siihen.

Tosi surullista, että esim. lasten jääkiekon pelaaminenkin on kaikkea muuta kuin harrastamista. Koko ajan kyylätään, että kuka saa jatkaa ja kuka pudotetaan. 

Voisiko miettiä seuran vaihto, siis sellaiseen seuraan jossa kilpaurheilu ei ole ykköstavoite vaan harrastajasarja. Eri seuroille on erilaiset tavoitteet, valitse seura johon lapsesi sopii parhaiten. Kaikki eivät vaan mahdu edariin.

Vierailija
14/25 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap unohti tarjoilla hukkaviivaa valmentajalle.

Vierailija
15/25 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap unohti tarjoilla hukkaviivaa valmentajalle.

Jos kiihkeä milf niin varmasti kisareissun yöjuoksut auttaa joukkueessa pysymiseen

Vierailija
16/25 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu tällaisesta mummosta ja papasta pahalta, miten innoissaan lapset harrastuksistaan ovat  ja sitten joutuu katkeraakin katkerammin pettymään kun jotkut toiset menee edelle ja putoaa harrastuksesta.

Olen usein pahoitellut kun nuoret ryhtyvät joukkuepeleihin, ja sitten tietyssä iässä tulee ikävä käänne, vaikka olisi kuinka hyvä.

Miten mahtaakaan vaikuttaa nuoren itsetuntoon. Vanhemmatkin ja papat myös ovat usein mukana pitämässä toimintaa pystyssä ja tekevät kaikkensa toistenkin hyvinvoinnin hyväksi.

Minulle on kautta aikojen ollut ajatuksissa, että tuossa vaiheessa olisi hyvä löytää yksittäisharrastus.

Vierailija
17/25 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisyys NHL-uralle on kai jotain 1/3000? Ja jollekin ammattilaisuralle ylipäätänsä jotain 1/100 tai pienempi?

Eli ei kannata liikaa satsata ellei nyt ole sitten tosilahjakkuus kyseessä.

Vierailija
18/25 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekemistä noilla kahdella asialla on toistensa kanssa? Jos penska ei vaan pärjää niin sitten ei.

Vierailija
19/25 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ymmärrä miten sinun talkoilusi vaikuttaa lapsesi taitoihin pelaajana? Jos lapsiei vain ole tarpeeksi lahjakas, ei häntä voida väkisin pitää ykkösjoukkueessa.

Vierailija
20/25 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että rusettiluistelijat tippuu. Onneksi oma poikani on joukkueen paras pelaaja, valkkukin sanonut että on lupaavin nuori minkä on nähnyt.

Ylpeä äiti

Sama täällä, mutta nyt kun alkaa olla kunnon kilpailua, jojojen ja huoltajien pojat saa parhaat paikat ja peliajasta. Se näkyy pistepörssissä.

Valmentaja ei saa valmentaa omaa lastaan, kuin pienempinä.

Jos et ole vielä nähnyt, niin tulet näkemään sen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi