Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miekkonen jätti

Vierailija
23.01.2019 |

Miekkonen jätti suihkusaippuansa luokseni XD Saippua oli näkyvällä paikalla, joten se ei ollut unohdus XD Haistan reviirin merkkailua XDDD!!

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, joko pesit itsesi miekkosen saippualla?

Vierailija
22/41 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävispä mun luonakin tuollaisia miekkosia. Sen verran hyvänä pitäisin, että jäisi saippuan lisäksi miekkonen mun luo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävispä mun luonakin tuollaisia miekkosia. Sen verran hyvänä pitäisin, että jäisi saippuan lisäksi miekkonen mun luo!

Tulen mielelläni ja tuon monta suihkusaippuaa

Vierailija
24/41 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miekkonen jätti vessan vetämättä ison hädän jälkeen. Taitaa merkata paikkoja!

Vierailija
25/41 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä miekkonen jätti vessan vetämättä ison hädän jälkeen. Taitaa merkata paikkoja!

tuo on selvää reviirinmerkkausta. Jos ei ole pafkat tallella seuraavalla kerralla kun tulee, niin mitä mahtaa ajatella

Vierailija
26/41 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä miekkosen suihkusaippualle nyt kuuluu?

Vierailija
27/41 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä merkkinen saippua sinne jäi?

Vierailija
28/41 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin aikalisän.

Vierailija
29/41 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi suhdetta.

Vierailija
30/41 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko XD-merkkistä saippuaa?

Vierailija
31/41 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kantaa suihkusaippuaa mukana? Minun mies ennen kuin muutettiin yhteen käytti minun luona ihan niitä minun pesuaineita ja minä hänen.

Nykyään meillä on hajusteetonta ja molemmat käyttävät samaa.

Vierailija
32/41 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miekkonen jätti suihkusaippuansa luokseni XD Saippua oli näkyvällä paikalla, joten se ei ollut unohdus XD Haistan reviirin merkkailua XDDD!!

Ja ei sitten tullut mieleen, että miekkonen ajatteli jättävänsä sen luoksesi siksi, että ei tarvitse raijata tuota saippuaa edestakaisin. Näktyvä paikka = on helppo ottaa käyttöön, kun tarvitaan. Huonolla tuurilla saippua voi vaikka levähtää laukkuun ja monesti sitä saippuaa on myös purkin ulkopuolella ja voi sotkea muita laukun tavaroita. Reviirimerkkaus, voi kiesus. Älä ylianalysoi. T: Vastaavassa tilanteessa ollut käytännöllinen miekkonen

No tämä kuvaamasihan juuri on reviirin merkkailua. Saippuaa ei viedä pois koska ollaan tulossa uudelleen.

Ketju on vanha mutta mitenkähän saippuamiekkosen kanssa kävi?

Vierailija
33/41 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin on tehty noin, olen palauttanut unohdetut tavarat aina seuraavan tapaamisen yhteydessä.

Vierailija
34/41 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ei sitten tullut mieleen, että miekkonen ajatteli jättävänsä sen luoksesi siksi, että ei tarvitse raijata tuota saippuaa edestakaisin. Näktyvä paikka = on helppo ottaa käyttöön, kun tarvitaan. Huonolla tuurilla saippua voi vaikka levähtää laukkuun ja monesti sitä saippuaa on myös purkin ulkopuolella ja voi sotkea muita laukun tavaroita. Reviirimerkkaus, voi kiesus. Älä ylianalysoi. T: Vastaavassa tilanteessa ollut käytännöllinen miekkonen

No tämä kuvaamasihan juuri on reviirin merkkailua. Saippuaa ei viedä pois koska ollaan tulossa uudelleen.

Ketju on vanha mutta mitenkähän saippuamiekkosen kanssa kävi?

Arvatenkaan ei kovin hyvin, sillä vastikään oli joku ulkkismiekkonen ja nyt on kuuromiekkonen. Tai siis ei ole, kun se lähti karkuun. 

Vierailija
35/41 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miekkonen siis jätti naikkosen 😁!

PS. Kerran minultakin jäi vahingossa 😨, kiihkeän yön 🥵 jälkeen, alkkarit naikkosen luo 🥴. Seuraavana päivänä toi ne koiransa kanssa🐕! En muistanut, kyllä hiukan hävetti 🙄!

Vierailija
36/41 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko pessyt kusiset alkkarisi?

Vierailija
37/41 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti olet saanut taas bannit toisella foorumilla, niin siellä saa olla rauhassa!

Vierailija
38/41 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko pessyt kusiset alkkarisi?

Ei tarvinnut. Ja kyllä naikkosen limoittuneet pöksyt 💦🩲 olisivat olleet silloin enemmän pesun tarpeessa 🤤!

Vierailija
39/41 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se reviirin merkkausta ja tilan haltuun ottamista, vaikka sen tekisi tiedostamattaankin. Jotkut miehet pitävät naisen kehoakin omanaan, ei siitä ole pitkä matka toisen kodinkin omimiseen. Joillekin tämä toki sopii ja on suorastaan itsestäänselvyys tai jopa toivottavaa. Itse perisin vuokraa suihkusaippualta.

Vierailija
40/41 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sitä miekkosta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi