Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset valehtelee ettei miehen ulkonäkö kiinnosta?

Vierailija
23.01.2019 |

Aina kun kysyy naiselta ne haluaa kiltin, mukavan, kunnollisen miehen, ulkonäöllä ei väliä. Sittenkun naiselle annetaan mahdollisuus tälläiseen mieleen, nainen kieltäytyy ja parin viikon päästä on sellaisen jykeväleukaisen kusipää miehen kainalossa. Miksi?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tähän kysymykseen saadaan koskaan totuudenmukaisia tai järkeviä vastauksia. Yleensä asiaa perustellaan vain jollain höpinällä kemiasta sun muista.

Kai kyse on jostakin naisellisuuden illuusiosta. Halutaan antaa kuva moraalisesti oikeamielisestä sukupuolesta jota ei lihalliset himot niin kosketa...

Vierailija
2/35 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä oo koskaan väittänyt. Olen aina halunnut kiltin, kunnollisen, mukavan ja omaa silmääni miellyttävän miehen. Ja sellainen mulla nyt on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä, miten mies käyttäytyy.

Vierailija
4/35 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se kiltti mies ei ole oikeasti kiltti vaan kpää. Ikinä en kelvannut kiltti tyypeille. Otin sitten ekan pitkän, tumman ja komean, joka osoitti kiinnostusta. Kiltiksi häntä ei voi sanoa, mutta on mukava ja huomaavainen.

Vierailija
5/35 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi teitä katkeria rumiluksia

Vierailija
6/35 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se kiltti mies ei ole oikeasti kiltti vaan kpää. Ikinä en kelvannut kiltti tyypeille. Otin sitten ekan pitkän, tumman ja komean, joka osoitti kiinnostusta. Kiltiksi häntä ei voi sanoa, mutta on mukava ja huomaavainen.

En haluaisi uskoa että kaikki naiset ovat passiivisia lapasia, mutta uskottava se kai on.

Vierailija
7/35 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti saa olla, mutta jos on ihan saamaton nynny, niin ei siinä mikään komeuskaan auta

Vierailija
8/35 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aina helpompi vastaus sanoa ettei ulkonäkö kiinnosta kuin alkaa selittämään juurta jaksaen minkä näköinen miellyttää. Varsinkaan kun sitä ei itsekään tiedä tarkkaan.

Vierailija
9/35 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltti saa olla, mutta jos on ihan saamaton nynny, niin ei siinä mikään komeuskaan auta

Saamaton nynny = mies joka ei komentele?

Vierailija
10/35 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi uskoa että kaikki naiset ovat passiivisia lapasia, mutta uskottava se kai on.

Täytyykö olla "passiivinen lapanen", tykätäkseen siitä että jonkun seurassa sinulla on hyvä ja helppoa olla.

Haukkujista en tykkää.

Vierailija
11/35 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun kysyy naiselta ne haluaa kiltin, mukavan, kunnollisen miehen, ulkonäöllä ei väliä. Sittenkun naiselle annetaan mahdollisuus tälläiseen mieleen, nainen kieltäytyy ja parin viikon päästä on sellaisen jykeväleukaisen kusipää miehen kainalossa. Miksi?

Kuka ns terveppäinen nainen (tai mies) haluaa kumppaniseen sellaisen, joka alinomaan alleviivaa ja korostaa sitä, että miten kiltti ja mukava ja oikein huomaavainenkin hän on.... Kyllä siinä saattaa alkaa kaivata kumppaniksi jykeväleukaista miestä tai nättiä elämänmyönteistä naapurin likkaa, joka ei intä itsesttän selviä asioita...  

Vierailija
12/35 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyykö olla "passiivinen lapanen", tykätäkseen siitä että jonkun seurassa sinulla on hyvä ja helppoa olla.

Haukkujista en tykkää.

Ei vaan sellainen joka tyytyy siihen röyhkeään kiinnostuksenosoittajaan. Ei voida koskaan itse osoittaa kiinnostusta, koska sehän ei olisi naisellista.

Vierailija
13/35 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mä oon ainakin aina myöntänyt että ulkonäöllä on väliä, mutta se ei tarkoita sitä että miehen pitäisi olla jonkun miesmallin näköinen, eikä mulla ole mitään yhtä tiettyä tyyppiä minkä näköisistä miehistä pitäisin.

Vierailija
14/35 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle ainakin ulkonäöllä on väliä, kumppanin pitää olla sellainen joka noiden ominaisuuksien lisäksi myös miellyttää silmää. Kyllä niitä jykeväleukaisia ja komeita kilttejä, mukavia, huomioivia miehiä on olemassa. 

Vierailija
15/35 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saamaton nynny = mies joka ei komentele?

Ei ole saamattomia nynnyjä. Jos miestä kiinnostaa joku nainen,

hän kyllä keinot keksii, oli nynny tai ei.

Vierailija
16/35 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tarkoittaa vain sitä, että naiset katsovat muutakin kuin pelkkää ulkonäköä. Eli pitää olla muutkin asiat kunnossa. 

Vierailija
17/35 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo tarkoittaa vain sitä, että naiset katsovat muutakin kuin pelkkää ulkonäköä. Eli pitää olla muutkin asiat kunnossa. 

Pinkka ehkä tärkeimpänä.

Vierailija
18/35 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haukkujista en tykkää.

Ei vaan sellainen joka tyytyy siihen röyhkeään kiinnostuksenosoittajaan. Ei voida koskaan itse osoittaa kiinnostusta, koska sehän ei olisi naisellista.

Jaa,en ole niin tehnyt koska ajattelen että röyhkeällä on kyse omasta himostaan enemmän kuin minusta.

Olen siltikin huomannut että jos olen itse osoittanut kiinnostusta, ei homma ole edennyt/ tulkitsen ettei mies ole ollut kiinnostunut. Eli annan miehen tehdä aloitteen niin kaikilla on helpompaa.

Vierailija
19/35 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En naisena ainakaan osaa ennakkoon asettaa mitään ehtoja tai lainkaan kuvitella miltä toivoisin potentiaalisen kumppanin näyttävän. Luonteesta osaan ennakkoon sanoa ja siis yleensäkin miehen henkisistä ominaisuuksista. Jos minulta kysyy millainen olisi unelmamieheni niin kuvailen lähinnä miestä, jonka kanssa tulisin parhaiten toimeen, sellaista joka olisi hyvä isä mahd. lapsille ja luotettava kumppani. Ulkonäköä ei osaa kovin tarkkaan rajata ja määrittää, mutta tottahan se on, että tuo unelmien sielu tulee valittua sellaisista miehistä, jotka kääntävät pääni. Muita miehiä ei jotenkin edes osaa ajatella miehinä vaikka ovatkin sitä sukupuoleltaan. Karskeja ulkonäöllisiä toivomuksia voin yrittää listata:

- pidempi, kookkaampi, lihaksikkaampi ja karvaisempi kuin minä

- samanikäinen tai muutaman vuoden vanhempi

Vierailija
20/35 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset tiedä mitä ne haluaa. Mun keksi maistui monta vuotta ja nykyään ei juurikaan kiinosta.

Mä sentään monella tasolla olen aika jännä. Ainoa varma että naiselta haluan toimintaa. Sen voin taata että nainen saa ja varmasti saa useampaan kertaan. Sormet, suu ja muna takaa sen että varmasti nauttii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan