KÄÄK: Miehen työmatka Bankokiin?
Mieheni on omien sanojensa mukaan lähdössä työmatkalle Bankokiin. Väistämättä herää epäilys matkan todellisesta tarkoituksesta. En millään jaksa uskoa, että kyseinen matka on täysin vilpitön. On ollut ilmassa, että kaikki hänen reissunsa eivät olisi olleet täysin puhtaita.
Voi kunpa löytäisi tavan, jolla pääsen mukaan. Näin voisin varmistua siitä, että sihteerikkö ei lähde samalle matkalle mukaan tai jos lähtee niin pitää näppinsä erossa. Paikka on kuulemma aivan ihana ja sää on mitä parhain. Nytkin 30 astetta lämmintä.
Kommentit (47)
Onko tämä nyt sama mies, joka muutama viikko sitten oli lähdössä työmatkalle Kiuruvedelle? AP lukekoon ohjeet ja neuvot siitä ketjusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen neuvoja? Mies lähtee työmatkalle ja sillä selvä.
Asia vaivaa aivan hirveästi. En tiedä kuinka käsittelisin tunteitani. Ne ovat jatkuvaa myllerrystä. En kuitenkaan haluaisi, että suhteemme kaatuisi tähän yhteen työmatkaan. - En vaan kestä koko ajatusta.
Anteeksi nyt vaan, mutta ei ole suhde kovin kestävällä pohjalla jos et yhtä työmatkaa kestä. Ihan sama minne se työmatka suuntautuisi, sulla olisi yhtä paha olla. Mies voi pettää myös ihan Suomessa ja siinä kotikaupungissa jos haluaa. Ei siihen Bangkokia tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Minä kävin työmatkoilla mm. Bankokissa, Ho Chi Minh Cityssä ja Singaporessa monta kertaa.
Naisista oli tarjontaa joka paikassa, pysyin kuitenkin uskollisena.
Ihan turhaan, sillä akka jäi pettämisestä kiinni.
Siellä olisi ollut tarjolla:
Lady
Boy
Valitettavasti Thaimaahan suuntaa tietynlaiset miehet. Oman miesystävän kaveri tuli juuri sieltä ”työmatkalta” ja sanoi, että kaikki yöt valvonut, ei varmaan tarvitse sanoa miksi. Tämä ”työmatka” oli yhteistyökumppanin asiakkaan maksama reissu, jossa töiden tekemisestä ei tietoakaan. Oma nainen odotti täällä Suomessa. Kuuluu juuri niihin luotan 100% mieheeni-vouhottajiin. Tämä mies pettää Suomessakin kaiken kanssa mikä vaan eteen sattuu, olen itse ollut todistamassa näitä tapahtumia.
Naisystävänsä ihmetteli miten sairas käytäntö meillä on kun kumpikaan ei käy omilla reissuilla vaan kun mennään niin mennään yhdessä. Huvitti miten tyhmiä jotkut voivat olla.
Mikä aasialaisessa pimpissä on niin ihmeellistä? Miksi panevat juuri siellä?
Vain se, että siellä kaikki on saatavilla. Ei tarvi jännittää saako. Naamalla ei niin väliä.
No