Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saara Aalto laskee luikuria TAAS - tällä kertaa Britannian viisuehdokkuudesta

Vierailija
23.01.2019 |

Tulihan se sieltä. Jälleen valhe. Saara Aalto väittää, että BBC on jälleen pyytänyt häntä noin vaan edustamaan Britanniaa Tel Aviviin, mutta Saara on sanonut topakasti, rauhoittukaa nyt, minulla on paljon suurempia suunnitelmia vuodelle 2019... *facepalm*

https://tellymix.co.uk/reality-tv/the-x-factor/390968-saara-aalto-turns…

Kommentit (262)

Vierailija
101/262 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotimaa24:ssä kommentoitiin uuden Oulun piispan hiippakohua ja sen ohittamista vähin äänin. Kommentissa sanotaan mm. näin : "Reagointitapa oli pienimuotoisten kohujen käsikirjasta tuttu: Jos asia ei ole haudanvakava, sen voi ohittaa." Viisu-ja spicegirls lausunnot eivät todellakaan ole haudanvakavia asioita, ne kiinnostavat korkeintaan Suomessa, jos täälläkään. Sitten voisi jo älämölön nostaa, jos Saara Aalto käyttäytyisi DOI:ssa tyyliin Gemma Collins tms.

Spice Girls lausunnon kiinnostavuuden voi jokainen todeta pistämällä Googleen hakuun Saara aalto ja rajauksen viimeksi kuluneeseen viikkoon. Juttua on siteerattu vähän muuallakin kuin Suomessa.

Nyt Saara oli pakotettu arvelemaan että Mel C vitsaili, mutta silti patologinen valehtelija ei suostu myöntämään totuutta eli sitä että Saara itse aloitti sen vitsailun... ja ylläpitää valetta väittämällä, että Mel C ikäänkuin pyysi häntä liittymään spaissareihin....

https://www.digitalspy.com/showbiz/a26004135/ntas-saara-aalto-spice-gir…

Vierailija
102/262 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt Iltiskin ottaa hyvin kantaa Saaran mediatemppuihin.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/59311847-c992-4656-98b5-53bd6a…

Aivan mahtava toimittajan loppukommentti:

Luultavasti Saarasta kuoriutuu niin hyvä luistelija, että häntä pyydetään sekä Brittannian että Suomen luistelutiimiin, ja seuraavaan olympialaisiin.

Siihen saakka, #nofear!

Leena Ylimutka

leena.ylimutka@iltalehti.fi

Viihdetoimituksen vihaiset vanhat tädit taas vauhdissa! Kirjoittaja yrittää olla hauska, mutta tekstin läpi paistaa katkeruus: toimittajiin upposi helppo spaissari-uutinen, oikeat Saara-skuupit menevät ohi mennen tullen ja syynä on Saara Aallon ja Dan Woottonin tekemä salaliitto! Melko nimekkään "luottotoimittajan" Saara onkin saanut, eturivin viihdetoimittajia Briteissä.

Toimittajiin upposi? Jos artistin itsensä esittämä ja siteerattu väite ei valtalehdessä faktana esitettynä uppoa niin mikä sitten? Toimittaja vakuutteli jälkeenpäin itse ylelle sen olevan artistin kertoma fakta. Kyseessä oli ns valeuutinen. Sen on tarkoitettu uppoavan. Nyt sen oikeellisuutta yritettiin tarkistaa lähteeltä itseltään mutta se ei onnistu koska hän ei vastaa yhteydenottopyyntöihin. Millainen maailmantähti antaa itseään koskevia valeuutisia tai millainen maailmantähti jättää reagoimatta valeuutisiin joiden lähteeksi väitetään häntä itseään? Ei minkäänlainen. Ainoastaan todella pihalla oleva pyrkyri, joka on flopannut vuosien ajan ns urallaan.

Ei pidä mennä julkaisemaan uutista, ellei faktoja ole tarkistettu. Journalistin ohjeet koskee myös ip-lehtiä. Tämäkin hömppäjuttu julkaistiin suomessa niin nopeasti ja monessa aviisissa, että tuskin oli edes yritetty tarkistaa tietoja :) 

Tarkoitatko että jos CNN siteeraa Trumpia niin jokaisen lehden tulee tarkistaa CNN jutun siteeraus Trumpilta ennen kuin CNN artikkelia voi siteerata? Huomenta Meri! Mitä kuuluu? Onks paljon keikkoja myyty?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/262 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan nämä aloitukset team Saaran no fear kampanjaa?

Onko Jorma sittenkin Meri? Tai se Ikarus mikälie?

Nämä aloitukset on kilpailevan kerhon kampanjaa ja sen kerhon nimi on Stop Lyin’ Lesbians

Vierailija
104/262 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää mitä lehtiä luette. Ihanko oikeesti Saara on noita sanonut tai joku toimittaja on keksinyt ne omasta päästään ?

Tuhansia tai UK.ssa jopa miljoona ihmistä olisi onnellinen moisesta ilmaisesta mainoksesta.

Hyvä Saara !

Vierailija
105/262 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää mitä lehtiä luette. Ihanko oikeesti Saara on noita sanonut tai joku toimittaja on keksinyt ne omasta päästään ?

Tuhansia tai UK.ssa jopa miljoona ihmistä olisi onnellinen moisesta ilmaisesta mainoksesta.

Hyvä Saara !

Minä haluan lukea vain niitä lehtiä missä saarasta kirjoitetaan ihanasti!

Vierailija
106/262 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daily Telegraphin kommenteissa osuvasti: She was an annoying nutcase on X Factor too so has clearly made this up for attention.

Vierailija
107/262 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Daily Telegraphin kommenteissa osuvasti: She was an annoying nutcase on X Factor too so has clearly made this up for attention.

Ihanko ite osasit enkuksi kirjoittaa?

Vierailija
108/262 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti Saarasta kuoriutuu niin hyvä luistelija, että häntä pyydetään sekä Brittannian että Suomen luistelutiimiin, ja seuraavaan olympialaisiin.

Siihen saakka, #nofear!

Leena Ylimutka

Viihdetoimituksen vihaiset vanhat tädit taas vauhdissa! Kirjoittaja yrittää olla hauska, mutta tekstin läpi paistaa katkeruus: toimittajiin upposi helppo spaissari-uutinen, oikeat Saara-skuupit menevät ohi mennen tullen ja syynä on Saara Aallon ja Dan Woottonin tekemä salaliitto! Melko nimekkään "luottotoimittajan" Saara onkin saanut, eturivin viihdetoimittajia Briteissä.

Toimittajiin upposi? Jos artistin itsensä esittämä ja siteerattu väite ei valtalehdessä faktana esitettynä uppoa niin mikä sitten? Toimittaja vakuutteli jälkeenpäin itse ylelle sen olevan artistin kertoma fakta. Kyseessä oli ns valeuutinen. Sen on tarkoitettu uppoavan. Nyt sen oikeellisuutta yritettiin tarkistaa lähteeltä itseltään mutta se ei onnistu koska hän ei vastaa yhteydenottopyyntöihin. Millainen maailmantähti antaa itseään koskevia valeuutisia tai millainen maailmantähti jättää reagoimatta valeuutisiin joiden lähteeksi väitetään häntä itseään? Ei minkäänlainen. Ainoastaan todella pihalla oleva pyrkyri, joka on flopannut vuosien ajan ns urallaan.

Ei pidä mennä julkaisemaan uutista, ellei faktoja ole tarkistettu. Journalistin ohjeet koskee myös ip-lehtiä. Tämäkin hömppäjuttu julkaistiin suomessa niin nopeasti ja monessa aviisissa, että tuskin oli edes yritetty tarkistaa tietoja :) 

Tarkoitatko että jos CNN siteeraa Trumpia niin jokaisen lehden tulee tarkistaa CNN jutun siteeraus Trumpilta ennen kuin CNN artikkelia voi siteerata? Huomenta Meri! Mitä kuuluu? Onks paljon keikkoja myyty?

Tulee mieleen Suomessa levitelty uutinen metsien haravoinnista eli kannattaa tarkistaa ettei tarvitse katua.

Vierailija
109/262 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen saakka, #nofear!

Leena Ylimutka

On tosiaan hauska huomata, miten läpinäkyvän ärsyyntyneitä toimittajat osaavatkaan olla siitä, että ovat langenneet siihen samaan klikkiotsikkoansaan, millä itse lukijoitaan työkseen ärsyttävät.

Vierailija
110/262 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, minä olen kirjoittanut uutisen yhteydessä olevat kaikki 250 kommenttia.

Vierailija
111/262 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä olet kirjoittanut kaikki tämän ketjun kommentit, paitsi tuon yhden joka puolustaa Saaraa vaikka hän tekisi mitä.

Anteeksi, siis minä olen kirjoittanut kaikki kommentit, koska sinä ja minä olemme sama ihminen. Vain yksi ihminen voi kritisoida Saaraa, kaikki muut fanittavat.

Vierailija
112/262 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on tosi sääli että vakavan ja upean musiikkikoulutuksen saanut lahjakas keski-ikää lähestyvä ihminen hakee julkisuutta alushousuilla ja valehtelemalla.

