Ärsyttääkö muita kun mies laittaa siiansiemeniä puutoon ja pyytää maitia juotavaksi?
Olen montakertaa sanonut turhautuneena ja äkeissäni tälle mieslapselle että menkö itse kalaan.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Ei tuota siansaksaa kukaan tajua.
Minä yritän tulkita. Eli aloittajan mies, sen sijaan että sanoisi chia-siemeniä, puuroa ja maitoa kuten normaali aikuinen, käyttääkin sanoja siiansiemeniä, puutoa ja maitia. Siis lässyttää kuin pieni lapsi.
Aloittajaa tämä ärsyttää ja on monta kertaa lohkaissut miehelle että jos siiansiemeniä haluaa, niin menköön itse kalaan. [varsin hauska sanaleikki muuten].
Ja vastauksena kysymykseen että kyllä ärsyttäisi ja aika paljonkin. Ei aikuiselta mieheltä viitsi kuunnella tuollaista höpinää.
Ei ärsyttäisi. Naurattaisi varmaan.
Mä oletin, että tässä puhutaan siian mädistä ja maidista. Mua ärsyttää kun mies perkailee keittiössä kalojaan ja touhuaa mätien kanssa.
En kestäisi noin infantiilia puhetta keneltäkään aikuiselta.
Pari vuotta sitten pöyristyin, kun aikuinen nainen käytti minulle puhuessaan sanaa piipaa-auto tarkoittaessaan ambulanssia.
Vierailija kirjoitti:
En kestäisi noin infantiilia puhetta keneltäkään aikuiselta.
Pari vuotta sitten pöyristyin, kun aikuinen nainen käytti minulle puhuessaan sanaa piipaa-auto tarkoittaessaan ambulanssia.
Olinkohan tuo minä :D Lasten kanssa puhun piipaa-autoista, kerran huomasin, että sanoin jollekin aikuisellekin noin ja hieman hävetti jälkeenpäin :D
Onko tällä miehellä tatta? :D Opin tänään tämän sanan tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Onko tällä miehellä tatta? :D Opin tänään tämän sanan tällä palstalla.
Mitä se tarkoittaa?
Puutoon?