Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimoni paisuu

Vierailija
23.01.2019 |

Olemme olleet yhdessä nyt yli 5 vuotta ja tänä aikana vaimoni on paisunut kuin pullataikina (ei synnyttänyt). Minä olen pitänyt itseäni kunnossa ja yrittänyt esimerkkiä näyttäen syödä ja liikkua oikein. Nyt seksielämä on jo kärsinyt kun en koe haluavani enää samalla tavalla kuin ennen. Miten voisin loukkaamatta sanoa vaimolleni että nyt riittää herkkujen mättäminen ja pitsan syönti? Tilanne on sellainen että jos tätä ei saa ratkaistua varmaan otan eron. Asia stressaa minua todella paljon.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ero, sillähän pääset läskistä

Vierailija
2/33 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva aikuiseksi. Nyt on viimeistään aika.

Vierailija
4/33 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa, mitä täällä vingut. Vaimosi luultavasti vihaa sinua ja haluaa elää mukavaa elämää kaltaisensa hedonistin kanssa. Ajattelee sinusta yhtä negatiivisesti: pallihielle haiseva sadisti, kuvottava itsensä treenari ja narsisti.

Vierailija
5/33 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen suomimies, ei kelpaa luonnollinen nainen vaan jotain luurankoja kuolataan. Hyi.

Vierailija
6/33 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä tilanne. Miehistä on onneksi vain 66 prosenttia ylipainoisia.

Vierailija
7/33 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala kokkaamaan terveellisempää ruokaa niin ei tarvi pitsaa mässyttää

Vierailija
8/33 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroa, mitä täällä vingut. Vaimosi luultavasti vihaa sinua ja haluaa elää mukavaa elämää kaltaisensa hedonistin kanssa. Ajattelee sinusta yhtä negatiivisesti: pallihielle haiseva sadisti, kuvottava itsensä treenari ja narsisti.

Tämä.

Vierailija
9/33 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain tyhjiötä sillä mässyttämisellä täytetään. Oletko muistanut huomioida, helliä, pitää naistasi kuin kukkaa kämmenellä? Kehua?

Vierailija
10/33 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on ongelma. Olet vähäviettinen. Kyllä raavaalle urokselle kelpaisi.

Vierailija
11/33 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteinen urheiluharrastus? Olisko kannustus mitään? Helpompihan se on sormella osoittaa ja syyllistää. Auta!

Vierailija
12/33 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan sun vaimosi milloin tahansa ja annan sille kunnolla parrua. Kuka tuollaisen neidin kanssa jaksaa. Jätä se niin olen jo tuossa.

Vierailija
13/33 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi rötväys, kun suhde vakiintui. Klassinen petollisen naisen kikka naruttaa ukko suhteeseen hemaisevalla ulkonäöllä ja kun sonni on saatu liekaan, niin loppuu itsestä huolehtiminen.

Vierailija
14/33 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen aloittama provo.

Vierailija
15/33 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itke Poika, Itke!

Vierailija
16/33 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että on oikeasti lihonut? Itse sain kuulla mieheltäni vastaavanlaisia juttuja. Mielenkiinnosta kävin vaa-alla. Olin kilon saanut lisää painoa. Ja olin vuosi sitten synnyttänyt. Otin myöskin mitat ja ne olivat samat kuin aiemmin. Toki vartaloni on muuttunut, varsinkin lantioni on leveentynyt, rinnat eivät ole ehkä yhtä ylhäällä kuin ennen.

Kysyin mieheltä, onko hän pysynyt saman painoisena? Kävi ilmi, että painoa on tullut lisää 15 kiloa. Toki olen huomannut, että muutosta tullut, mutta ei tullut mieleenkään siitä mainita.

Vierailija
17/33 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä aina puolustellaan lihavuutta?? En itse olisi miehen kanssa joka ei pitäisi itsestään huolta. Uskokaa nyt:lihavuus ei ole terveellistä ja lihavana elämä on rajoittunutta!

Vierailija
18/33 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain tyhjiötä sillä mässyttämisellä täytetään. Oletko muistanut huomioida, helliä, pitää naistasi kuin kukkaa kämmenellä? Kehua?

Pitääkö tasa-arvoisessakin suhteessa kohdella toista kuin lasta.

Vierailija
19/33 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäätkö oikeasti aasialaisista naislapsivartaloista? Kannattaa myöntää heti ja lähteä maasta. Älä kiusaa muita fiksaatioillasi.

Vierailija
20/33 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä?? Naisen huonot elintavat ovat miehen syytä?? No jo on kuultu. T. Nainen