Vierailija
113/262 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, jos joukossa on vain tuo yksi negatiivinen, muutoin täysin uskottava viestimäärä tämän palstan Saaraviha-ketjujen perusteella.

Vierailija
114/262 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä olet kirjoittanut kaikki tämän ketjun kommentit, paitsi tuon yhden joka puolustaa Saaraa vaikka hän tekisi mitä.

Anteeksi, siis minä olen kirjoittanut kaikki kommentit, koska sinä ja minä olemme sama ihminen. Vain yksi ihminen voi kritisoida Saaraa, kaikki muut fanittavat.

Jep, juuri näin, myös sen puolustuskommentin ihan vain hämäyksen vuoksi, vaikka tiukkaa teki.

Vierailija
115/262 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Daily Telegraph??

Vierailija
116/262 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Daily Telegraph??

The Daily Telegraph, commonly referred to simply as The Telegraph, is a national British daily broadsheet newspaper published in London by Telegraph Media Group and distributed across the United Kingdom and internationally. It was founded by Arthur B. Sleigh in 1855 as Daily Telegraph & Courier.

https://en.wikipedia.org/wiki/The_Daily_Telegraph

Vierailija
117/262 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, ettet pidä saarasta. En ymmärrä, miksi jaksat vouhottaa hänestä 24/7. Tuskin tämä antaa sinulle mitään arvokasta sisältöä elämääsi.

Vierailija
118/262 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittää jo... Kuinka delusionaalinen ja todellisuudesta irtautunut voi ihminen olla? Ennen tosiaan nauratti tämä kaikki, mutta nyt ainoa ajatus on että Saara tarvitsee ihan oikeasti ammattiapua että saa jalkansa takaisin maan pinnalle.. jotain terapiaa tai jotain. Terveen rajat on ylitetty nyt.

Vai että delusionaalinen ja todellisuudesta irtautunut? Näitähän tämä palsta pursuaa, kiva kun tuli oikein virallinen termikin. Ikinä kuullutkaan tuollaista sanaa kuin delusio... jne. En osaa edes kirjoittaa sitä oikein.

Tuo sana on kyllä todella hupsu anglismi. Tarkoitteelle olisi kyllä ihan suomenkielinen vastinekin. Tuollaisten muka-sivistyneiden anglismien käyttäminen osoittaa, ettei oman äidinkielen (?) taito ole kovin vahvaa.

Vierailija
119/262 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittää jo... Kuinka delusionaalinen ja todellisuudesta irtautunut voi ihminen olla? Ennen tosiaan nauratti tämä kaikki, mutta nyt ainoa ajatus on että Saara tarvitsee ihan oikeasti ammattiapua että saa jalkansa takaisin maan pinnalle.. jotain terapiaa tai jotain. Terveen rajat on ylitetty nyt.

Vai että delusionaalinen ja todellisuudesta irtautunut? Näitähän tämä palsta pursuaa, kiva kun tuli oikein virallinen termikin. Ikinä kuullutkaan tuollaista sanaa kuin delusio... jne. En osaa edes kirjoittaa sitä oikein.

Tuo sana on kyllä todella hupsu anglismi. Tarkoitteelle olisi kyllä ihan suomenkielinen vastinekin. Tuollaisten muka-sivistyneiden anglismien käyttäminen osoittaa, ettei oman äidinkielen (?) taito ole kovin vahvaa.

Viisastelussasi teet taas liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä. Mistä voit tietää mikä kenenkäkin täällä kirjoittelevan äidinkieli on? Et mistään. Siksi ilmeisesti käytit kysymysmerkkiä sulkeissa. Tuon tyyppinen arvailu osoittaa, että olet vauva-palstalla kaiken aikansa viettävä trolli, joka yrittää esittää, ettei vietä kaikkea aikaansa vauva-palstalla.

Vierailija
120/262 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, ettet pidä saarasta. En ymmärrä, miksi jaksat vouhottaa hänestä 24/7. Tuskin tämä antaa sinulle mitään arvokasta sisältöä elämääsi.

Olet tyypilliseen tapaan väärässä. Tämä nimittäin antaa erittäin arvokasta sisältöä elämääni. Mitä ymmärtämättömyyteesi tulee, sille voisit avata oman ketjun. Alkaa vaikuttaa siltä, että ”keskustelusi” on pelkkää huutelua joka joko perustuu arvailuun tai ymmärtämättömyyteesi. Positiivista on se, ettet salaile viimeksi mainittua, se on hyvä lähtökohta elämänhallinnan harjoittelemiseen.