Saara Aalto laskee luikuria TAAS - tällä kertaa Britannian viisuehdokkuudesta
Tulihan se sieltä. Jälleen valhe. Saara Aalto väittää, että BBC on jälleen pyytänyt häntä noin vaan edustamaan Britanniaa Tel Aviviin, mutta Saara on sanonut topakasti, rauhoittukaa nyt, minulla on paljon suurempia suunnitelmia vuodelle 2019... *facepalm*
https://tellymix.co.uk/reality-tv/the-x-factor/390968-saara-aalto-turns…
Kommentit (262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko joku on sanonut? Sama se, nyt se tulee: ootte vaan kateellisia!
Ei. Olen onnellinen, kiitollinen ja siunattu. Käyn onnellisuuskoulun ekaluokkaa, jossa opettajana uskomattomat onnellisuusasiantuntijat Saara ja Meri. Aloitan mahdollisesti iltakurssin miltä valmistun manageriksi erikoisalueenani jännät levysopimukset ja kansainvälisten tähtien asioiden hoito.
Pelkkä kyllä riittää ensi kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Daily Telegraphin kommenteissa osuvasti: She was an annoying nutcase on X Factor too so has clearly made this up for attention.
Ihanko ite osasit enkuksi kirjoittaa?
Jep, minä olen kirjoittanut uutisen yhteydessä olevat kaikki 250 kommenttia.
Ja sinä olet kirjoittanut kaikki tämän ketjun kommentit, paitsi tuon yhden joka puolustaa Saaraa vaikka hän tekisi mitä.
Anteeksi, siis minä olen kirjoittanut kaikki kommentit, koska sinä ja minä olemme sama ihminen. Vain yksi ihminen voi kritisoida Saaraa, kaikki muut fanittavat.
Jätä aineet vähemmälle, niin tulee tolkumpaa tekstiä.
Hänellä on jonkinlainen kummallinen illuusio siitä, että jos hän vain sitkeästi junttaa ja tunkee jotain, ihmisten on pakko pitää siitä. Ihan kuin ihmiset vaan olisi väärässä ja riittää, kun hän opettaa mistä kuuluu tykätä.
Tuo No Fearin tuputtaminen on suorastaan tragikoomista. Ja näemmä nyt sama alkaa niiden uusienkin biisien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata erikseen profiloitua valehtelijaksi. Sitä kun tarpeeksi kauan jauhaa paskaa, kukaan ei enää usko mitään. Siitähän on ihan kansansatukin, ks Pekka ja susi.
tai ilta-sanomat ja iltalehti.
Ai, täällä on Saaran faniketju. Hyvä Saara, Dancing on ice on meille helppo nakki.
Vierailija kirjoitti:
Hei tässähän on kohta taas Super Bowl ja kenties Maroon 5 joutuukin yllättäen perumaan puoliaikashownsa ja kukas tilalle pyydetäänkään? Saara Aalto tietenkin.
Oi kuvitelkaa miljardi ihmistä teeveiden äärellä ja Saara valloittaa kaikki mahtavalla karismallaan.
Kukaan ei seuraavana päivänä edes muista kuka voitti Super Bowlin vaan Saaralle järjestetään paraatti koko Amerikan halki.
Mutta näinhän tulee käymään!
Siis se, että Saara tulee esiintymään Super Bowlissa.
Vierailija kirjoitti:
Säälittää jo... Kuinka delusionaalinen ja todellisuudesta irtautunut voi ihminen olla? Ennen tosiaan nauratti tämä kaikki, mutta nyt ainoa ajatus on että Saara tarvitsee ihan oikeasti ammattiapua että saa jalkansa takaisin maan pinnalle.. jotain terapiaa tai jotain. Terveen rajat on ylitetty nyt.
Puhut siis Jormasta joka spämmää työkseen av:lle ja runkkaa housuihinsa. Kyllä, hän tarvitsee todella paljon ammattiapua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittää jo... Kuinka delusionaalinen ja todellisuudesta irtautunut voi ihminen olla? Ennen tosiaan nauratti tämä kaikki, mutta nyt ainoa ajatus on että ap tarvitsee ihan oikeasti ammattiapua että saa jalkansa takaisin maan pinnalle.. jotain terapiaa tai jotain. Terveen rajat on ylitetty nyt.
Patologinen valehtelija vai ihan vaan harhainen? Paha sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nuo pyynnöt on niitä satunnaisia hissikohtaamisia joissa Saaralle on sanottu pakollisia pikkukohteliaisuuksiq ja hän ottaa kaiken tosissaan.
Todellisuus: "Hei sun pitäis joskus edustaa meitä euroviisuissa."
Saaran todellisuus: "Tulisitko meidän tämän vuoden euroviisuedustajaksi?"
Hullun todellisuus: Saaran vika, kun tulin housuihini.
Älkää välittäkö näistä viesteistä. Ap on ilmiselvästi rakastunut Saaraan ja osoittaa sen näin. Yritetään ymmärtää häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittää jo... Kuinka delusionaalinen ja todellisuudesta irtautunut voi ihminen olla? Ennen tosiaan nauratti tämä kaikki, mutta nyt ainoa ajatus on että Saara tarvitsee ihan oikeasti ammattiapua että saa jalkansa takaisin maan pinnalle.. jotain terapiaa tai jotain. Terveen rajat on ylitetty nyt.
Puhut siis Jormasta joka spämmää työkseen av:lle ja runkkaa housuihinsa. Kyllä, hän tarvitsee todella paljon ammattiapua.
Tekeeks mieli Jormaa? 😁
Vierailija kirjoitti:
Älkää välittäkö näistä viesteistä. Ap on ilmiselvästi rakastunut Saaraan ja osoittaa sen näin. Yritetään ymmärtää häntä.
Ok, tehdään näin. Ei välitetä. Kun kerran niin kauniisti pyysit.
Tekeeks muuten mieli Jormaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nähnyt montakin potentiaalista Jormaa?
Saara on ihana. Noin, nyt on sun vuoro kirjoittaa jotain harhaista.
Miksi Tellymix poisti BBC/Euroviisujutun? Eikö he haluakaan julkaista valheita?
Kaffepulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata erikseen profiloitua valehtelijaksi. Sitä kun tarpeeksi kauan jauhaa paskaa, kukaan ei enää usko mitään. Siitähän on ihan kansansatukin, ks Pekka ja susi.
Juuri näin. Siksi Saaran kannattaisi nyt oikoa virheelliset tiedot, jos toimittajat ovat levitelleet virheellistä tietoa.
Miten esim. kävi sille mahtavalle levytyssopimukselle? Missä on se levy, missä biisit, missä keikat?
Kyllä tässä ihmiset osaavat jo ihmetellä asioiden todellista laitaa, kun koko ajan vaan mukamas on ihmeellistä ja ennenkuulumatonta tulossa. Ja sitten ei kuulukaan enää mitään.
Ei tässä minun mielestäni ole mistään saaravihasta kyse, vaan ihan asiallisesta ihmettelystä.
Oletko lukenut näitä viestejä ja ketjuja, joita Saarasta on tehty? Ei noita normaalit ihmiset ole kirjoittaneet.
Tääll on ainakin yksi hullu, jolla on viiraa lujaa.
Vau, hullu on flipannut taas. Osaatko miinustaa mun viestiä?
Positiivisuus on parasta ikinä!
Emmä osaa. Av on mun ainoa kaveri.