Saara Aalto laskee luikuria TAAS - tällä kertaa Britannian viisuehdokkuudesta
Tulihan se sieltä. Jälleen valhe. Saara Aalto väittää, että BBC on jälleen pyytänyt häntä noin vaan edustamaan Britanniaa Tel Aviviin, mutta Saara on sanonut topakasti, rauhoittukaa nyt, minulla on paljon suurempia suunnitelmia vuodelle 2019... *facepalm*
https://tellymix.co.uk/reality-tv/the-x-factor/390968-saara-aalto-turns…
Kommentit (262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko joku on sanonut? Sama se, nyt se tulee: ootte vaan kateellisia!
Mistä Saaralle kannattaa olla kateellinen? Hukkaan heitetyistä mahdollisuuksista? Harva haluaa olla tv-tyrkky.
aika moni haluaa itse asiassa.
Hyvin harva akateemisesti koulutettu hakee uraa pikkuhousujen esittelystä ja juorulehdille valehtelusta ja tositeeveepiipahduksista.
Saaran pitäis ota vaatteet pois ja laula sillä tulis uutta yleisö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Olen onnellinen, kiitollinen ja siunattu. Käyn onnellisuuskoulun ekaluokkaa, jossa opettajana uskomattomat onnellisuusasiantuntijat Saara ja Meri. Aloitan mahdollisesti iltakurssin miltä valmistun manageriksi erikoisalueenani jännät levysopimukset ja kansainvälisten tähtien asioiden hoito.
Minäkin aloitin saman onnellisuuskoulun, mutta ensimmäistä luentoa jouduttiin siirtämään myöhemmäksi Merin masennuksen takia. :(
😁 auts. Saara muuten joskus lupasi aökaa ajamaan kuoma-autoa, jos musiikilla ei elätä itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Olen onnellinen, kiitollinen ja siunattu. Käyn onnellisuuskoulun ekaluokkaa, jossa opettajana uskomattomat onnellisuusasiantuntijat Saara ja Meri. Aloitan mahdollisesti iltakurssin miltä valmistun manageriksi erikoisalueenani jännät levysopimukset ja kansainvälisten tähtien asioiden hoito.
Minäkin aloitin saman onnellisuuskoulun, mutta ensimmäistä luentoa jouduttiin siirtämään myöhemmäksi Merin masennuksen takia. :(
😁 auts. Saara muuten joskus lupasi aökaa ajamaan kuoma-autoa, jos musiikilla ei elätä itseään.
Saara on asiantuntija myös rekka-autojen suhteen. Häntä oli kuulemma pyydetty ajamaan 18-rattaista Amerikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saara on asiantuntija myös rekka-autojen suhteen. Häntä oli kuulemma pyydetty ajamaan 18-rattaista Amerikkaan.
Veitolalle tosin kertoi ettei osaa ajaa autoa eikä osaa pysäköidä.
Kuorma-auto kortti sil on. Mutta Saara ei osaa käydä kaupassakaan. Ei tehdä ruokaa, eikä muitakaan, mitkä Meri tekee.
Olen miettinytkin että mikä on se syy etten esim minä voi jotenkin sietää tätä aaltoa.. Varmaan se on ollut juuri tämä tunne että homma ei ole aitoa eikä rehellistä. Hän käyttää hyväkseen ja se ei ole aitoa unelmien tavoittelua. Eli hän pääsi euroviisuihinkin suomessa sillä että valehteli siitä brittien pyynnöstä. Yle uskoi ja.... Epäreiluimmalta tuntuu että suomi on palkinnut häntä naiviudessaan monilla asioilla
.väärin.
Suomen media otti nyt kunnolla nenilleen ja taitaa alkaa aallon likapyykin kaivelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä Saaralle kannattaa olla kateellinen? Hukkaan heitetyistä mahdollisuuksista? Harva haluaa olla tv-tyrkky.
Höpö löpö!
Joo, tosi epäonnistuneen kuvan olivat Saarasta laittanet uusimpaan juttuun. Tarkoituksellako? Silmät oli uponneet pään sisään raskaalla meikillä, suu oli tiukka, nyrpeä, epäviehkeä ja se kookas leuka voisi toimia lätkämaalivahdilla kiekkojen torjunnassa. Ihmettelen kuvavalintaa!
Vierailija kirjoitti:
Joo, tosi epäonnistuneen kuvan olivat Saarasta laittanet uusimpaan juttuun. Tarkoituksellako? Silmät oli uponneet pään sisään raskaalla meikillä, suu oli tiukka, nyrpeä, epäviehkeä ja se kookas leuka voisi toimia lätkämaalivahdilla kiekkojen torjunnassa. Ihmettelen kuvavalintaa!
Linkki mikä juttu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, itse kävin kurssin Jännät levysopimukset ja voin sitä suositella. Tällä hetkellä suoritan kursseja Miten erotan onko biisi omani vai jonkun toisen tekemä (2 ov) ja Lööperit tilanteen mukaan (3 ov). Haastavia aiheita, mutta kurssin sisältö on ollut antoisa. Lämpimät suosittelut.
Puolustelijat; laittakaa peukku ylös jos olette olleet Saaran kanssa henkilökohtaisesti tekemisissä.
Tätä menoa keväällä edessä kolmiodraamaa ala Icequeen&king(Hamish)+rikkana rakkaudessa kuin takiainen,Manager Meri...pitäkööt tiukkaan kiinni,tai menettänee suuren rakkautensa shöötille/menestyvälle MIEHELLE,heh!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Daily Telegraphin kommenteissa osuvasti: She was an annoying nutcase on X Factor too so has clearly made this up for attention.
Ihanko ite osasit enkuksi kirjoittaa?
Et taida olla kovin sivistynyt ihminen.
Kirjoitustapa on valittu täysin keskustelukumppanin tasoisesti.
Tuossa spaissari haastattelussa se jauhaa taas häistä: hit ITV show has also put Saara’s plans to marry fiance Meri Sopanen on ice for the moment — unless producers make an offer. She says: “We are so busy we don’t even have time to talk about the wedding.
“But we could actually do it on Dancing On Ice — we are crazy people and have been waiting for the right moment. It’s a great idea.”
The GC could marry them.
Luulisi jo olevan Merillä aika käytetty olo kun on jo niin helvetin monta kertaa saaran otsikoissa melkein naitu .....
Onko Briteissä vielä Big Brother. Ehkä saara menee seuraavaksi siihen. Kun häntä tietenkin pyydetään..ja saara ensin antaa muutaman jutun siitä miten hänellä on nyt paljon suurempia juttuja menossa..mutta menee sitten lopulta kertoakseen ensimmäisessä jaksosssa että jos pääsee finaaliin niin kosii Meriä takuulla. He kun on niin spontaaneja.