Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan asunut rikollisen naapurissa

Vierailija
23.01.2019 |

Siis joka on paljastunut rikolliseksi. Hakiko poliisit vai jäikö nalkkiin muualla.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kaupungin vuokra-asunnossa samassa rapussa asui pikkurikollinen, joka mm. myi huumeita. Varasti/kaverinsa varasti meiltä yhdet vaunut ja murtautui myös kellarikomeroomme (säilöi varastamansa tavarat omaan kellarikomeroonsa, poliisit nauroivat kun tulivat kertomaan :D)

Vierailija
2/23 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Asuttiin rauhallisella omakotitaloalueella pikkukylässä. Ihan tavallinen perhe, mitä nyt isä oli pankkirosvo 😆

Olen myös asunut itse rikollisen kanssa. Onneksi älysin häipyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet kerrat. Vain yhden kanssa tullut alfa-uros ongelmia tähän saakka. Muuten lähinnä tärkeätä ilkivaltaa ja häkkikellareihin murtautumista. Enemmän on harmia ollut agressiivisten vaarallisten koirien omistajista, mutta koputetaan puuta.

Vierailija
4/23 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen. Naapuri haki joulukuusen luvatta kaupungin metsästä. Tein ilmiannon poliisille.

Vierailija
5/23 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh, naapurin rouva kärähti ratista.

Vierailija
6/23 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/23 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, tietääkseni en.  - Mistä tällaisen asian edes voisi varmistaa...

Vierailija
8/23 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005973883.html

Aiemmin taposta tuomittu mies muutti naapuriin

-ja parin päivän päästä naapurin naapurin nainen tapettu.

Kirkkonummella Masalassa Vernerintien upouudessa kerrostalossa.

Ylhäällä linkissä lehtiartikkeli jutusta.

Vierailija
9/23 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yöpynyt samassa talossa rikollisen kanssa, ja hän on yöpynyt luonani. Hän on tousrikollinen veljeni. Oli puoli vuotta vankilassa.

Vierailija
10/23 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkini oli ollut vankilassa pohtiman tekemisen vuoksi. Ennen minun syntymää. Tätini oli vankilassa lapsen taposta.

Mielenkiintoisia asioita paljastui sukututkimuksessa.

Vierailija
11/23 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, osa jäänyt kiinni osa ehkä ei. En tiedä mistä tiedän heidät rikollisiksi, jostain kuullut ehkä huhuja.

Vierailija
12/23 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltaa naapureissa ja huumekauppaa.

Vierailija
13/23 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005973883.html

Aiemmin taposta tuomittu mies muutti naapuriin

-ja parin päivän päästä naapurin naapurin nainen tapettu.

Kirkkonummella Masalassa Vernerintien upouudessa kerrostalossa.

Ylhäällä linkissä lehtiartikkeli jutusta.

Kiva homma, että kaverin edellisestä tuomiosta on sen verran aikaa jo tuolla tapauksessa, että istuu tuosta taposta taas puolet...

Hyvä suomi, ihmiselämä on täällä halpa.

Vierailija
14/23 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissani on asunut murhamies. Hän oli ollut naapurini yli 10 vuotta ennen kuin sain tietää.

Lisäksi kaikenlaisia pikkurikollisia ja huumediilereitä.

Vierailija
15/23 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli asuttua aikamoisessa narkkitalossa ennen. Yksi naapuri myi huumeita aika avoimestikin.

Vierailija
16/23 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumediilerin naapurissa kyllä. Asiakkaista ravasi jatkuvasti. Äijä veti sitten överit ja talo rauhoittui huomattavasti.

Vierailija
17/23 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukkini oli ollut vankilassa pohtiman tekemisen vuoksi. Ennen minun syntymää. Tätini oli vankilassa lapsen taposta.

Mielenkiintoisia asioita paljastui sukututkimuksessa.

Mikä on pohtima?

Vierailija
18/23 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin voiko rattijuoppoutta edes laskea rikokseksi? Kansan harrastus se tuntuu olevan. Rivitalossa molemmat naapurit tykkää hakea olutta 1km Alepasta päissään. Pari kertaa toinen ollut niin päissään että hädin tuskin pääsee autoonsa. Poliisin soittamalla ne tulee noin 3-4 tunnin kuluttua. Kerran sanottiin ettei "ehditä" ollenkaan, kun on kiireellisiä operaatioita. Näin siis Oulussa. Ja se kolmen tunnin kuluttua saapuva poliisi on aika turha. Se varmaan toruu joo, mutta mitä se mihinkään auttaa....

Vierailija
19/23 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut. Välillä haettiin kotoa autolla, välillä huomasi, ettei sitä ollut vähään aikaan näkynyt ja ilmeni, että oli taas linnassa. Diileri, käyttäjä, ajoneuvorikoksia, varkauksia ja muita rötöksiä Iältään oli vähän yli ja ali 20v noina vuosina.

Toisaalta pelotti, toisaalta oli turvallinen olo, kun poliisiauto partioi nurkillamme parikin kertaa päivässä, paitsi ei silloin kun kaveri oli linnassa.

Vierailija
20/23 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin hetken vähä huonomaineisessa kaupungin Vuokrataloissa ja taisin olla ainoa rehellisissä töissä käyvä asukas. Porukka oli kuitenkin tosi mukavaa. Minua kohdeltiin asiallisesti ja muutenkin hyvässä hengessä mentiin. Eivät paskoneet omaan pesään ja yhdellä oli jopa minun vara-avaimet säilytyksessä. Kävi kastelemassa kukat minun ollessa lomalla :D

Olivat lähinnä sellaisia pienten omaisuusrikosten ja vakuutuspetosten tekijöitä, muutama möi pilveä ja yhdellä oli pontikkatehdas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän